بسم الله الرحمن الرحیم
نصیحت و تذکر جمعی از جندی های دولت اسلامی به قادات و امیران و برائت از اشتباهات خطرناک دوله
أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ نَحْمَدُهُ ، وَنَسْتَعِينُهُ ، وَنَسْتَغْفِرُهُ ، وَنَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ شُرُورِ أَنْفُسِنَا ، وَمِنْ سَيِّئَاتِ أَعْمَالِنَا ، مَنْ يَهْدِهِ اللَّهُ فَلَا مُضِلَّ لَهُ ، وَمَنْ يُضْلِلْ فَلَا هَادِيَ لَهُ ، وَأَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ ، وَأَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ ، ثُمَّ تَصِلُ خُطْبَتَكَ بِثَلَاثِ آيَاتٍ مِنْ كِتَابِ اللَّهِ يَأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ حَقَّ تُقَاتِهِ وَلا تَمُوتُنَّ إِلا وَأَنْتُمْ مُسْلِمُونَ[۱]
وَاتَّقُوا اللَّهَ الَّذِي تَسَاءَلُونَ بِهِ وَالأَرْحَامَ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا سورة النساء آية ۱ ، اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلا سَدِيدًا * يُصْلِحْ لَكُمْ أَعْمَالَكُمْ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَمَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ فَازَ فَوْزًا عَظِيمًا [۲]
عن تميم بن أوس الداري أن النبي صلى الله عليه وسلم قال « الدين النصيحة ثلاثا قلنا لمن يا رسول الله قال لله ولكتابه ولرسوله ولأئمة المسلمين وعامتهم »[۳]
هذا الحديث أصل عظيم في وجوب النصيحة وبيان فضلها ومنزلتها في الدين وذكر مجالاتها. قال محمد بن أسلم ” هذا الحديث أحد أرباع الدين ” وقد ورد في السنة أحاديث عامة في النصح لكل مسلم وأحاديث خاصة في النصح لولاة الأمور ونصحهم لرعاياهم .
در تاریخ اسلام نمونه های زیادی یافت می شوند که مسلمین به دلیل «خطا و فراموشی»[۴] حکمی ، مرتکب اشتباهاتی شده اند. در این گونه موارد مسلمین از عمل اینگونه اشخاص اعلام برائت نموده اند نه از شخصیت و خود اشخاص و یا دیگر اعمال صحیحشان . در این مورد دونمونه برای مسلمین بیشتر قابل لمس است که به آن اشاره می شود :
ماجرای اسامه بن زید رضی الله عنه در افتادن در خطا و واکنش او به علی بن ابی طالب رضی الله عنه خلیفه مسلمین
در زمان حیات رسول الله صلي الله عليه و سلم، اسامه بن زید رضی الله عنه امیر یکی از سریهها برای جنگ با بعضی مشرکین گماشته شد و در آنجا همه مشرکین آمده و رویاروئی آغاز شد، یکی از مشرکان خیلی شجاعانه می جنگید و مسلمانان را ترساند اما دیری نگذشت که پیروزی نصیب لشکر مسمانان گردید و مشرکین به سرعت راه گریز را در پیش گرفتند و اسامه بن زید رضی الله عنه آن کسی را که زیاد کشتار میکرد دنبال کرد تا به او رسید و آن مرد بخاطریکه از کشتن رهائی یابد کلمه طیبه ( لااله الاالله ) را بزبان راند، زیرا میدانست کسیکه این کلمه را بگوید مال وجانش در امان میباشد. اما اسامه بن زید رضی الله عنه به این باور بود که آن مرد از نیرنگ کار گرفته ومی خواهد از مرگ خود را نجات دهد لذا اسامه بن زید رضی الله عنه او را به ضربۀ نیزه به قتل رسانید.
اسامه بن زید رضی الله عنه با همراهانش به مدینه بازگشت، یکی از افراد لشکر ماجرا را به پیغمبر صلي الله عليه و سلم خبر داد ایشان اسامه بن زید رضی الله عنه را مورد عتاب وسرزنش قرار داده گفتند: آیا بعد از گفتن کلمۀ لااله الاالله او را کشتی ؟ آیا او را کشتی تا مالش را بگیری ؟ اسامه بن زید رضی الله عنه گفت او کلمه را از ترس گفته بود. رسول خدا فرمود : آیا قلب او را شگافته بودی که گفتۀ او از باور قلبی بود یا از فریب کاری؟
اسامه گفت: او در جنگ بسیار کشتار کرد و فلان و فلان مسلمان را بقتل رسانید. رسول خدا صلي الله عليه و سلم فرمود: بعد از گفتن لااله الاالله او را کشتی ؟ اسامه بن زید رضی الله عنه گفت ای رسول خدا برایم طلب آمرزش کن. رسول خدا فرمود : هرگاه روز رستاخیز لااله الاالله بیاید و از تو حق خود را بخواهد چی جواب میدهی ؟
اسامه بن زید رضی الله عنه گفت؟ ای رسول خدا از خداوند بخواه مرا ببخشد، رسول الله فرمود آنگاه که این کلمه در روز قیامت از تو شکایت کند چی خواهی گفت؟ همینطور اسامه بن زید رضی الله عنه در خواست آمرزش را تکرار میکرد و رسول خدا آن سخن مبارک خود را می گفتند. تا اینکه بالآخره اسامه بن زید رضی الله عنه آرزو کرد از همان روز اسلام خود را تازه نماید پس قسم یاد نمود که بعد از آن روز با مسلمان نجنگد .
وخداوند آیۀ ۹۴ سورۀ نساء را نازل فرمود: (یا ایها الذین امنوا اذا ضربتم فی سبیل الله فتبینوا ولا تقولوا لمن القی الیکم السلام لست مؤمناً تبتغون عرض الحیاة الدنیا فعندالله مغانم کثیرة کذلک کنتم من قبل فمن الله علیکم فتبینوا ان الله کان بما تعملون خبیرا)
ترجمه : ای ایمان داران! هنگامی که در راه خدا سفر میکنید پس تحقیق نمائید ونگوئید آن را که به شما سلام علیک کرده است که تو مسلمان نیستی در حالیکه اسباب زندگی دنیا را می خواهید، پس در نزد خدا غنیمت بسیار است شما هم چنین بودید پیش ازین خدا بر شما فضل کرد باز شما تحقیق کنید به درستی که خدا به کارهای شما آگاه است.
یعنی وقتی در روی زمین سفر میکنید وکسی را می بینید که در مسلمان بودن آن شک دارید در آن زمان تحقیق نمائید و از خودش حقیقت را جویا شوید و در حکم به مسلمان یا کافر بودن آن شتاب نورزید چرا که شاید مسلمان باشد و اسلام خود را بپوشاند همانگونه که شما در مکه از ترس کفار قریش اسلام خود را مخفی نگه میداشتید تا که خداوند شما را یاری کرد ودین شما را عزت داد و سربلند نمود.
اسامه بن زید رضی الله عنه و التزام وپای بندی به تعهد:
اسامه بن زید رضی الله عنه به آنچه قسم خورده بود که با مسلمانان نجنگد ملتزم بود لذا به تعهدش وفا کرده و هرگز با مسلمانان وارد نبرد نشد. هنگامیکه بین علی بن ابی طالب رضی الله عنه و معاویه(رض) برخورد صورت گرفت ، اسامه بن زید رضی الله عنه از شرکت در این جنگ امتناع ورزید چرا که او میدانست این درگیری کیان امت اسلامی را متزلزل ساخته و اجتماع اسلامی را پراگنده کرده و وحدت و یکپارچگی را به چند دسته گی تبدیل میکند، او در اجتهاد و سیاست بی طرفانه خود رستگار بود نه اینکه از تنبلی مشا رکت نکرده باشد.
ایشان از هیچ یک از طرفین نزاع متنفر نبود و به هیچ یک گمان ناشایست نداشت بلکه او از کشتار مسلمانان وریختن خون آنها بدست خودشان متنفر بود و بدش میآمد. اسامه بن زید رضی الله عنه ، علی بن ابی طالب رضی الله عنه را دوست داشت و نظرش این بود که علی بن ابی طالب رضی الله عنه بر حق است. لذا نامه به او فرستاد و در آن نوشته بود: اگر تو در دهان شیر هم میبودی من دوست داشتم با تو همراه باشم اما دراین قضیه من موافق جنگ نیستم لهذا با شما همیار نمی باشم .
و سعدبن ابی وقاص رضی الله عنه از اسامه بن زید رضی الله عنه پیروی کرده و می گفت : هرگز مسلمانی را نمیکشم تا که اسامه نکشد، یکی از دعوتگران به آشوب و فتنه برای سعد رضی الله عنه گفت: آیا آیه قرآنی را نخوانده ای که می فرماید « وقا تلوهم حتی لا تکون فتنة ویکون الدین لله …..( بقره /۱۹۳) با آنان بجنگید تا زمانی که فتنه ای (شرکی) باقی نماند وحکم خدا برقرار باشد، سعدبن ابی وقاص رضی الله عنه در جوابش گفت: حکم خدا برقرار است اما هدف جنگاوران امروزین فتنه وآشوبگری می باشد .
خالد بن ولید رضی الله عنه و برائن رسول الله صلی الله علیه وسلم از عمل وی
عَنْ سَالِم، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ بَعَثَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم خَالِدَ بْنَ الْوَلِيدِ إِلَى بَنِي جَذِيمَةَ، فَدَعَاهُمْ إِلَى الإِسْلاَمِ فَلَمْ يُحْسِنُوا أَنْ يَقُولُوا أَسْلَمْنَا. فَجَعَلُوا يَقُولُونَ صَبَأْنَا، صَبَأْنَا. فَجَعَلَ خَالِدٌ يَقْتُلُ مِنْهُمْ وَيَأْسِرُ، وَدَفَعَ إِلَى كُلِّ رَجُل مِنَّا أَسِيرَهُ، حَتَّى إِذَا كَانَ يَوْمٌ أَمَرَ خَالِدٌ أَنْ يَقْتُلَ كُلُّ رَجُل مِنَّا أَسِيرَهُ فَقُلْتُ وَاللَّهِ لاَ أَقْتُلُ أَسِيرِي، وَلاَ يَقْتُلُ رَجُلٌ مِنْ أَصْحَابِي أَسِيرَهُ، حَتَّى قَدِمْنَا عَلَى النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم فَذَكَرْنَاهُ، فَرَفَعَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم يَدَهُ فَقَالَ «اللَّهُمَّ إِنِّي أَبْرَأُ إِلَيْكَ مِمَّا صَنَعَ خَالِدٌ. مَرَّتَيْنِ.[۵]
رسول خدا خالد بن وليد را به بني جذيمه فرستاد ؛ پس او ايشان را به اسلام دعوت کرد اما ايشان نمي دانستند چگونه بگويند که ما اسلام آورده ايم ؛ لذا گفتند : ما از دين سابق خود دست برداشتيم ؛ با اين همه خالد از ايشان عده اي را کشته و عده اي را اسير گرفت ؛ و به هرکسي از ما که مي رسيد يک اسير مي داد ؛ روز ديگر خالد به ما دستور داد که هر کدام از ما اسيرش را بکشد ؛ من گفتم : قسم به خدا اسيرم را نخواهم کشت ؛ و هيچ کس از همراهان من نيز اسيرش را نخواهد کشت ؛ تا اينکه به نزد رسول خدا آمده و ماجرا را عرض کرديم ؛ پس رسول خدا دست خود را بالا برده و دو بار فرمودند :” خدايا من به سوي تو از آنچه خالد بن وليد انجام داد بيزاري مي جويم”
و اما دولت اسلامی به رهبری ابوبکر البغدادی
ابوبکر بغدادی در اولین سخنرانی تصویری خود در مسجد بزرگ موصل اعلام کرد که در هر جایی اشتباه کردم مرا نصیحت کنید و ما نیز در قالب نصیحت و در راستای متحد نمودن صفوف مسلمین در جنگ با تحالف صهیونی – آمریکائی نکات زیر را بیان می کنیم :
- مرتد دانستن تمام شیعیان بدون استناد به دلایل شرعی و با وجود سکوت تمام جناحهای موجود در برابر چنین فتنه ای و پشتیبانی علمای سوء و فاسد آل سعود و شیوخ صحوات چون ابوبصیر و امثالهم ؛ و معامله نمودن با شیعیان همچون مرتدین .[۶]
- منفجر نمودن مراکز عبادی شیعیان، متصوفه ، قادیانی ها و غیره در سرزمینهایی که تحت کنترل دولت اسلامی نیستند ، حالی که از منفجر نمودن مراکز عبادی مشرکین اهل کتاب (یهودیان و نصارا ) و مشرکین شبهه اهل کتاب (مجوس و مشابهین آن) در زمان تسلط نیز منع شده ایم .
بر این اساس، شایسته است که با تذکر این موارد از تمام اعمالی که در این زمینه توسط مجاهدین دولت اسلامی صورت می گیرد اعلام برائت شود؛ در عین حال از تمام اعمالی که بر علیه کفار سکولار و اشغالگر خارجی به رهبری تحالف آمریکا یی و نوکران محلی آن صورت می گیرد حمایت و پشتیبانی گردد .
ما بر پیمان خود در جنگ با سکولاریتهای جهانی و نوکران مرتد محلی آنها پایبند هستیم، اما از این به بعد در این دو مورد ، که بر خلاف قرآن و سنت رسول الله صلی الله علیه و سلم بوده ، و در وضع موجود برای مسلمین مانع ایجاد کرده و تمکین و آزاد سازی را به تاخیر می اندازد؛ مشارکت ننموده و علاوه بر آن برائت خود را نیز از تمام کسانی که مرتکب چنین اشتباهات فاحشی می گردند اعلام می نمائیم .
و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِين
جمعی از جندی های دولت اسلامی
.
.
.
…………………………………………………………………………………………….
[۱] سورة آل عمران آية ۱۰۲
[۲] سورة الأحزاب آية ۷۰-۷۱
[۳] رواه مسلم
[۴] لَا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا ۚ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَعَلَيْهَا مَا اكْتَسَبَتْ ۗ رَبَّنَا لَا تُؤَاخِذْنَا إِن نَّسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا ۚ رَبَّنَا وَلَا تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِنَا ۚ رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ ۖ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا ۚ أَنتَ مَوْلَانَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ (بقره/۲۸۶)
[۵] صحيح البخاري، ج ۵، ص ۱۰۷، ۴۳۸۳ باب ۶۰، باب بَعْثِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم خَالِدَ بْنَ الْوَلِيدِ إِلَى بَنِي جَذِيمَةَ، صحيح البخاري، ج ۴، ص ۶۷٫صحيح البخاري، ج ۷، ص ۱۵۳ – ۱۵۴٫ باب ۲۳، باب رَفْعِ الأَيْدِي فِي الدُّعَاءِ . صحيح البخاري، ج ۸، ص ۱۱۷ – ۱۱۸٫ باب ۳۵، باب إِذَا قَضَى الْحَاكِمُ بِجَوْر أَوْ خِلاَفِ أَهْلِ الْعِلْمِ فَهْوَ رَدٌّ
[۶] مراجعه شود به مقاله ی شیخ ابوحمزه المهاجر هورامی تحت عنوان : ميشه بفرماييد ارتداد چيست و مرتد كيست ؟ و دليل ارتداد شيعيان چيست ؟
ما به كرات از رهبران و بزرگان دولت اسلامي در عراق و شام و بعضي از فرق القاعده در يمن وغيره شنيده ايم كه شيعيان مرتد هستند ، ميشه بفرماييد ارتداد چيست و مرتد كيست ؟ و دليل ارتداد شيعيان چيست ؟(سلسله درسهاي : پرسش از ما و شما ، پاسخ از استاد مجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامي )
انفجار در زیارتگاه محمد عثمان معروف به لعل شهباز قلندر
روز پنجشنبه ۱۶ فوریه/ ۲۸ بهمن، در زیارتگاه محمد عثمان مروندی، ، در شهر سیهون واقع در ۲۰۰ کیلومتری شمال شرقی کراچی در پاکستان یکی از افراد دولت اسلامی خودش را منفجر کرد که حداقل ۷۵ تن را کشت و ۱۵۰ نفر را زخمی کرد. وضعیّت جسمانی شمار فراوانی از زخمیها بسیار وخیم گزارش شده است. برخی از آنها به بیمارستانهای کراچی منتقل شدهاند.
پنجشنبه شبها همواره شمار فراوانی از صوفیان شهر برای انجام زیارت در این محل اجتماع می کنند. دولت اسلامی از طریق ارگان خبری خود، اعماق، مسئولیت این انفجار را بعهده گرفت
انفجار در مقبره محمد عثمان
به گزارش منابع بیمارستانی پاکستان، بیش از ۲۵۰ نفر در مقبره محمد عثمان مجروح شده اند و با توجه به وخامت حال تعدادی از مجروحان، احتمال افزایش شمار کشته شدگان همچنان وجود دارد.
السلام علیکم و رحمه الله
دوستان دقت کنید ، زمانی که برادران ما در دولت اسلامی صوفی ها را در این مقبره کشتند ( البته همه صوفی نبودند فقط برای زیارت رفته بودند ) دولت سکولاریست پاکستان شب گذشته به خاک افغانستان در مناطق مرزی، حملات هوایی انجام دادند و تعدادی از مخفی گاه های مجاهدین و نیز اردوگاه آموزشی «جماعت الاحرار» را منهدم کرده است؛ که پاکستان مدعی است در تمام حملات روزهای اخیر در نقاط مختلف این کشور دست داشته است.
ارتش سکولارپاکستان اعلام کرده که تنها طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از یکصد مجاهد را از پای درآورده است.
محمد نواز شریف به اصطلاح اسلامگرا و وابسته به رابطه اسلامی عربستان و نخست وزیر پاکستان روز گذشته و پس از جلسه ای مهم با مقامات دولتی، امنیتی و نظامی این کشور، دستور صریح برای برخورد با مجاهدین بدون محدودیت و بدون کوچک ترین ترحم نسبت به آنان صادر کرد.
.
حالا به نظر شما دشمن شماره یک مجاهدین صوفی های غیر مسلح و بی دفاع هستند ؟ یا سکولاریستها ؟
چه کسی مسلمین را دیشب کشت ؟ صوفی ها یا سکولاریستها ؟
شیعه ها و قادیانی های منحرف و … همنجوری کشته می شوند و این اشتباه است .
من هم مخالف این حرکات هستم .
این حرکات شرعی نیست .
زؤر راستة دةستت خؤشبيت جزاك الله خيرا
کشتار زائران اهل سنت زیارت لعل شهباز قلندر ایالت سند پاکستان، وجدان بیدار جهان را تکان داد. تروریستها با هدف قراردادن زایران بیگناه دشمنیشان را با انسان، معنویت و نفس زندگی ثابت کردند.
بابا اینا فقط شیعه ها رو به جرم شیعه بودن نمی کشن ، سنی ها رو هم می کشن .
همین دیروز بود که تو پاکستان اهل سنت رو به جرم صوفی بودن و قبر پرست بودن کشتن .
روزنامه پاکستان شمار زخمی ها را ۵۰۰ تا ۵۵۰ نفر اعلام کرده . متعاقب این انفجار سه روز عزای عمومی در ایالت سند پاکستان اعلام شد و مرز تورخم بین پاکستان و افغانستان مسدود شد.
این کار اشتباه ، خییییییییلی اشتباهه . غیر شرعیه ، غیر عقلیه . یکی به اینا برسونه که کارشون غلطه .
حالا سکولاریستها اومدن و مدافع اهل سنت شدن در برابر اینا . اینجوری به تعداد دشمنانشون اضافه می کنن به جای اینکه کم کنن.
من این کار رو به شدت محکوم می کنم .
السلام علیکم و رحمه الله
از دوستان پوزش میخوام که اینقد در بعضی از پست ها دیدگاه انتقادی میزارم
با اینکه خودم هرچه در این سایت موافق قران و سنت دیدم می گیرم و استفاده می کنم
طبیعتا ما با این امر یعنی اعلام برائت از ظلم امیر از طرف جندی خوشحال میشیم و این نشانه عدل و انصاف است و فرقی نمی کند جندی های دوله باشه یا القاعده یا هر جماعت اسلامی دیگر
اما انتقاد من از دوستان این است که چرا فقط در این مورد ؟؟
ایا تکفیر مجاهدین اهل سنت و تکفیر امارت اسلامی طالبان و اون هارو دست نشانده پاکستان و غیره دانستند اشتباه نیست؟؟
ایا ریختن خون مجاهدین در سرار میدان های جهاد اشتباه نیست؟؟ و این چیزی است که انکار ناپذیر است
اما برای اینکه از موضوع پست خارج نشم :
مگر نه اینکه شیخ ایمن و شیخ مقدسی را بخاطر موفقشان در مورد شیعه که همین موقف شما است تکفیر کردند؟؟ (ابی میسره شامی)
مگر نه اینکه شیخ ایمن را بخاطر همین موقف در مورد حسینیه ها و غیره منحرف از منهج دونستن؟ (عدنانی)
ایا غیر این است که امارت اسلامی را بخاطر همین موقفش در مورد پرهیز از جنگ مذهبی بین شیعه و سنی حامی روافض خطاب کردند (ولایت خراسان)
و ایا تکفیر های دوله در مورد شیعه اشتباه است اما در مورد مجاهدین شام جبهه فتح شام و غیره که تکفیر با مسائل اجتهادی و محتملات است درست است؟؟
ممنون میشم جواب بدید بارک الله فیکم
سلام
به نظر بنده کشتن انسانها به جرم اینکه شیعه هستن یا صوفی هستن یا حتی یهودی هستن و مسیحی کار اشتباهیه . مگر اینکه اینها با مسلمین وارد جنگ شوند .
پس جنگ با یهودی ها و مسیحی ها به خاطر عقیده ی آنها نیست بلکه به خاطر جنگ آنها با مجاهدین است چون ممکن است آنها بخواهند عقیده ی خودشان را حفظ کنند و جنگ نکنند و با بستن پیمان در میان مسلمین زندگی کنند .
و علیکم السلام و رحمه الله
کاکا چوپان ، آیا شما آثار شیخ ابوحمزه المهاجر هورامی را خوانده اید ؟ من معتقد هستم که راهنمائی های این شیخ بزرگوار که از منطقه ی خودتان هم هست جوابگوی وضع الان ما می باشد .
من دشمن شناسی ، روش وحدت و روش صحیح جهاد را از ایشان یاد گرفتم . اگر دوست داشتی کتاب ایشان را در همین سایت دانلود کن . در ۸ جلد و به صورت pdf منتشر شده است .
السلام علیکم
در جواب آقای چوپان باید به چند نکته اشاره کنم :
۱- تکفیر کار خدا و رسولش است . در زمینه ارتداد و مرتد به نظرم بهتر آن است که مقاله استاد ابوحمزه هورامی را در این زمینه مطالعه فرمائید .
۲- مرگ ملا عمر رحمه الله و ۲ سال به اسم ایشان بیانیه دادن و نظر ملامحمد عمر رحمه الله در مورد اختر منصور که به صورت صوتی هم وجود دارد و کشته شدن اختر منصور در راه بازگشت از ایران با پاسپورت پاکستانی آشکارا نشان می داد که بیعت دادن به صورت غیر مستقیم بیعت دادن به حکومت سکولار پاکستان است . گذشت زمان این را نشان داد .
۳- فر موده اید : مگر نه اینکه شیخ ایمن و شیخ مقدسی را بخاطر موفقشان در مورد شیعه که همین موقف شما است تکفیر کردند؟؟ (ابی میسره شامی)…..
اما من د رهیچ جا ندیده ام که این افراد آمده باشند و گفته باشند که شیعیان مرتد نیستند . اگر شما مطلبی دارید ارائه دهید .
۴- اما در مورد جولانی غدار و خائن باید بگویم که تنها نوشته های الظواهری و مقدسی در مورد این افراد کافی است تا بدانید که این انسان سرگردان دارد با خون مردم بازی می کند و در جبهه ی آمریکا و متحدینش قرار گرفته است . دیگران هم امثال اشرار شام و جیش حر و … هستند که عملا در خط آمریکای سکولار و تحت فرماندهی آمریکا قرار گرفته اند .
برادر گرامی در صف سکولاریستها بر علیه مسلمین جنگیدن این اجتهاد نیست این یکی از نواقض اسلام و خیانت آشکار به دین الله و مسلمین است .
حکم کسی که در زیر پرچم آمریکای سکولار بر علیه یک مسیحی یا یهودی هم بجنگد باز طبق آیات اولیه ی سوره ی روم محکوم و ناصحیح است حالا چه رسد بر علیه یک مسلمان باشد .
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
خوشک و برایان سڵاوێکی گەرمتان لێ بێت خۆم بە خۆشحاڵ دەزانم و سوپاسی بێ پایانی اللە تعالی دەکەم کە دەرفەتی پێدام بگەڕێمەوە خزمەتتان ، لە ئەحواڵی هەموو لایەکتان دەپرسم ان شاء اللە بە گوێرە و کات و توانا لە خزمەتتاندا دەبم.
السلام علیکم
خود انتقادی و نقد پذیری یکی از کانالهای کنار نهادن خطاها و عیبهایمان است و قطعا پیشرفت و تصفیه شدن به دنباتل خودش می آورد .
نقد پذیری هم نشانه خود شناسی و خود آگاهی است . پس از نقد شدن نترسیم .
ما باید از امثال چوپان تشکر کنیم که ما را نقد می کند . اگر می توانستم یک جایزه ای هم بهش می دادم به شرطی که به همراه عیبی که نشان می دهد یک راه حل مناسب هم جایگزینش می کرد .
ئاژانسی_ئەعماق
ئیغتیال کردنی سەرکردەیەك لەبزوتنەوەی تاڵیبان بەناوی “خونه حاجي” لەلایەن جەنگاوەرانی دەوڵەتی ئیسلامی لە خێوەتگەی “شمشتو” لە ڕۆژهەڵاتی #پیشاوەر
الله تعالی میفرماید:
لَا يُقَاتِلُونَكُمْ جَمِيعاً إِلَّا فِي قُرًى مُّحَصَّنَةٍ أَوْ مِن وَرَاء جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمِيعاً وَقُلُوبُهُمْ شَتَّى ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَّا يَعْقِلُونَ ۱۴ حشر
هرگز با شما به صورت دستهجمعي جز در پس دژهاي محكم و يا از پشت ديوارها نميجنگند . عداوت و دشمني در ميان خودشان شدت دارد . تو ايشان را متحد ميبيني ، ولي پراكنده دل بوده و هماهنگ نميباشند . اين بدان خاطر است كه مردمان بيشعور و ناآگاهي هستند .
از همین رو با هواپیماهای بی سرنشین و از پشت دژها کور کورانه حمله میکنند اما الله تعالی میفرماید:
لَن يَضُرُّوكُمْ إِلاَّ أَذًى وَإِن يُقَاتِلُوكُمْ يُوَلُّوكُمُ الأَدُبَارَ ثُمَّ لاَ يُنصَرُونَ ۱۱۱ ال عمران
آنان هرگز نميتوانند به شما زياني برسانند مگر آزار مختصري و اگر با شما بجنگند پشت كرده و پاي به فرار مينهند ، سپس ياري نميشوند .
حمله آنان نیز جز زیان کمی چیزی در بر ندارد مادام که مجاهدان نیت هایشان را برای الله خالص گردانند و هدفشان تنها اعلای کلمة الله باشد.
نصرت و یاری الله نیز با مجاهدان مخلص خواهد بود همانند جنگ بدر که لشکر ملائکه به یاری اصحاب شتافت و ۳۰۰ نفر از مسلمانان در برابر ۱۰۰۰ نفر ایستاد و مسلمانان شکست سنگینی به کفار دادند.