خالد الحایک را چرا مجازی های معلوم الحال علم کرده اند؟ (۱)
به قلم: ابوابرهیم هورامی
این روزها و در فضای مجازی منتسب به شیعیان انگلیسی و نجدیت و حتی در برخی از گروهها و کانالهای منتسب به شافعی ها و جعفری ها و حنفی ها و حتی گروهها و کانالهای متعلق به قومیتهای بلوچ و کورد و تورک و عرب و لُر و تورکمن و غیره افراد معلوم الحالی دیده می شوند که برای هر اهل علمی واضح و آشکار است که اینها دشمنان اهل سنت و تشیع و قومیتهای مختلف هستند اما دارند نقش بازی می کنند و از جهالت مخاطبین خود جهت برهم زدن وحدت و اتحاد میان مسلمین و تولید جنگ داخلی مطالبی را نشر می دهند.
دارودسته ی مرتدین رجوی که در خیانت به دین و ملت سرآمد سایر خائنین هستند و در فضای حقیقی جزو ورشکسته ها و بازنده ها به شمار می روند با پشتوانه ی آمریکا و حکام دست نشانده ی منطقه ای چون آل سعود و امارت و با استخدام مشتی پیرپاتال فسیل شده و تاریخ گذشته در فضای مجازی یکی از این دغل بازان فضای مجازی شده اند که در کنار مشتی نجدی کوتاه بین فریب خورده جهت خدمت به دشمنان شیعه و سنی مشغول انجام وظیفه هستند.
اینها از فتواهای شاذ هر شخصی جهت ضربه زدن به دارالاسلام ایران و تولید جنگ داخلی حنفی ها و شافعی ها و نجدی ها با شیعیان استفاده می کنند؛ زمانی فتواهای غیر شرعی علمای گذشته ی نجد، و از معاصرین، فتواهای کسانی چون ابوقتاده فلسطینی را نشر می دادند اما زمانی که مشخص شد نجدیت در این زمینه اشتباه کرده و این مفتی های کنونی ساکن در دارالکفرها نیز از مجریان جنگ روانی دشمن هستند که سخنانشان پایه و اساسی در شریعت الله ندارد و اهل سنت هم ارزشی برای این فتواها قائل نیستند به سراغ مفتی دیگری از همین قماش می روند.
یکی از این مفتی ها خالد الحایک نجدی است که در میان نجدیت به شیخ ابوصهیب نیز شناخته شده و چون در زمینه ی حدیث در دانشگاههای دولتی دارای مدرک دکتری شده حتی او را در حد بزرگترین محدث معاصر هم بالا کشیده اند. کاری که معمولا برای نجدیت عادی است که حتی از فقه نخوانده ای خائن و غدار چون جولانی هم شیخ جلیل القدر و عالم فرزانه و غیره بسازند و…
به هر حال فتوایی که این روزها از خالد الحایک در مورد تشیع بازنشر می شود ایراد گرفتن از استفاده از فتواهای ابن تیمیه در مورد تشیع است چون بر اساس تمام مذاهب اسلامی و کسانی چون ابن تیمیه که او هم حنبلی است فتواهای آنها در تکفیر شیعیان غیر شرعی است و خالد الحایک می گوید: جائز نیست که فتاوای (۶۰۰سال پیش) ابن تیمیه (در مورد رافضه) را بر حال الان آنها تطبیق کرد.
به دنبال این، دلیل آنرا اینگونه بیان می کند:
- “تمامی آنها امروز ?علماء و عوامشان? بر یک مذهب هستند.. برای الله شریک قائل میشوند و به سوی غیر او دعاء و نذار میکنند”
ج: نجدیت با برداشت اشتباهی که از مساله شرک و توحید دارد و در مورد توسل که مساله ای اختلافی در میان مسلمین در طول قرون گذشته بوده دچار انحراف آشکار شده است، به سادگی نه تنها شیعیان جعفری کنونی بلکه اکثریت مطلق حنفی ها و مالکی ها و شافعی ها و زیدی های کنونی و حتی علمای برجسته ی اهل سنت در طول قرون گذشته را نیز تکفیر می کنند و به صراحت بیان می کنند که قرنها قبل از محمد بن عبدالوهاب نیز تمام مسلمین اهل توحید نبوده اند و ….
اگر امروزه و به این بهانه های غیر شرعی ?علماء و عوام? شیعیان جعفری را تکفیر می کنند و شما به عنوان یک اهل سنت سکوت کردی باید مطمئن باشی که با همین بهانه ها تو را نیز تکفیر کرده اند اما هنوز نوبت شما نرسیده و منتظر فرصت هستند تا همچون افغانستان و پاکستان و یمن و غیره قدرتی گیرشان بیاید و آنوقت مساجد شما را با نمازگذارن داخل آن منفجر کنند.
مگر ندیدیم؟ پس چرا سکوت کرده اید؟
ادامه دارد …. ان شاء الله.