نمی بینی حملات وحشیانه ی اسرائیل به دارالاسلام ایران نشان می دهد که دارالاسلام ایران در حال پرداخت هزینه حمایت از اهل سنت غزه و فلسطین است؟

نمی بینی حملات وحشیانه ی اسرائیل به دارالاسلام ایران نشان می دهد که دارالاسلام ایران در حال پرداخت هزینه حمایت از اهل سنت غزه و فلسطین است؟

کاتب: خالد سیف الله المسلول

الله تعالی همچنانکه می فرماید: روزه را بر شما واجب کرده ام:  كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ(بقره:۱۸۳) به همان شیوه می فرماید قتال و جنگ مسلحانه را بر شما واجب کرده ام: كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ(بقره: ۲۱۶)

در توضیح این قتال و جنگ مسلحانه، بیانیه ی امروز حماس فلسطین در واکنش به حملات رژیم کودکش و جنایتکار صهیونیستی به خاک دارالاسلام ایران برایم خیلی جالب بود و نکات مهمی در برداشت از جمله آنکه حماس به صراحت اعلام کرد که :

«امروز ایران بهای موضع ثابت خود در حمایت از فلسطین و مقاومت آن و پایبندی به تصمیم ملی مستقل خود را می‌پردازد»

بنده بر این باورم که علت اساسی جنگ رژیم صهیونیستی با دارالاسلام ایران و متحدین آن در سراسر خاورمیانه بر سر مساله ی انجام فریضه ی قتال و جنگ مسلحانه در فلسطین و وفاداری به آرمان فلسطین است که تمام مردم فلسطین هم بلا استثناء شافعی مذهب و اهل سنت هستند.

یعنی اگر دارالاسلام ایران و متحدین آن به فریضه ی قتال و جنگ مسلحانه و در قضیه ی فلسطین دخالت نمی کردند و مثل سایر حکام ذلیلانه تنها به مسائل داخلی و استقلال خود اهمیت می دادند قطعا اینگونه مورد حملات این رژیم کودکش قرار نمی گرفتند.

چرا ذلیلانه؟ چون رسول الله صلی الله علیه وسلم می فرماید: فرمودند:إِذَا تَبَايَعْتُمْ بِالْعِينَةِ ، وَأَخَذْتُمْ أَذْنَابَ الْبَقَرِ ، وَرَضِيتُمْ بِالزَّرْعِ ، وَتَرَكْتُمْ الْجِهَادَ ، سَلَّطَ اللَّهُ عَلَيْكُمْ ذُلًّا لَا يَنْزِعُهُ حَتَّى تَرْجِعُوا إِلَى دِينِكُمْ( أحمد ٤٩٨٧ وأبو داود ٣٤٦٢)آنگاه که به صورت عينه معامله کرديد و دم گاوها را گرفته (به کشاورزی مشغول شديد) و به کشت و کار دل خوش نموده، و جهاد را ترک کرديد، خداوند ذلتی را بر شما چيره خواهد کرد، و تا زماني که به دينتان بازنگرديد آن را از شما برنمی دارد.

در اینجا ترک جهاد را فاصله گرفتن از دین معرفی کرده، ترک آگاهانه، عمدی و اختیاری هر فریضه ای فاصله گرفتن از دین است چه نماز باشد چه روزه چه قتال و….

کشورهای زیادی در دنیا و بخصوص در خاورمیانه وجود دارند که ذلیلانه به مسائل داخلی مشغولند و از این تجاوزات نیز دورند اما دارالاسلام ایران تصمیم مستقل خودش را نیز به انجام فریضه ی قتال و آرمان فلسطین و جهاد پی گیر با ظالمین گره زده است و این یکی از نشانه های فرقه ی ناجیه است است که رسول الله صلی الله علیه وسلم در مورد آنها می فرماید:

لا تَزالُ عِصابةٌ من أُمَّتي يقاتلونَ على أمرِ اللهِ ، قاهِرينَ لعَدُوِّهِم ، لا يَضرُّهم مَن خالفهم ، حتى تأتيَهم الساعةُ وهم على ذلك (بخاری و مسلم۱۹۲۴ )

هميشه گروهي از امت من براي برپا کردن فرمان الله به قتال مي پردازند، بر دشمنانشان پيروز هستند، مخالفانشان نمي توانند به آنان ضرري برسانند، تا اينکه قيامت برپا مي شود و آنان در اين حال هستند.

در این زمینه چندین حدیث مختلف وجود دارند که رسول الله صلی الله علیه وسلم مشخصه ی این طائفه ی منطوره را که بدون هيچ انقطاعي باقي خواهد ماند تا اينکه الله آنان را وارثان زمين و هر چه بر آن است قرار می دهد، و در هيچ مقطعي از زمان غايب نخواهند بود، «قتال»( جنگ مسلحانه) معرفی کرده و حتی از عبارت جهاد استفاده نشده که علمای سوء با آن بازی کنند.

باید در کنار این جهادگران مسلح ایستاد و از کسانی که بر آنها افترا وارد مي کنند و مردم را از ملحق شدن به آنها سست مي کنند دوری کرد چون رسول الله صلی الله علیه وسلم می فرماید: مَن ماتَ ولم يغزُ ولم يحدِّث نَفسَهُ بالغَزوِ ماتَ علَى شُعبةٍ من نفاقٍ.(مسلم۱۹۱۰) کسی که بميرد و غزو(حمله مسلحانه به سرزمینهای کفار) نکند و در باره غزو با خود زمزمه نکرده باشد (در دل قصد آنرا نداشته باشد)، بر شاخه ای از نفاق مرده است.

هم اکنون این کفار به سرزمینهای اسلامی یورش آورده اند و چندین دهه است در سرزمینهایی چون فلسطین کفاری اشغالگر صگیونیست به حمایت از انگلیس و آمریکا و سایر دشمنان اسلام و مسلمین در حال قتل عام مسلمین اهل سنت غزه هستند و امروز هم به دارالاسلام ایران حمله کردند.

با خودت فکر کن هم الان چه کسانی از جهاد مردم غزه حمایت می کنند تا بدانی که دارالاسلام ایران در حال هزینه دادن چه چیزی است؟

اهل سنت بیدار در کنار مجاهدین راستین خود ایستاده است و یکپارچه در برابر این رژیم وحشی و کودک کش و ارباب آن آمریکا خواهد ایستاد « وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ».

بیانیه وزارت دفاع دارالاسلام ایران درپی حمله امروز جمعه ۲۳ خرداد اسرائیل به دارالاسلام ایران: آماده‌ی مجازاتی سخت و عبرت‌آموز هستیم، رژیم صهیونیستی قطعاً بهای این جنایت را با تمام وجود خواهد پرداخت.

بیانیه وزارت دفاع دارالاسلام ایران درپی حمله امروز جمعه ۲۳ خرداد اسرائیل به دارالاسلام ایران: آماده‌ی مجازاتی سخت و عبرت‌آموز هستیم، رژیم صهیونیستی قطعاً بهای این جنایت را با تمام وجود خواهد پرداخت.

بیانیه روابط عمومی وزارت دفاع به این شرح است:

 رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در سحرگاه امروز، بار دیگر چهره‌ی پلید و ضدانسانی خود را نمایان ساخت و با حمله‌ای بزدلانه به شهرک مسکونی در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرتکب جنایتی آشکار شد.

 در این اقدام وحشیانه و مغایر با تمامی قوانین بین المللی، جمعی از غیرنظامیان بی‌گناه، از جمله زنان و کودکان، تعدادی از فرماندهان نیروهای مسلح و دانشمندان این مرز و بوم به شهادت رسیدند و این رژیم کودک‌کش ذات خبیث خود را بیش از پیش آشکار نمود.

 وزارت دفاع ضمن تسلیت به ملت بزرگ ایران و خانواده گرانقدر شهدای والا مقام اعلام می دارد دست قدرتمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در راستای اجرای فرامین  فرماندهی معظم کل قوا و  با پشتیبانی ملت، آماده‌ی مجازاتی سخت و عبرت‌آموز است. رژیم صهیونیستی قطعاً بهای این جنایت را با تمام وجود خواهد پرداخت.

امارت اسلامی افغانستان با صدور بیانیه‌ای رسمی، حملات نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به خاک دارالاسلام ایران را به‌شدت محکوم کرد

امارت اسلامی افغانستان با صدور بیانیه‌ای، حملات نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به خاک دارالاسلام ایران را به‌شدت محکوم کرد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی  امارت اسلامی افغانستان در واکنش به تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به دارالاسلام جمهوری اسلامی ایران، طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که :

«امارت اسلامی افغانستان حملات اخیر رژیم اسرائیل به خاک جمهوری اسلامی ایران و ترور فرماندهان و دانشمندان هسته‌ای را که نقض آشکار اصول بنیادین حقوق بین‌الملل، به‌ویژه حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها محسوب می‌گردد، به‌شدت محکوم می‌نماید… این اقدام در شرایطی صورت می‌گیرد که مردم مظلوم فلسطین، به‌ویژه در نوار غزه، همچنان در معرض حملات بی‌وقفه و فاجعه‌بار قرار دارند، و رژیم اشغالگر با بی‌اعتنایی به قواعد انسانی و بین‌المللی به این روند ادامه می‌دهد. از تمام جهت‌های ذی‌دخل می‌خواهیم که با مسئولیت‌پذیری و براساس مأموریت محوله در حفظ صلح و امنیت منطقه، به این موضوع رسیدگی کرده و مانع از گسترش ناامنی و بی‌ثباتی بیشتر در منطقه گردند.»

پیام کوتاه اما کوبنده رهبر دارالاسلام ایران و انقلاب اسلامی در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در دارالاسلام ایران: رژیم باید منتظر مجازاتی سخت باشد، دست قدرتمند نیروی مسلح جمهوری اسلامی او را رها نخواهد کرد باذن‌الله.

پیام کوتاه اما کوبنده رهبر دارالاسلام ایران و انقلاب اسلامی در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در دارالاسلام ایران: رژیم باید منتظر مجازاتی سخت باشد، دست قدرتمند نیروی مسلح جمهوری اسلامی او را رها نخواهد کرد باذن‌الله.

عالیقدر آیت الله سید علی خامنه ای رهبر  دارالاسلام ایران و انقلاب اسلامی در پی جنایت سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی علیه دارالاسلام ایران، خطاب به ملت بزرگ ایران پیامی صادر کردند که من را یاد پیام کوتاه اما کوبنده ی سلیمان علیه السلام در سوره نمل انداخت که می گوید:

إِنَّهُ مِنْ سُلَيْمَانَ وَإِنَّهُ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ﴿٣٠﴾ ‏این نامه از سوی سلیمان آمده است ، و ( سرآغاز ) آن چنین است : به نام خداوند بخشنده مهربان

أَلَّا تَعْلُوا عَلَيَّ وَأْتُونِي مُسْلِمِينَ ﴿ ٣١﴾ برای این ( نامه را فرستاده‌ام ) تا برتری‌جوئی در برابر من نکنید ، و تسلیم شده به سوی من آئید .‏

متن پیام کوتاه اما کوبنده ی عالیقدرآیت الله سید علی خامنه ای به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران!

رژیم صهیونی در سحرگاه امروز، دست پلید و خون‌آلود خود را به جنایتی در کشور عزیزمان گشود و ذات خبیث خود را با زدن مراکز مسکونی بیش از گذشته آشکار کرد. رژیم باید منتظر مجازاتی سخت باشد.

دست قدرتمند نیروی مسلح جمهوری اسلامی او را رها نخواهد کرد باذن‌الله.

در حملات دشمن، تنی چند از فرماندهان و دانشمندان به شهادت رسیدند. جانشینان و همکاران آنان بی‌درنگ وظائف خود را پی خواهند گرفت ان شاء‌الله.

رژیم صهیونی با این جنایت، برای خود سرنوشت تلخ و دردناکی تدارک دید و آن را قطعاً دریافت خواهد کرد.

سید علی خامنه‌ای

۱۴۰۴/۳/۲۳

بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در محکومیت حمله به دارالاسلام ایران: امروز ایران بهای موضع ثابت خود در حمایت از فلسطین و مقاومت آن و پایبندی به تصمیم ملی مستقل خود را می‌پردازد

بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در محکومیت حمله به دارالاسلام ایران: امروز ایران بهای موضع ثابت خود در حمایت از فلسطین و مقاومت آن و پایبندی به تصمیم ملی مستقل خود را می‌پردازد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که همچون سایر آزادگان فلسطین سالهاست با توحش رژیم جنایتکار صهیونیستی آشناست امروز طی بیانیه ای در محکومیت حمله ی وحشیانه ی رژیم ضعیف اما وحشی صهیونیستی  به دارالاسلام اغیران که تمام قدرت آن در حملات هوائی آنهم با حمایت آمریکاست  به نکات مهمی اشاره کرده است که بر مسلمان شیعه و سنی لازم است به عمق این نکات اساسی پی برده و فکر کند.

حماس رژیم صهیونیستی را دشمن اصلی امت معرفی می کند که نبرد با آن، نبردی سرنوشت‌ساز است که نیازمند وحدت صفوف تمام مسلمین شیعه و سنی با تمام دیدگاههای سیاسی است و می گوید: ایران امروز بهای مواضع ثابت خود در حمایت از فلسطین و مقاومت آن و نیز بهای پایبندی به تصمیم مستقل ملی خود را می‌پردازد، و بعد تمام امت اسلامی را به در پیش گرفتن موضع و واکنشی واحد در برابر این تجاوز خطرناک رژیم صهیونیستی دعوت می کند و…

متن بیانیه جنبش حماس به شرح زیر است:

” جنبش مقاومت اسلامی حماس، تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی را که سحرگاه امروز علیه کشور برادر، جمهوری اسلامی ایران، آغاز شد، به شدت محکوم می‌کند.

این تجاوز، تشدید خطرناکی از تنش است که تهدیدی برای بی‌ثباتی منطقه محسوب می‌شود و نشان دهنده اصرار دولت افراطی نتانیاهو بر کشاندن منطقه به درگیری‌های آشکار در راستای تحقق توهمات تلمودی و تلاش‌هایش برای سلطه بر ملت‌های امت است.

این تجاوز وحشیانه نقض آشکار هنجار‌ها و کنوانسیون‌های بین‌المللی است و بار دیگر تأکید می‌کنیم که پروژه صهیونیستی تهدیدی وجودی برای کل منطقه و نه فقط فلسطین است و همه کسانی را که از تسلیم شدن امتناع می‌کنند و بر حمایت از آرمان‌های ملت، و در درجه اول آرمان فلسطین، اصرار دارند، هدف قرار می‌دهد.

ما در جنبش حماس، همبستگی کامل خود را با جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌کنیم. همچنین عمیق‌ترین تسلیت‌های خود را به رهبری و مردم ایران به خاطر شهادت چندین فرمانده ارشد، به ویژه سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران، سردار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران و تعدادی از دانشمندان هسته‌ای تقدیم می‌کنیم. از خداوند متعال برای آنها طلب رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم.

امروز ایران بهای موضع ثابت خود در حمایت از فلسطین و مقاومت آن و پایبندی به تصمیم ملی مستقل خود را می‌پردازد و این امر، موضع یکپارچه تمام امت اسلامی و نیرو‌های حیاتی آن را در مواجهه با این تجاوز خطرناک می‌طلبد.”

متن کامل بیانیه دولت ج.ا.ایران به مناسبت حملات رژیم صهیونیستی به دارالاسلام ایران: ما آغاز گر جنگ نبودیم، اما پایان این داستان به دست ایران نوشته خواهد شد

متن کامل بیانیه دولت ج.ا.ایران به مناسبت حملات رژیم صهیونیستی به دارالاسلام ایران: ما آغاز گر جنگ نبودیم، اما پایان این داستان به دست ایران نوشته خواهد شد

متن کامل بیانیه دولت جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و بزرگ ایران

تجاوز شبانه رژیم صهیونیستی به میهن مان ؛ ایران که به شهادت شهروندان ،  سرداران و دانشمندان عزیزمان منجر شد  ثابت کرد که این رژیم نامشروع به هیچ قاعده و قانون بین المللی پای بند نیست و همچون زنگی مست پیش چشم جهانیان از جمله غربیان مدعی حقوق بشر  و حقوق بین الملل  رسما و با وقاحت تمام دست به ترور می زند و آتش جنگ را بر می افروزد .

آغاز جنگ با ایران بازی با دم شیر است  . عملیات بزدلانه شبانه در حین طی شدن فرآیند دیپلماسی در مساله هسته ای ایران  نشانه ی هراس این رژیم از قدرت اقناع  و دفاع ایران برای جهان است که ما ایرانیان گرچه  در دویست سال گذشته هرگز آغازگر هیچ جنگی نبودیم اما در دفاع از میهن خویش ذره ای تردید

نکرده ایم و نمی‌کنیم.

تجاوز اسرائیل به آسمان مقدس ایران و ترور ناجوانمردانه سرداران ایران  ثابت کرد این رژیم ذاتا تروریست است.

اکنون ما ، همه ما در ایران از ملت و دولت و حاکمیت ، می‌توانیم با صدایی بلندتر از همیشه تروریستی بودن و متجاوز بودن صهیونیست‌ها را فریاد بزنیم و انتقام و دفاع را حق مشروع خود بدانیم و یکپارچه تر و متحدتر از همیشه بدون هر گونه اختلاف سیاسی پاسخ محکمی به این رژیم کودک کش و تروریست بدهیم.

دفاع از این آب و خاک و آسمان و فرزندان و سرداران و دانشمندان و همه شهروندان مسوولیت و وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح آن است که ذره ای در آن کوتاه نخواهیم آمد.

با چنین رژیم درنده ای جز به زبان قدرت نباید سخن گفت . جهان اکنون پافشاری ایران بر حق غنی سازی و فناوری هسته ای و توان موشکی را بهتر درک می‌کند و عدو سبب شده است که مظلومیت و حقانیت ما به اثبات برسد که متجاوز کیست و آن که امنیت منطقه را تهدید می‌کند کدام رژیم است .

دولت جمهوری اسلامی ایران اقدامات دفاعی، سیاسی ، حقوقی لازم برای پشیمان کردن اسرائیل نامشروع را از همین لحظه شروع کرده است و خواب را بر صهیونیست‌ها حرام می‌کند.  انتقام تک تک شهدایمان را می گیریم و  نقض حاکمیت ملی ایران را به گناه نابخشودنی اسرائیل غاصب بدل می کنیم.  از شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهیم دربرابر فروپاشی نظام بین الملل از حیثیت و موجودیت خود دفاع کند اما معطل این نهادها نمی مانیم و چنان که رهبر انقلاب فرموده اند ” دست قدرتمند نیروی مسلح جمهوری اسلامی او را رها نخواهد کرد باذن الله  ” انتقام نزدیک است ؛ نزدیک تر از رگ گردن به صهیونیستهای تروریست . این صدای  یک ملت است و یک دولت که جهان را به شهادت می طلبد که ما آغاز گر جنگ نبودیم

اما پایان این داستان به دست ایران نوشته خواهد شد …

دولت جمهوری اسلامی ایران

۲۳ خرداد ۱۴۰۴

بیانیه جنبش جهاد اسلامی در محکومیت حملات امروز جمعه رژیم کودک کش صهیونیستی به دارالاسلام  ایران: به توان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این تجاوز یقین داریم

بیانیه جنبش جهاد اسلامی در محکومیت حملات امروز جمعه رژیم کودک کش صهیونیستی به دارالاسلام  ایران: به توان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این تجاوز ایمان داریم

بر هر مسلمانی چه شیعه و چه سنی که مخالف توحش رژیم صهیونیستی است که با حمایت همه جانبه ی آمریکای جنایتکار صورت می گیرد، واجب است که این حمله ی وحشیانه ی رژیم صهیونیستی به دارالاسلام ایران را محکوم کند.

آزادگان فلسطین که هم اکنون با توحین این ضعیف وحشی در حال دست و پنجه نرم کردن هستند به خوبی می توانند این حمله ی وحشیانه ی به دارالاسلام ایران را درک کنند به همین دلیل جزو اولین مسلمانان اهل سنت خارج از دارالاسلام ایران بودند که این حملات را محکوم کرده و در کنار حاکمیت و مردم ایران ایستادند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی روز جمعه به دارالاسلام ایران، بیانیه ای قاطعانه صادر کرد که به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» (احزاب: ۲۳)

دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، عمیق‌ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را به رهبری جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران و خانواده‌های شهدای والامقام که در پی حمله تروریستی و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به تهران و برخی تاسیسات هسته‌ای و موشکی جمهوری اسلامی ایران به فیض شهادت نائل آمدند، ابراز می‌دارد.

در حالی که جمعی از فرماندهان و دانشمندان بزرگ کشور جان خود را در راه عزت ایران و حمایت از آرمان‌های امت اسلامی فدا کردند، این حمله جنایتکارانه را که نقض آشکار حاکمیت ملی ایران و جنایتی کامل طبق موازین حقوق بین‌الملل و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی است، به شدت محکوم می‌کنیم. این تجاوز، چهره واقعی رژیم تروریستی صهیونیستی و تلاش مستمر آن برای کشاندن منطقه به گرداب خشونت و درگیری با هدف تحقق اوهام سلطه‌جویانه را آشکارتر ساخت.

ما در جنبش جهاد اسلامی تأکید می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران امروز هزینه مواضع اصولی و ثابت‌قدم خود در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت سرافراز را می‌پردازد و پایبندی‌اش به اصول انسانی و حق ملت‌ها برای آزادی و استقلال، این هزینه‌ها را رقم زده است. همچنین، مسئولیت کامل حقوقی و اخلاقی این تجاوز را بر عهده تمامی کشورها و دولت‌هایی می‌دانیم که رژیم صهیونیستی را به سلاح، حمایت سیاسی و پوشش رسانه‌ای مجهز می‌کنند و آنان را شریک مستقیم در جنایات علیه ملت‌های منطقه و آزادگان جهان می‌دانیم.

ما از همه نیروهای زنده امت اسلامی و عربی، آزادگان جهان و نهادهای بین‌المللی مدافع عدالت و حقوق بشر می‌خواهیم که موضعی قاطع و واحد در محکومیت این تجاوز خطرناک اتخاذ کنند و به روند مصونیت رژیم صهیونیستی از مجازات، که با حمایت برخی قدرت‌ها صورت می‌گیرد، پایان دهند.

در پایان، به شهیدان عزیز و همه آزادگان امت اسلامی عهد می‌بندیم که تا آزادی کامل سرزمین و مقدسات و دفع تجاوز و ناکام گذاشتن تمامی پروژه‌های سلطه و استکبار، در مسیر مقاومت باقی خواهیم ماند.

«وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» (آل عمران: ۱۶۹)

دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی : در حمله تجاوزکارانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی به دارالاسلام ایران ،رژیم جنایتکار تقاص سنگینی خواهد داد

بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی : در حمله تجاوزکارانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی به دارالاسلام ایران ،رژیم جنایتکار تقاص سنگینی خواهد داد

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ

حمله بامداد امروز رژیم تبهکار صهیونیستی به سرزمین مقدس ایران که با حمایت دولت پلید و خبیث آمریکا انجام شد و منجر به شهادت تعدادی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و دانشمندان هسته‌ای و زنان و کودکان گردید، یکبار دیگر نشان داد که رژیم تروریست صهیونیستی که از حمایت گسترده آمریکا و دولت‌های اروپایی برخوردار است، برای بقاء موجودیت نامشروع خود به هیچ حد و مرزی پایبند نیست. 

نقض امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و حمله به مراکز نظامی و هسته‌ای زنگ خطر جدی برای کشورهای منطقه‌ و جهان است که ملاحظات سیاسی، دیپلماتیک و … را کنار گذاشته و دست از حمایت و همراهی این رژیم جنایتکار بکشند و از مماشات در قبال جنایات آن که عملاً به تهدید وجودی علیه منطقه و بشریت تبدیل شده است، اجتناب کنند.

جمهوری اسلامی ایران هرگز آغازگر هیچ جنگی نبوده است اما در مقابله تعرض به امنیت و تمامیت ارضی خود با قاطعیت و صلابت و شجاعت واکنش نشان داده و برخورد کرده است. امروز هیچ صدایی بلندتر از انتقام و پاسخ نظامی پشیمان‌کننده در سرتاسر ایران اسلامی از آحاد مردم شنیده نمی‌شود. پاسخ جمهوری اسلامی به جنایاتی که رژیم تبهکار صهیونیستی مرتکب شد قطعی و حتمی است و در چهارچوب اصل دفاع مشروع به زودی انجام خواهد شد. رژیم جنایتکار تقاص سنگینی خواهد داد. وجب به وجب سرزمین‌های اشغالی در تیررس موشک‌های بالستیک ایران قرار دارد و به حول و قوه الهی و با حمایت قاطع ملت و به دست توانمند نیروهای مسلح درهای جهنم به روی این رژیم پلید و کودکش‌کش در حال گشوده شدن است. 

رژیم شرور و جنایتکار صهیونیستی به محاسبه غلط به اصطلاح خود عملیات رستاخیزی را شروع کرد که با آن موجودیت خود را برخواهد چید.

الله اکبر، «وعده صادق ۳» دارالاسلام ایران بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی عظیمتر از وعده صادق ۱ و۲: اطلاعیه وزارت استخبارات دارالاسلام ایران در مورد عملیات پیچیده ی اطلاعاتی در انتقال اسناد رژیم صهیونیستی

الله اکبر، «وعده صادق ۳» دارالاسلام ایران بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی عظیمتر از وعده صادق ۱ و۲: اطلاعیه وزارت استخبارات دارالاسلام ایران در مورد عملیات پیچیده ی اطلاعاتی در انتقال اسناد رژیم صهیونیستی

دارالاسلام ایران به عنوان اولین کشور مستقل در سرزمینهای اسلامی که دو عملیات مستقیم نظامی تحت عنوان «وعده صادق» بر علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است اینبار حمله ای سهمناک و پیچیده ی امنیتی را با موفقیت به ثمر رساند که به باور تمام تحلیلگران نظامی و امنیتی، این عملیات از دو عملیات سابق عظیمتر و برای صهیونیستها و حامیان آن مهلکتر بوده است.

این عملیات امنیتی و استخباراتی دارالاسلام ایران نه تنها صهیونیستها بلکه حامیان آنها را نیز مورد هدف قرار داده است.

یا الله هر کسی با هر وسیله ای به این صهیونیستهای وحشی جنایتکار ضربه ای می زند نصرت بده، بخصوص مسلمین مومنی که جانشان را برای دفاع از دین و بندگان ستمدیده ات به تو فروخته اند.

امروز وزارت استخبارات و اطلاعات دارالاسلام ایران در این زمینه اطلاعیه ای نشر داده که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در خجسته ایام بین دو عید بزرگ قربان و غدیر، با تمسک به مولای متقیان، فاتح خیبر، امیرالمؤمنین، حضرت علی بن ابیطالب «علیه آلاف التحیة و الثناء» به استحضار ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی می‌رساند که فرزندان بی‌نام و نشان آنها در وزارت اطلاعات، در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه، ضربه‌ای سهمگین به رژیم کودک‌کش صهیونیست وارد ساختند.

این عملیات تاریخی که با هدف دسترسی به اسناد حساس، راهبردی و برخوردار از بالاترین سطح طبقه‌بندی رژیم، طراحی و در محیط عملیاتی پویا و تحت سخت‌ترین تدابیر حفاظتی آن رژیم صورت گرفت، اخیراً با انتقال حجمی انبوه از اسناد به داخل  کشور، با موفقیت به پایان رسیده و اکنون تمامی نیرو‌های عمل کننده، در کمال صحت در مقر‌های خود مستقر هستند؛ بنابراین به خلاصه‌ای از برخی ابعاد و دستاورد‌های این عملیات اشاره می‌گردد:

۱. اسناد به‌دست‌آمده از منظر محتوا، ضمن تنوع موضوعی، دارای ارزش‌های راهبردی، کاربردی، تحقیقاتی وعلمی است. اطلاعات متنوعی که بخشی از آن در حوزه‌های مرتبط با برنامه‌های غیر قانونی و پنهانِ تسلیحات هسته‌ای، من‌جمله تأسیسات، تحقیقات، ارتباطات با مؤسسات آمریکایی و اروپایی، شامل برنامه‌های هسته‌ای جاری و آتی رژیم صهیونیستی است. بخش‏‌های دیگر، در بردارنده‌ی اسناد مرتبط با برنامه‌های نظامی و موشکی، اسناد فنی مربوط به پروژه‌هایی با کاربرد دوگانه‌ی علمی و فنی، اسامی، مشخصات، تصاویر و آدرس مجموعه‌ی مدیران و مقامات و دانشمندان درگیر در این پروژه‌ها را شامل می‌گردد. از نکات مهم کشف شده آنکه رژیم صهیونیستی علاوه بر اتباع آن رژیم، از محققیّنی با تابعیت کشور‌های دیگر هم بهره می‌گیرد که مشخصات کامل آنها نیز موجود می‌باشد. بدیهی است که بخش‌هایی از اسناد برای استحضار ملت سرافراز ایران منتشر خواهد شد و بخشی از دستاورد‌های علمی و تحقیقاتی به‌دست آمده، قابلیت بهره‌برداری در کشور عزیزمان دارند که به مؤسسات و دستگاه‌های ذیربط ارائه می‌شوند. حجم قابل توجهی از اسناد، مورد استفاده‌ی نیرو‌های مسلح مقتدر کشورمان می‌باشند و بخش‏‌هایی از آن قابل تبادل با کشور‌های دوست یا ارائه به سازمان‏‌ها و گروه‌‏های ضد صهیونیستی خواهند بود.

۲. اسناد به وضوح بیانگر آن است که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی، چگونه در نقش پشتیبان، همکار و پیمان‌کار، در ارتقای برنامه‌های تسلیحاتی رژیم جنایت پیشه‌ی صهیونیستی نقش‌آفرینی کرده و می‌کنند، اما به دروغ و با استاندارد‌های دوگانه، جمهوری اسلامی ایران را به حرکت در مسیری غیرصلح‌آمیز متهم می‌نمایند. سال‌هاست رژیم منحوس صهیونیستی در سایه سکوت و حمایت باشگاه سلطه‌گران، با نوعی  پنهان‌کاری مرموز هسته‌ای، تا انتهای مسیری را که آنها مدعی‏‌اند برای صلح و امنیت جهان مخاطره‏‌آلود است، پیموده، اما سلطه‏‌گران ظالم و مستکبر جهان، مزورانه بیشترین فشار‌ها را بر کشورمان وارد می‌‏سازند درحالی که جمهوری اسلامی ایران صرفاً به دنبال استفاده صلح‌‏آمیز از انرژی هسته‏‌ای برای افزایش سطح سلامت و رفاه شهروندان خود است و قاطعانه اعلام کرده در پی ساخت سلاح هسته‌‏ای نبوده است.

۳. از جالب‌ترین اسناد به دست آمده، گزارشات متعدد و دروغین رژیم جنایت کار صهیونیستی به برخی نهاد‌های بین‌المللی «علیه برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای کشور‌مان» است و جالب‌تر از آن، انعکاس عین همان دروغ پردازی‌های مزّورانه‌ی رژیم در گزارشات و ادعا‌های آن نهادهاست!

۴. شیوه‌های دسترسی سربازان گمنام امام زمان (عج) به اسناد رژیم و نیز شگرد‌های خارج‌کردن آنها از سرزمین‌های اشغالی فلسطین، به‌گونه‌ای طراحی و اجرا شد که تور‌های متعدد امنیتی و دالان‌های تودرتوی حفاظتی رژیم پر ادعا را کاملاً خثنی کردند. اهتمام ویژه‌ی آن رژیم بر حراست از اسنادی چنین راهبردی، باعث شده بود تا شدیدترین تدابیر برای حفاظت از آنها اعمال شود. به‌همین نسبت، تلاش برای دستیابی به این اسناد نیز باید با طرحی کاملاً هوشمندانه و چندلایه انجام می‌شد؛ لذا پیچیدگی عملیات مورد بحث فراتر از آن است که آن رژیم به ابعاد مختلف آن آگاهی یابد یا بتواند با اقدامات نمایشی، بر ناتوانی امنیتی و اطلاعاتی خود سرپوش بگذارد؛ چنان‌که در ایام اخیر با بازداشت تعدادی از صهیونیست‌‏ها و در واقع قربانی ساختن آنها، بازسازی تصویر آسیب‌‏دیده‌ی خود نزد افکار عمومی را دنبال کرده و البته ثمربخش نبوده است.

آنچه اکنون در اختیار وزارت اطلاعات است، در شرایطی حاصل شده که رژیم صهیونیستی می‌کوشد تصویری نفوذناپذیر از خود به نمایش گذارد. آنها درحالی که درس‌آموخته‌های شکست‌های اطلاعاتی پیشین را مرور می‌کردند و به گمان خود، مسیر‌های نفوذ را سد کرده بودند، با عملیات سترگ  «طوفان الأقصی» مجاهدین قهرمان فلسطینی رو‌به‌رو شدند و  افتضاح اطلاعاتی-امنیتی بی‏‌نظیری را به نمایش گذاشتند. آنچه اکنون و در قالب عملیات وزارت اطلاعات صورت گرفته است، بی‌تردید نقطه‌ی عطف دیگری در کارنامه‌ی ننگین اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی و دستاورد تاریخی بی‌‏بدیلی برای محور مقاومت است که بار دیگر افسانه نفوذناپذیری این رژیم را به سخره کشید.

این عملیات، نشانی دیگر از اهتمام و پای‌بندی حداکثری سربازان گمنام امام زمان (عج) بر عهد دیرین خود برای مجاهدت جانانه و همه‌جانبه و رویارویی حرفه‌ای و دقیق با دشمنان شما مردم سرافراز ایران است و این رویکرد، تحت زعامت ولی حکیم و رهبر مقتدرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهد یافت، بعون الله تعالی.

روابط عمومی وزارت اطلاعات

۱۴۰۴/۳/۲۰

به اندازه ی اهمیت تکالیف و وظایف، در ادامه مسیر حق، پایبند صبر و استقامت باشیم

به اندازه ی اهمیت تکالیف و وظایف، در ادامه مسیر حق، پایبند صبر و استقامت باشیم

به قلم: ابومحمود کندزی

رسول الله صلی الله علیه وسلم می فرماید: أَحَبُّ الأعمالِ إلى اللهِ أدْومُها و إن قَلَّ.[۱] بهترین اعمال نزد الله مداوم ترین آن است گرچه کم باشد.

در اینجا آنچه مهم دانسته شده است صبر بر ادامه ی مسیر حق است و انسان گاه جهت داشتن صبر به الگوهای عملی نیاز دارد که او را در داشتن صبر بر حق ترغیب و حریص کند.

امام احمد بن حنبل رحمه الله پس از پایان فتنه‌ی «خلق قرآن» بسیار در دعایش می‌گفت: خداوند ابوالهیثم را رحمت کند، خداوند ابوالهیثم را بیامرزد.

اما این ابوالهیثم که بود که امامی چون احمد بن حنبل برایش دعای رحمت می‌کرد؟ لابد امام یا محدث یا فقیه بزرگی است؟

نقل کرده‌اند که در محنت امام احمد او را می‌بردند که تازیانه بزنند. مردی لباس او را از پشت کشید و گفت: مرا می‌شناسی؟ احمد بن حنبل گفت: خیر.

گفت: من ابوالهیثم نام دارم، دزدی طَرّارم[۲] که به شکل پراکنده هجده هزار تازیانه خورده‌ام، اما در راه طاعت شیطان برای دنیا صبر کرده‌ام، تو برای طاعت رحمان در راه دین طاقت بیاور! [صفة الصفوة]

عده‌ای هم در پاسخ پیامبرشان می‌گفتند: {این چه پیامبری است که غذا می‌خورد و در بازارها می‌گردد!} [فرقان: ۷]

احتمالا یکی‌اش همین پذیرش نصیحت است که باعث می‌شود برخی در دین امام شوند، برخی در بهانه‌گیری.

نکته ی مهم:

همه گناه می‌کنند، اما برخی تسلیمش نمی‌شوند و تا روز آخر می‌جنگند… یکی می‌خورند اما سه تا می‌زنند… بعد از گناه صدقه می‌دهند… بعد از گُلی که می‌خورند سریع توپ را برمی‌دارند و وسط زمین می‌کارند، به بازی برمی‌گردند… خداوند این بندگانِ متواضعِ سرسخت را دوست دارد.

{وَآخَرُونَ اعْتَرَفُواْ بِذُنُوبِهِمْ خَلَطُواْ عَمَلًا صَالِحًا وَآخَرَ سَيِّئًا عَسَى اللّهُ أَن يَتُوبَ عَلَيْهِمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ  (۱۰۲) خُذْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ صَدَقَةً تُطَهِّرُهُمْ وَتُزَكِّيهِم بِهَا…} [توبه: ۱۰۲ـ۱۰۳]

(و گروهی دیگر که به گناهان خود معترفند، و کار نیک را با [کاری] دیگر که بد است آمیخته‌اند. امید است که الله توبه‌ی آنان را بپذیرد که الله آمرزنده‌ی مهربان است (۱۰۲) از اموال آنان صدقه‌ای بگیر تا به وسیله‌ی آن پاک و پاکیزه‌شان سازی…)

اگر سخنی شبیه نصیحت بود اما به دلت نشست، با خودت بگو نه من از احمد بن حنبل بالاترم نه او از ابوهیثم عیار بدتر، چه بسا او هم تلاش می‌کند تا لحظه‌ی آخر تسلیم نشود. در هر صورت، خدایش رحمت کند.


[۱]  أخرجه البخاري (۶۴۶۵)، ومسلم (۷۸۳)

[۲]  طرار: کیسه‌بُر، جیب‌بُر