دعوت برای حاکمیت سکولارها و لائیکها به جای این حاکمان شیعه ایران ریشه در جاهلیت دارد یا در شریعت؟

حاکمیت سکولارها و لائیکها به جای این حاکمان شیعه ایران ریشه در جاهلیت دارد یا در شریعت؟

به قلم: براهندک بلوچ

دقت داشته باشیم هیچ یک از مولوی های حنفی زاده و ماموستاهای شافعی زاده که در اغتشاشات اخیر دارالاسلام ایران برای سکولاریسم و احزاب سکولار و مرتد تبلیغ کردند جزو علماء نبودند و با آنکه القاب رگباری را با خود یدک می کشند اما تنها یک خطیب ساده ای هستند که از اصول و مبانی اهل سنت و اهل جماعت بودن بی خبر و جاهل هستند یا جزو دارودسته ی منافقینی هستند که خود را به جهالت زده اند.

در حکومتهای سکولار بر اساس «جدائی قوانین شریعتهای آسمانی از حاکمیت» تمام قوانین شریعت الله که با قوانین سکولاریستی مغایرت داشته باشد به بدترین وضع ممکن سرکوب و کنار زده می شوند و دهها آیه و حدیث رسول الله صلی الله علیه وسلم و آنهمه فقه مذاهب اسلامی دور ریخته می شود و کسی نمی تواند به آنها عمل کند، و در برابر، به صورت قانونی و با حمایت قدرت حکومتی درها برای انواع مفاسد عقیدتی و فکری و اخلاقی و رفتاری باز می شود؛ این واقعیت حکومتهای سکولار است که کم هوش ترین انسان هم آنرا می داند.

اهل سنت و اهل جماعت می گویند: لا دَفْعُ أَخَفِّ الضَّرَرَيْنِ بِتَحْصِيلِ أَعْظَمِ الضَّرَرَيْنِ. از بین بردن یک ضرر کوچک که منجر به ایجاد ضرر بزرگتر می گردد صحیح نیست. اگر دارالاسلام ایران که مثل سایر حکومتها دارای مشکلاتی اجرائی است و مثل تمام حکومتهای دیگر مسئولینی فاسد و مجرم در آن پیدا می شوند که بر خلاف قانون اساسی حاکم بر جماعت و دارالاسلام عمل می کنند اما در هر حال بهتر از دارالکفر است بخصوص دارالکفری سکولار که با دیکتاتوری هر چه تمامتر قوانین سکولاریستی را بر مسلمین تحمیل می کند.

این مولوی ها یا ماموستاها اگر بر اساس مذهب حنفی یا شافعی خودشان خواهان مبارزه با منکرات باشند هرگز دچار این هزیان گوئی ها و تبلیغ برای کفر سکولاریسم نمی شوند، اینها بیشتر بر نژاد (که از آلت تناسی پدرانشان به آنها رسیده است) تمرکز می کنند تا به قرآن و احادیث صحیح رسول الله صلی الله علیه وسلم و آنهمه فقه غنی مذهب خودشان. بِئْسَ لِلظَّالِمِينَ بَدَلًا (کهف/۵۰) ظالمین چه تعویض بدی می کنند.

بله، واقعاً تعویض و مبادله ی بدی می کنند، کسی که سرزمینی که بر اساس مذهب خودش و تمام مذاهب اسلامی دارالاسلام هست را با دارالکفر عوض کند، کسی که آنهمه آیات و احادیث و آنهمه فقه غنی مذهب خودش و تمام مذاهب اسلامی را با با نژاد و آلت تناسی پدرش عوض کند واقعاً ظالمی است که در درکات جاهلیت سقوط کرده و دچار بدترین مبادله و تعویض شده است.

امام ابن القيم (وفات۷۵۱ق) می گوید: رسول الله صلی الله علیه وسلم واجب بودن انکار منکر را برای امتش وضع کرد تا با انکار منکر معروفی به دست بیاید که الله و رسولش صلی الله علیه وسلم چنین معروفی را دوست دارند؛ اگر انکار این منکر موجب پدید آمدن منکری بدتر از آن شود، و نزد الله و رسولش صلی الله علیه وسلم زيان بخش تر و منفورتر باشد در این صورت انکار چنین منکری شایسته نیست، هر چند الله از چنین منکری بدش بیاید و متنفر باشد و از کسانی که این منکر را نیز انجام می دهند بیزار باشد.( أعلام الموقعين، ج ۳ ص ۴)

مسلمین باید در فکر ارتقای این حاکمیتهای بدیل اضطراری اسلامی به حکومت اسلامی بر منهاج نبوت باشند و نباید اجازه دهند عده ای جاهل به منهج اسلامی آنها را به عقب برگردانند و آنها را با فساد حاکمیت حکومتهای سکولار و تحمیل قوانین سکولاریستی بر آنها دچار بدترین فتنه و فسادی کنند که ممکن است برای یک مومن وجود داشته باشد.

در این صورت این خطیبان به سوی عصبیت و بدترین نوع جاهلیت دعوت می دهند نه شریعت الله تعالی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *