مولوی عبدالحمید زاهدان اگر مذهبت را رها کرده ای لااقل کمی غیرت داشته باش

مولوی عبدالحمید زاهدان اگر مذهبت را رها کرده ای لااقل کمی غیرت داشته باش

به قلم: عبدالرحمن براهوئی/ سراوان    

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی خطیب مسجد مکی که سعی در به رسمیت شناختن اشغالگری صهیونیستهای سکولار دارد در هفتمین روز از حملات طوفان الاقصی بر علیه اشغالگران صهیونیست گفت: نابودی اسرائیل، شدنی نیست و بحران کنونی، نیازمند راه‌حل عادلانه است … چاره بحران خاورمیانه، تشکیل دو دولت مستقل است، نه نابودی اسرائیل.

البته حماس را نیز مثل صهیونیستها به زیاده روی و کشتن کودکان متهم کرد؛ دقیقاً همان دروغی که بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت اما مقامات آمریکائی زمانی که فهمیدند دروغ بزرگی است فوراً اعلام کردند بایدن بر اساس معلومات دروغ یهودیان آمریکا این سخن را گفته و سخن دروغی است؛ آیا عبدالحمید هم این اندازه غیرت برایش مانده است بگوید دروغ کفار را بدون تحقیق تکرار کردم و…؟

دوستان گرامی: اگر کسی خارجی و غیر بومی وارد منزل یکی از ما شود و بگوید من دو تا از اطاقهای شما را به زور می گیرم؛ یا اگر کسی خارجی و غیر بومی بخواهد چند متر از زمین کشاورزی یا مسکونی شما را به زور بگیرد شما چه واکنشی نشان می دهید؟

  1. اولاً متوجه می شوید که این خارجی غیر بومی با کمک بومی های خائن چنان جرئتی پیدا کرده است که چنین غلطی بکند؛ صهیونیستها با کمک حاکمیتهای خائن و مزدور عرب مثل آل سعود و اردن و غیره و با فتوای دین فروشان خائنی که مردم را به تعامل با اشغالگران دعوت می دادند چنین جنایتی را مرتکب شدند.
  2. به دنبا این، اگر تابع اصول و مبانی اسلامی باشید در برابر چنین اشغالگری می ایستید و او را از خانه و منزل خودت بیرون می کنی؛ و اگر مسلمان هم نباشی و کمی غیرت داشته باشی باز به اشغالگر اجازه ی ماندن در منزلت را نمی دهی.

صهیونیستهای سکولار به همراه یهودیان با زمینه سازی های داخلی خائنین در قالب پناهنده وارد فلسطین شدند و از جنایتهای اروپائیان به مسلمین پناهنده شدند و با خرید مقداری زمین چند برابر آنرا اشغال کردند؛ در برابر این اشغالگری سکولاریستهای صهیونیست، دو واکنش وجود داشته است:

  1. واکنش مومنینی که تابع اصول اسلامی هستند و جهاد با اشغالگران را فرض عین می دانند و تا کنون به صورت مستمر در حال جهاد بوده اند.

امام ابن عابدین حنفی رحمه الله از فقهای بزرگ مذهب حنفی و از شاگردان مکتب امام ابو حنیفه رحمه الله می فرماید: فرض عین است اینکه دشمن بر مرزی از مرزهای اسلام هجوم آورد پس بر کسانی که نزدیکش هستند فرض عین می شود اما از کسانی که دورند از دشمن و در ماوراء آن قرار دارند فرض کفایه می شود و این در صورتی است که هرگز بدانها نیاز پیدا نشود، پس اگر نیاز بدانها پیدا شد بخاطر عجز و ناتوانی کسانی که در نزدیکی دشمنند و نمی توانند دفاع کنند یا عاجز و ناتوان از آنان گشتند در این صورت جهاد بر همه فرض عین می شود مانند نماز و روزه و نباید در ترکش سعی و کوشش شود، سپس بر همه مسلمین دیگر از شرق و غرب به همین منوال و تدریجا فرض می شود. [۱]

  • واکنش حکومتهای دست نشانده و احزاب مختلف سکولار و دارودسته ی منافقین و بخصوص خطیبان دین فروش که همیشه خواهان به رسمیت شناختن اشغالگری این صهیونیستهای خارجی بوده اند. از همان ابتدا کفار سکولار جهانی و منطقه ای مثل انور سادات و… و طاغوتهای محلی که مثل صهیونیستها سکولار هستند (مثل یاسر عرفات و محمود عباس) به همراه دین فروشانی که در اختیار اینها هستند تمام تلاششان این بوده که به این اشغالگری رسمیت ببخشند.

عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان نیز جزو همین دسته ی اخیر است و با آنکه چنین سخنان ضد اسلامی و حقارت آمیزی که نشان از دوری از اصول مذهب و نشان از بی غیرتی و خیانت است برای ما تازگی دارد اما چند دهه است که همین سخنان از زبان خائنین گفته می شود.

عبدالحمید خطیب مسجد مکی زاهدان نه تنها اصول مذهبش را رها کرده بلکه آشکارا غیرت را نیز رها کرده است و یکی از خطبای سکولاریستها و دموکراسی خواهان سکولار و از اعضای جبهه ی دشمنان دین و ملت شده است.


[۱] حاشية ابن عابدین: ج ۳ /ص ۲۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *