تو کی هستی که در مورد اهل جهاد و جبهه ی مقاومت در برابر آمریکا وصهیونیستها زبان درازی می کنی؟
به قلم: خالد سیف الله المسلول
یکی از مزایای علوم انسانی این است که هرشخصی که حد و حدود خود را بشناسد و در آن صاحب فقه و فهم باشد می تواند در این علوم صاحب رای شود، بخصوص در قرآن و احادیث صحیح رسول الله صلی الله علیه وسلم که مجموعاً شریعت الله و «العلم» را شکل می دهند و تنها نیاز به گوشی شنوا و قلبی سالم و حاضر دارند نه حتی باسواد بودن یا نبودن: إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَذِكْرَىٰ لِمَنْ كَانَ لَهُ قَلْبٌ أَوْ أَلْقَى السَّمْعَ وَهُوَ شَهِيدٌ (ق/۳۷)
شریعت الله آسان است: وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِنْ مُدَّكِرٍ (قمر/۱۷) اما این آسان بودن به این معنی نیست که هر کسی که در آن شناختی ندارد در آن صحبت کند.
پس ای کسی که در زیر کولر یا زیر پتو هستی یا روی مبل یا بالش لم داده ای و بی تحرک: سعی نکن مجاهدان جبهه ی مقاومتی که از ایران تا غزه و یمن و جنوب لبنان و عراق کشیده شده است را متقاعد کنی، کاری را که در برابر آمریکا و رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیست انجام دادهاند، برای رسیدن به هدفشان اشتباه بوده است… .
سعی کن خودت را متقاعد کنی در تصمیم کسانی که در میدان جهاد هستن دخالت نکنی… !
بدان که جایز نیست کسی که از جهاد کردن نشسته برای مجاهدان فتوا بدهد.
به یکی از فقهای دین گفته شد: چرا باب جهاد در آخر کتاب فقه قرار گرفته است؟ فرمود: تا کسى که اهل طهارت نیست حرف از جهاد نزند…!!
توئی که قرآن و پیامبر و ائمه ی مذاهبت شده ماهواره ها و فضای مجازی دشمنان و از ابتدائی ترین اصول جنگی جهان معاصر بی خبر و جاهل هستی، حق نداری با تحلیلها و شبهات اینها در مورد جهاد مبارک دارالاسلام ایران و حماس و سایر اعضای جبهه ی مقاومت در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی چیزی بگوئی.
این تنها بخشی از مساله است، حتی کسانی که کل آیات و احادیث جهاد را نیز می دانند اما در اجرا کردن این آیات در زمین واقع تجربه ای ندارند حق نظر دادن و تعیین تکلیف برای میدانداران جهاد را ندارند.
دقت کردی چه شد؟
پس حد و حدود خودت را بدان، اگر به ایمان و روز قیامتت اهمیت می دهی.
واکنش عالیقدر سید علی خامنه ای امام انقلاب اسلامی و دارالاسلام ایران نسبت به حملات ۵ آبان رژیم صهیونیستی به دارالاسلام ایران : شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچکانگاری
صبح امروز عالیقدر سید علی خامنه ای امام انقلاب اسلامی و دارالاسلام ایران در دیدار خانوادههای کشته شده های راه امنیت نسبت به حملات دوشب پیش رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و طی سخنانی گفت:
* باید خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد. باید قدرت و اراده و ابتکار ملت ایران و جوانان کشور را به آنان فهماند.
* کیفیت فهماندن قدرت و اراده ملت ایران به رژیم صهیونیستی را باید مسئولان تشخیص دهند و آنچه را که صلاح این ملت و کشور است انجام گیرد.
این سخنان در اختصار و کوبندگی و هراس انگیز بودن شبیه نامه ای است که سلیمان علیه السلام برای ملکه ی یمن و شبیه نامه ی رسول الله صلی الله علیه و سلم به خسرو پرویز شاه ساسانی است.
به این شکل، امام انقلاب اسلامی و دارالاسلام ایران فرمان تنبیه رژیم صهیونیستی را صادر کرد اما کیفیت و چگونگی انجام کار را به مسئولان ذی ربط محول کرد.مسئولان ذی ربط هم شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح هستند.
الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، بعد از حمله به دارالاسلام ایران، در سرزمینهای تحت اشغال صهیونیستها عزای عمومی اعلام شد
به قلم: مسعود سنه ای
دیروز ۵ آبان ۱۴۰۳ش رژیم کودک کش صهونیستی و مزدوران جیش العدل به صورت همزمان حملاتی را به مراکز نظانی و نیروهای نظامی دارالاسلام ایران انجام دادند. حملات رژیم صهیونیستی باعث کشته شدن ۴ نظامی ارتش دارالاسلام ایران شد اما در همین روز و فورا طی حملات حزب الله لبنان به سرزمینهای تحت اشغال صهیونیستها، َطبق آمار ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۱۵ نفر کشته و بیش از ۷۰ نفر به شدت مجروح شدند. (قطعا آمار چندین برابر هست)
صهیونیستها به دلیل این ضربه ی بزرگی که به آنها وارد شده است به جای شادی برای حمله به ایران، عزای عمومی اعلام کردند و در سرزمینهای تحت اشغال صهیونیستها امروز تمامی پرچم های رژیم صهیونیستی به حالت نیمه افراشته درآمد.
این مصیبتی است که حزب الله لبنان به عنوان یکی از بازوان جبهه ی مقاومت اسلامی بر این کفار اشغالگر و جنایتکار وارد کرده اند که: وَ يَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ (توبه/۱۴) باعث شفای سینه و قلب مومنین می شود.
ضربات هر یک از بازوان جبهه ی مقاومت به رژیم صهیونیستی و آمریکا در واقع ضربه تمام اعضای جبهه ی مقاومت چون دارالاسلام ایران، اتحادیه شافعی ها و زیدی های یمن، حماس فلسطین، جهاد اسلامی فلسطین و …. بر این دشمنان است. ( آنهایی که گیرایی ضعیفی دارند چند بار این پاراگراف را بخوانند تا به تقلید از کفار و دارودسته ی منافقین مثل طوطی تکرار نکنند که چرا دارالاسلام ایران چنین و چنان نکرد و…) حالا: آنهایی که در زبان خودشان مدافع مردم فلسطین و مخالف صهیونیستها می دانند اما در عمل در جبهه ی آمریکا و ناتو و صهیونیستها بر علیه جبهه ی مقاومت قرار گرفته اند باید از شرمندگی سرهایشان را پائین بیندازند و سکوت کنند ، البته اگر حیاء داشته باشند چون رسول الله صلی الله علیه و سلم می فرماید:
إنَّ ممَّا أدْرَكَ النَّاسُ مِن كَلامِ النُّبُوَّةِ، إذا لَمْ تَسْتَحْيِ فافْعَلْ ما شِئْتَ. ( بخاری۶۱۲۰- ۳۴۸۳) یکی از سخنانی که مردم از پیامبران گذشته دریافته اند این است که: اگر حیا نداری، هرچه خواهی کن.
اطلاعیۀ ستاد کل نیروهای مسلح دارالاسلام ایران در مورد حملۀ رژیم صهیونیستی
به اطلاع ملت شریف و غیور ایران اسلامی میرساند هواپیماهای دشمن صهیونی در تجاوزی آشکار و مغایر با قوانین بینالمللی در بامداد امروز، شنبه ۵ آبانماه، با استفاده از فضای در اختیار ارتش تروریستی آمریکا در عراق در یکصدکیلومتری مرزهای ایران و از راه دور، تعدادی موشک دور بردِ هواپایه که دارای سر جنگی بسیار سبک در حدود یک پنجم کلاهک موشکهای بالستیک ایرانی میباشد را به سمت برخی از رادارهای مرزی در استانهای ایلام، خوزستان و اطراف استان تهران پرتاب نموده که در پی عملکرد به موقع پدافند هوایی کشور، خسارت محدود و کم اثری را وارد و چند سامانه راداری آسیب دیده که تعدادی بلافاصله ترمیم و برخی نیز در حال ترمیم هستند.
در این اقدام نامشروع و غیرقانونی، با آمادگی پدافند هوایی کشور تعداد قابل توجهی از موشکها ردگیری و رهگیری شده و از ورود هواپیماهای دشمن به حریم هوایی کشور جلوگیری به عمل آمده است.
ایران ضمن محفوظ دانستن حق پاسخ قانونی و مشروع خود در وقت مقتضی، برقراری آتشبس پایدار در غزه و لبنان برای جلوگیری از کشتار مردم بیپناه و مظلوم را مورد تأکید قرار میدهد.
به دولت تروریست پرور و جنایتکار امریکا که نقش محوری در حمایت و پشتیبانی همه جانبه از اقدامات مجرمانه رژیم صهیونی در برهم زدن امنیت منطقه دارد، هشدار داده میشود برای جلوگیری از گسترش درگیری و ناامنی در منطقه و کشتار مردم بیگناه به ویژه در غزه و لبنان این رژیم غیرقانونی و نامشروع را مهار نموده و خود و همپیمانانش را در باتلاقی که آن رژیم اشغالگر ایجاد نموده است؛ بیش از این گرفتار ننماید.
از مردم شریف ایران، رسانهها، صاحب نظران و کارشناسان تقاضا میگردد که به شایعات و روایتهای غیر معتبر توجه ننموده و اخبار صحیح را از طریق مبادی رسمی و رسانه ملی دنبال نمایند.
عملیات رژیم سکولار صهیونیستی بر علیه دارالاسلام ایران یک حمله کوچک و محدود نبوده بلکه پدافند دارالاسلام قوی و به روز است
به قلم کیوان مریوانی
برای عده ای جای سوال است که بعد از اینهمه تبلیغات رسانه ای صهیونیستها و وطن فروشان داخلی و سایر رسانه های جهانی در مدت یک ماه گذشته چرا حمله رژیم صهیونیستی تا این اندازه ناچیز و ضعیف بود؟ جالب است بدانید که: مشارکت ۱۴۰ جنگنده رژیم صهیونیستی در این عملیات رسما توسط رژیم صهیونیستی تایید شد.
این نشان میدهد که این عملیات یک حمله کوچک و محدود نبوده و ۲۰ نقطه حساس دارالاسلام ایران برای بمباران در نظر گرفته شده بوده است .
با این وجود، این حمله ی گسترده با شاهکار پدافند قدرتمند دارالاسلام ایران به طور کامل شکست می خورد.
به همین دلیل است که ژنرال مک کنزی فرمانده سابق سنتكام به CNN می گوید: حمله اسرائیل شرم آور بود. من بارها حتى زمانی که فرماندهی سنتکام را بر عهده داشتم به اسرائیلی ها گفته ام که آسمان ایران غیر قابل نفوذ است و بهترین راه برای حمله به ایران ترور است. ما سلیمانی را ترور کردیم و ثابت کردیم که کشتار فشار بیشتری بر ایران وارد می کند.
پس حمله ضعیف نبود بلکه پدافند دارالاسلام ایران قویی بود.
این حمله با تهدید ها و ادعاهایی که داشتند خیلی فاصله داشت و دلیلش هم نه آمریکا بلکه ترس از عواقب آن بود.
درست است این حمله باعث کشته شدن دو تن از نظامیان دارالاسلام ایران شد و خسارت جزئی وارد کرد اما در عوض ابهت دارالاسلام ایران و ضعف و زبونی صهیونیستها و حامیان آن چون آمریکا و ناتو را در برابر دارالاسلام ایران را نیز برای همه واضح و آشکار کرد حتی برای وطن فروشانی که دل به این دشمنان خوش کرده بودند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس): حمله به ایران را محکوم و عملکرد پدافند هوایی را تحسین میکنیم
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد: با شدیدترین الفاظ تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران با هدف قراردادن مراکز نظامی در چند استان را محکوم میکنیم و آن را نقض آشکار حاکمیت ایران و تشدید تنش با هدف قراردادن امنیت منطقه و امنیت مردم آن میدانیم که رژیم اشغالگر را مسئول کامل عواقب این تجاوز با حمایت آمریکاست.
این تهاجم ماهیت اشغالگر جنایتکار را که هنوز خون غیرنظامیان بیگناه در غزه، لبنان و دیگر مردم منطقه را با تکیه بر پوشش جنایتکارانهٔ نظامی و سیاسی دولت آمریکا و برخی پایتختهای غربی آشکار میکند.
آمادگیِ پدافند هواییِ ایران و پاسخ آن به حملهٔ صهیونیستها را که موفق شد اثربخشیِ آن را خنثی کند و جایگاه ملتهای آزاده، مقاومت دلیرانهشان و مبارزه با سلطهٔ صهیونیستی و آمریکایی را تقویت کند، تحسین میکنیم.
ما بر همبستگی با ایران در برابر استکبار و بیقانونیِ رژیم صهیونیستی میایستیم و از مواضع شجاعانهٔ ملت ایران و رهبریِ آنها در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانهٔ آنها قدردانی میکنیم.
اطلاعیه قرارگاه پدافند هوایی دارالاسلام ایران در مورد حملات ذلیلانه ی رژیم صهیونیستی به نقاطی از کشور
به استحضار ملت شریف ایران میرساند، باوجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنشزا، نقاطی از مراکز نظامی در استانهای تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیبهای محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.
در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و آرامش درخواست میشود اخبار مربوط به این حوادث را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانههای دشمن توجه ننمایند.
آیت غلامی کرمانشاه و سقوط در درکات اسلام «آمریکائی – صهیونی جدید»
به قلم: ابوعبدالله جاف جوانرو
«اسلام آمریکائی» اصطلاحی بود که توسط سید قطب رحمه الله برای اسلامگرایان لیبرال غرب زده و اسلامگرایان متحجری چون پیروان نجدیت آل سعود که خود و مسلمین را به مسائل ریز شخصی مشغول کرده و از مسائل اساسی دوری کرده اند به کار گرفته شد.
این «اسلام آمریکائی» در طول تاریخ در جاهایی که آمریکا حضور داشته است در مسیر اهداف و منافع آمریکا عمل کرده است همچنانکه در مناطقی که سایر کفار اشغالگر حضور داشته اند در مسیر اهداف و نقشه های آنها بوده است.
به دنبال قدرت گیری صهیونیستها در سرزمینهای اشغالی ما شاهد جریانات و گروهها و فرقه های مختلف با افکار و عقاید مختلف به ظاهر اسلامگرائی بوده ایم که «خروجی» فعالیتهای آنها به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است که در میان اهل دعوت و جهاد چون استاد ابوولید المصری (مصطفی حامد) از یاران شیخ اسامه بن لادن، این جریان به « اسلام آمریکائی – صهیونی جدید» شناخته شده است.
این «اسلام آمریکائی – صهیونی جدید» به دلیل تنوع گروهها و افکار و فرقه ها و حتی مذاهب مختلف شامل «درکات» مختلفی است، یکی شیعه ی انگلیسی است و به سبک خودش انجام وظیفه می کند، دیگری دارای تفکرات نجدیت است و سبک خودش را دارد، و آن یکی هم یک حنفی یا شافعی یا مالکی و غیره ی نجدی زده یا منتسب به تصوف و مکتب قرآنی و … است و روش خاص خودش را دارد؛ اما خروجی همه، تولید تفرق میان مسلمین و مشغول کردن مسلمین به مسلمین و در نهایت خدمت به اهداف و نقشه های آمریکا و صهیونیستها در منطقه است.
آیت غلامی هم که ترکیبی نامتجانس و التقاطی از مکتب مفتی زاده و بخشهایی از اخوان و … است در یکی از «درکات» این «اسلام آمریکائی – صهیونی جدید» سقوط کرده و به اندازه ای که محیط به او اجازه می دهد به این پدیده ی شوم در ضربه زدن به مسلمین خدمت می کند.
به عنوان مثال هم اکنون که مسلمین باید در برابر جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی با هم متحد باشند یا حداقل جبهه ای مشترک تشکیل دهند، پیروان این پدیده ی شوم سعی می کنند با پیش کشیدن مسائل اختلافی میان مسلمین و حتی با بزرگنمائی فتواهای علمای مذاهب مختلف در قرون گذشته که هم اکنون هیچ جایگاهی در میان مسلمین مجاهد و مبارز ندارد مسلمین را به مسلمین مشغول کرده و از تمرکز بر دشمن جنایتکار اصلی و حامیان آن چون آمریکا و ناتو منحرف کنند.
آیت غلامی هم بارها نشان داده است که در این مسیر است و در تازه ترین اقدام خود دست به نشر دغل بازانه ی یکی از فتواهای مجلسی در کتاب بحارالانوار زده است که این فتوا نه تنها هم اکنون مورد پذیرش مسئولین حکومتی دارالاسلام ایران و جبهه ی مقاومت تحت پرچم آن نیست بلکه عادتاً برای شیعیان ۱۲ امامی فتوای هیچ مجتهدی برای پیروان سایر مراجع تقلید معاصر خودش حجت نیست و اگر این مجتهد هم بمیرد فتوایش دیگر اعتباری برای عصرهای بعد از خودش ندارد.
علاوه بر این: شیعیان ۱۲ امامی معتقد به کفر از اسلام و کفر از ایمان هستند؛ به این معنی، ممکن است شخصی از دایره ی مومنین خارج شود اما باز در دایره ی اسلام و مسلمین باقی بماند مثل دارودسته ی منافقین، که چنین شخصی با آنکه مدتی در جهنم می ماند اما باز مسلمان است؛ اما از نظر شیعیان ۱۲ امامی کسی که کافر به الله و نبوت و معاد یا یکی از ضروریات اسلام باشد چنین شخصی کافر به اسلام است و از دایره ی اسلام و مسلمین خارج می شود.
شیعیان به صورت عام عدم اعتقاد به امامت توسط غیر شیعیان را کفر از ایمان می دانند نه کفر از اسلام و چنین اشخاصی را مسلمانانی می دانند با حقوق اسلامی خاص مسلمین؛ قربانی دادن شیعیان کنونی در راه دفاع از سنی های غزه بزرگترین و واضح ترین و نزدیکترین دلیل بر این حقیقت است.
آیت غلامی بدون روشنگری در این زمینه، به سبک خودش با آنکه اخباری از جهاد غزه و سایر مسائل جانبی نشر می دهد اما در نهایت سم خودش را جهت منحرف کردن تمرکز بر دشمن اصلی و جهت مشغول کردن مسلمین به مسلمین و تولید تفرق میان مسلمین می ریزد.
برادران و خواهران گرامی: در این موقعیت حساس، کسی که قصد دارد اختلافات ریز فقهی و اجتهادی میان حنفی ها و حنبلی ها و شافعی ها و مالکی ها و شیعه ها را زنده کند در واقع قصد زنده کردن جنایات این فرقه ها نسبت به هم در قرون گذشته در بغداد و دمشق و خراسان و ری و غیره را دارد و بدون شک چنین شخصی دوست و دلسوز مسلمین نیست بلکه خادمی مزدور یا خادمی بدون مزد دشمنان اشغالگر و جنایتکار خارجی است.
مقایسه ی غیرت مرتدین پ.ک.ک و دارودسته ی جولانی در برابر هم نژادان و هم عقیده هایشان
به قلم: ابوخالد کُردستانی
دیروز یک زن و مرد سکولار کُرد به مقر صنایع هوافضای ترکیه حمله کردند، حکومت سکولار ترکیه هم در انتقام این حمله به ۳۲ مرکز پ.ک.ک در شمال عراق و سوریه حمله کرد؛ با آنکه تنها یک واکنش نمایشی بود و صدمات چندانی به این حزب وارد نکرد اما اعضای این حزب فوراً در انتقام این حملات ترکیه به مراکز نظامی ترکیه در شمال سوریه حمله کردند.
امروز در روستاهای عنیق الحوا و الدوودیه در جنوب راس العین (سریکانی) که در شمال شرقی سوریه قرار دارد حزب سکولار و ملحد پ.ک.ک (پارتی کریکارانی کوردستان) به نیروهای حکومت سکولار ترکیه حمله کردند و تعدادی از آنها کشته و زخمی کردند.
در کنار این، ما می بینیم با آنکه بیشتر از یکسال است که رژیم صهیونیستی با کمک مستقیم نظامی آمریکا و ناتو در حال قتل عام و کشت و کشتار مسلمین عرب زبان و اهل سنت فلسطین است و نیروهای آمریکائی و ناتو(از کانال حکومت سکولار ترکیه به عنوان یکی از بازوان اصلی ناتو) در اطراف دارودسته ی جولانی عرب زبان مدعی سنی بودن هستند، اما گروه جولانی و سایر گروههای عرب و به اصطلاح سنی مذهب ادلب و شمال سوریه غیر از محکوم کردنهای رایچ تمام طاغوتها و کفار و … هیچ گونه تحرک نظامی در حمایت از مسلمین غزه بر علیه حامیان و متحدین رژیم صهیونیستی انجام نداده اند.
طوفان الاقصی برای تمام انسانهای صاحب عقل، مریدان و پیروان اسلام آمریکائی – صهیونی جدید را مشخص ثابت کرد که اینها «عملاً» در جبهه ی آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی هستند، به همین دلیل با آنکه شعارهای فریبنده و رنگارنگی می دهند اما هرگز بر علیه اربابان خود و به نفع مسلمین وارد جنگ نمی شوند.
اگر احزاب سکولار و ملحدی چون پ.ک.ک برای عقاید کفری و ناسیونالیسم و ملی گرائی جنگ می کنند و با وجود تمام خیانتهایی که نسبت به دین و مردم کرده اند اما گاهگاهی جهت دفاع از هم فکران و هم نژادها و حفظ منافعشان از خود غیرت نشان می دهند، با این وجود دارودسته ی جولانی تنها در بخش مزدوری و خیانت به دین و ملت با این گروهها مشترک است و از آن یک زره غیرت این گروههای سکولار و ملحد هم بی بهره هستند.
باید انتظار داشته باشیم که دارودسته ی جولانی به همراه گروههای دیگری چون گروه زنکی و احرارالشام و جیش الحر و … توسط آمریکا و ناتو سازماندهی شوند و به عنوان واگنرهای آمریکا و ناتو و به حمایت از رژیم صهیونیستی و همچون خنجری مسموم و از پشت به حامیان ملت فلسطین در سوریه حمله کنند.
آیا هنوز ماهیت این واگنرهای آمریکا و ناتو برایتان مشخص نشده است؟
پیام دکتر سعید جلیلی در پی ترور سید هاشم صفیالدین
دکتر سعید جلیلی در پی ترور سید هاشم صفیالدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان توسط صهیونیستهای جنایتکار پیامی را به شرح زیر صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم قُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ وَسَلَامٌ عَلَىٰ عِبَادِهِ الَّذِينَ اصْطَفَىٰ حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله، مبارز نستوه و دوست دیرین سید حسن نصرالله، فراق یار را برنتافت و اینک همراه او محشور با سیدالشهدا علیه السلام است.
آزادمردان بزرگ مقاومت در سه دهه اخیر نه تنها بارها طعم شکست را به دشمن صهیونیستی چشاندند بلکه در یک سال اخیر حماسه پرشکوه مقاومت را به تهدید وجودی این رژیم تبدیل کردند.
دشمن زبون تلافی پیروزیهای مقاومت را در شهید کردن رهبران آن دنبال میکند؛ غافل از آنکه این مردان سترگ از هنیه تا سنوار و از سید حسن تا صفی الدین در حیات پرافتخار خود آرزوی پیروزی را با تمنای شهادت دنبال میکرده اند و اینک فرشتگان به آنها ندا میدهند. سَلَامٌ عَلَيْكُمْ طِبْتُمْ فَادْخُلُوهَا خَالِدِينَ