مولوی عبدالحمید زاهدان در مسیر مولوی نقشبندی در مخالفت با مذهب ابوحنیفه و تمام مذاهب اسلامی در اثبات جرم زنا

مولوی عبدالحمید زاهدان در مسیر مولوی نقشبندی در مخالفت با مذهب ابوحنیفه و تمام مذاهب اسلامی در اثبات جرم زنا

به قلم: براهندک بلوچ

مولوی عبدالحمید که خطیب مسجد مکی زاهدان است و بنا به دلایلی توسط دشتهایی معلوم الحال برجسته و مشهور شده و حتی توسط عده ای در جایگاه «اهل علم» نشسته و به القاب  غیرمتجانسی هم ملقب شده است در واقع خطبی رسانه ای و مجازی است که متناسب با نیاز روز رسانه ها سخنرانی می کند و اهمیت نمی دهد این سخنان در تضاد با مذهب ابوحنیفه و حتی در تضاد با کل اسلام باشد یا نباشد. صرفنظر از سخنان آشفته ای که گفته بر این ادعای تازه ی او تمرکز می کنیم تا بدانیم این شخص حتی از الفبای مذهب خودش هم خبر دارد یا خیر؟ آیا مرجعش قران و سنت است یا رسانه های مجازی و دشمنان قانون شریعت الله و شایعاتی که در این جنگ روانی ساخته اند؟

او در واکنش به اجرای حکم مفسد فی الارض بودن ۴ اغتشاشگری که برای رژیم صهیوینستی جاسوسی هم می کردند می گوید: “اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن به قصد تحقیر، سرکوب و اعتراف اجباری در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است. در صورت اثبات، قطعا بزرگ‌ترین مفسدان فی‌الأرض مرتکبین همین جنایات هستند. لازم است قوه قضائیه این افراد را محاکمه و به اشد مجازات برساند.”

ابتدا با جمله « روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است » جرم زنا را اثبات کرده و بعد می گوید: در صورت اثبات جرم و… . تو دیگه کی هستی براتزاتک؟

به هر حال قبلاً در نقش الرویبضه در واکنش عجولانه ی جوانان حنفی مذهب بلوچ و تولید جمعه خونین زاهدان به صورت مختصر و با تمرکز بر سخنان مولوی نقشبندی عرض کردم که در اثبات جرم زنا و بر اساس مذهب امام ابوحنیفه رحمه الله و سایر مذاهب اسلامی آمده است که خداوند تنها به دو شیوه صورت می گیرد و الله جل جلاله راه های اثبات زنا را به دو راه منحصر کرده است: ۱- اعتراف زن و مرد زناکار  2-  گواهی ۴ شاهد عادلی که این صحنه زنا را بطور محسوس و يقينی عمل جنسی و ارتكاب زنا را مشاهده‌ كرده باشند نه با حدس و گمان ،و اگر سه نفر از اين چهار نفر، گواهی بوقوع اين جريمه بدهند و نفر چهارمی برخلاف گواهی آنان‌گواهی دهد، يا اينكه يكي از اين چهار نفر ازگواهی خويش منصرف‌گردد، بايد حد قذف درباره اين‌گواهان اجراگردد و این گواهان باید شلاق بخورند. البته تمام حدود با وجود شبهه ساقط می شوند و تنها وقتي حد زنا هم اجرا می ‌گردد كه وقوع اين جريمه بطورقطعی به ثبوت رسيده باشد.

بعد از شرایط ۱- بلوغ ۲- عقل ۳- قدرت بر و درک حادثه مورد شهادت  4- قدرت تکلم دو شرط دیگر عبارتند از:

۵-  عدالت: شاهد باید که عادل باشد. خداوند (ج) می‌فرماید: «و اشهدوا ذوی عدل منکم و اقیموا الشهادة لله) و دو تن عادل را درمیان خودگواه گیرید و گواهی را برای خدا به پا دارید. شهادت مرد فاسق جایز نمی‌باشد زیرا خداوند (ج) می‌فرماید: «یا ایهاالذین آمنوا ان جاءکم فاسق بنباء فتبینوا ان تصیبوا قوماً بجهالة فتصبحوا علی ما فعلتم نادمین» (حجرات، آیه ۶) زمانی که شهادت شخص مسلمان فاسق قابل قبول نیست پس بدون شک شهادت یک کافر سکولار(مشرک) یا سایر کفار بر علیه مومنین نیز قابل پذیرش نیست.

 به همین دلیل شرط بعدی: ۶ –  اسلام: شاهد باید مسلمان باشد، پس شهادت کافر بر مسلمان جایز نیست، مگر درباره وصیت در حال سفر که امام ابوحنیفه (رح) با استدلال به این آیه شریفه آن را جایز می‌داند» (مائده ۱۰۶- ۱۰۷).

در اثبات جرم زنا می بینیم که الله تعالی راهی قرار نداده است که از آن راه شخص بتواند به سادگی دیگران را متهم به زنا کند؛ حالا که برای همه روشن شد که مولوی نقشبندی بر اساس مذهب خودش هم عمل نکرده و بر خلاف مذهب خودش و تمام مذاهب اسلامی سخن گفته بود، بر چه اساسی مولوی عبدالحمید خطیب مسجد مکی زاهدان نیز همان مسیر اشتباه را طی می کند؟ به نظر شما اینها «عمداً» و با موج سواری بر فضای روانی حاکم بر ماهواره ها و فضای مجازی دشمنان سکولار و سکولار زده های داخلی این مسیر را طی نمی کنند؟

آیا اینها شایستگی لقب مولوی در مذهب خودشان هم دارند؟ چه رسد به القاب …؟

براتزاتک، مطمئن باش کسانی از اهل علم و مومنین هستند که بر اساس مذهب خودمان اعمال تو و امثال تو را رصد می کنند، پس هُل نکن و با احتیاط قدم بردار و سخن بگو.

یک دیدگاه در “مولوی عبدالحمید زاهدان در مسیر مولوی نقشبندی در مخالفت با مذهب ابوحنیفه و تمام مذاهب اسلامی در اثبات جرم زنا”

  1. در زندان زنان هیچ مردی وجود ندارد حتی قضات زن هستند. علاوه بر این هیچ مدعی حتی آزمایش پزشکی قانونی را هم انجام نداده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *