اسامه بن لادن را در چند سطر بشناس

اسامه بن لادن را در چند سطر بشناس

اسامه بن لادن را در چند سطر بشناس

به قلم: ابوهاجر

محمد حسین فضل الله از مراجع تقلید شیعیان جعفری در لبنان می گوید:

شخصیت اسامه بن لادن حاکی از تحسین و تمجید های بسیاری است چرا که فداکاری و زهد و تقوا در دنیا نصیب حال خود کرده و این درحالی است که مردی ثروتمندی بوده و شور و شوق آرزو هایش را به واقعیت تبدیل کرد. در واقع او علیه اعمال آمریکا در افغانستان شورش و به جنگ برخواست که توانست دشمن بزرگ را شکست دهد بدین ترتیب این مرد توانست با کار و علم هایی که داشت سراسر جهان اسلام را مورد تحسین و حمایت خود قرار دهد چرا که مسئله اصلی آن ها [تنظیم القاعده] انتقام خون مسلمین بود.[۱] 

در دنیایی‌که ظلم و استبداد بر مسلمانان همانند قطره‌های باران سرازیر بود و حتی حکام خائن و مزدور بر مسلمین با ترس و واهمه بر مسلمین حکم‌رانی می‌کردند، ابر مردی از قلب بلاد حرمین برخاست و برای سر فرازی دین جد بزرگوار خود (خاتم المرسلین صلی الله علیه وسلم) از خانه و سر زمین خود رانده شد.

او اسامه بود؛ از خانواده‌ی صاحب ثروت و جایگاه بالا در بین حکم رانان بلاد حرمین. احساس و درک او نسبت به دین و دفاع از حریم اسلام آنقدر بالا بود که پس از اظهار کلمه حق، ناگزیر از شهر و دیارش خارج شد و هزاران کیلومتر آن طرف دیگر، برای رویارویی با ملل کفر قیام کرد. اسامه؛ محسن امت و مجدد جهاد عصر حاضر و‌ تطبیق کننده سنت پیامبر در زمانه پر فتن!

اسامه کسی بود که درس ایثار، محبت و شجاعت را برای جوانان باقی گذاشت. او‌ مؤمن با خدا، مجاهد دلیر سلحشور با شهامت و نگین جرئت و غیرت بود. اشخاصی همانند اسامه رحمه الله کمتر یافت می‌شوند؛ زیرا که او‌ با وجود دارایی‌های دنیایی که در اختیار داشت، خود را برای بیداری امت اسلام وقف کرد و تمام دارایی خود را در راه رسیدن به الله و شکوه مسلمانان فدا کرد.

 او‌ اسامه است؛ فردی که امیر المؤمنین ملا محمد عمر مجاهد (رحمه الله) به خاطر دفاع از او، در مقابل تمامی قدرت‌های شرقی و غربی ایستاد و حتی حکومت و قدرت خود را در حفاظت از او از دست داد. او اسامه است؛ مجاهد بی مثال و مدافع هر مظلوم. خداوند او را همجوار با شهدا و صالحین محشور فرماید.

اسامه کسی بود که بر آمریکا به عنوان سر افعی تمرکز کرده بود و از هر گونه جنگ مذهبی میان مسلمین و سایر جنگهای انحرافی دوری می کرد

اسامه کسی بود که بر علیه تمام کفار و مرتدین داخلی چون آل سعود و امارات و چرکستان و ترکیه و … فتوا داد الا بر علیه دارالاسلام ایران بلکه در هنگام حمله آمریکا و ناتو به افغانستان دستور داد فرزندان و ناموسش و فرماندهان ارشدش به دارالاسلام ایران بیایند.

شیخ اسامه الگوئی عملی برای جهاد در میان اهل سنت بود که عده یا سعی در نادیدیه گرفتن این منهج عملی او دارند.


[۱] کتاب المدنس والمقدس..أمیرکا ورایة الارهاب الدولی نشر شده از سایت الجزیره

چرا دارالاسلام ایران به داد مسلمین ترکستان شرقی و چچن و…نمی شتابداما در سوریه نیرو دارد؟

چرا دارالاسلام ایران به داد مسلمین ترکستان شرقی و چچن و…نمی شتابد اما در سوریه نیرو دارد؟
به قلم: محمد اسامه
جنگ کنونی گروههای نیابتی در سوریه مثل دارودسته ی جولانی و ارتش آزاد و غیره بر علیه حکومت مرکزی سوریه که چیزی شبیه جنگ نیابتی اوکراین بر علیه روسیه و متحدین روسیه است باعث تولید شبهاتی در مورد دارالاسلام ایران شده است.
بخصوص زمانی که دارالاسلام ایران از متحد خود در برابر این مزدوران آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی حمایت می کند.
امروزه بر کسی پوشیده نیست که جهان سکولاریسم به دو بخش عمده ی آمریکا و ناتو و چیین و روسیه تقسیم شده است و بین این دو جناح نیز جنگی سرد و از طریق متحدین و مزدوران آنها نیز جنگی مسلحانه در جریان است.
بزرگان ما چون سید قطب چندین دهه قبل و با وجود کمونیستهای شوروی و چین اعلام کرده اند که آمریکا شیطان بزرگ است و باید بر آن تمرکز کرد و شیخ اسامه بن لادن هم اعلام کرده که آمریکا سرافعی است که باید بر آن تمرکز کرد.
پس آمریکا دشمن شماره یک است و دیگران دشمنان بعدی.
دارالاسلام ایران نیز بر آمریکا و متحدین آمریکا چون ناتو و حکومتهای دست نشانده ی آمریکا و رژیم صهیونیستی تمرکز کرده و در این جنگ با کفار چینی و روسیه ای متحد شده است.
قاضی ابوبکر ابن العربي رحمه‌الله در تفسیر این آیه‌ می‌فرماید:وَإِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِي الدِّينِ فَعَلَيْكُمُ النَّصْرُ إِلَّا عَلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ مِيثَاقٌ ۗ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ]انفال ۲۷]
اگر مؤمنان به سبب دینشان از شما کمک و یاری خواستند، کمک و یاری بر شما واجب است، مگر زمانی که مخالفان آنان گروهی باشند که میان شما و ایشان پیمان و عهد باشد. (در این صورت رعایت عهد و پیمان، از رعایت حال چنین مؤمنان ضعیفی لازم‌تر است. به هر حال) خداوند می‌بیند آنچه را که می‌کنید (پس مواظب حال همدیگر و حفظ حدود و عهود باشید).
وقتی مسلمانی یا گروهی از مسلمانان طلب یاری و کمک خواستند، بر تمام مسلمانان‌ واجب می‌شود که اورا با جان و مال یاری رسانند…چون ولایت و دوستی با اهل ایمان و یاری دادن آنها واجبی ثابت و همیشگی است، تا زمانیکه هیچ مسلمانی باقی نماند و تا زمانی که آخرین درهم از اموال مسلمانان در این راه صرف شود؛یعنی جهاد کردن به تمام معنای کلمه تا کشته شدن آخرین مسلمان و خرج کردن آخرین درهم از اموال مسلمانان در راستای کمک به مسلمانان مظلومان واجب است.
و این گفته‌ی امام مالک رحمه‌الله و تمام علمای اسلام است …
پس اگر دارالاسلام ایران توان حمایت از مسلمین تحت حاکمیت چین و روسیه را ندارد به این دلیل نیست که آنها را فراموش کرده، در حالیکه اموالی هنگفت و امکانات و نیروی کافی دارد.
به نظر شما دارالاسلام ایران در این مورد، بر خلاف شریعت اسلام در حرکت است یا موافق با شریعت الله؟
پس، در قضاوتهای خود معیار ما شریعت باشد نه سخنان رسانه ای.

اولویت و ضرورت اهل جهاد چیست؟

اولویت و ضرورت اهل جهاد چیست؟

به قلم: صلاح الدین الکوردی

جنگ کنونی فرقه های مختلف در سوریه که با عقاید مختلف سکولاریستی و غیر سکولاریستی با اربابان و صاحب کارهای مختلف در  جریان است  بسیار بدتر از همان جنگی است که سالها قبل امثال ربانی و حکمتیار و احمد شاه مسعود و دوستم و غیره در افغانستان انجام دادند.

چرا بدتر؟ چون در افغانستان همه ادعای اسلامیت و حاکمیت جمهوری اسلامی و تطبیق شریعت را داشتند اما در سوریه عده ای سکولاری هستند مثل سایر سکولاریستها و هرگز حاکمیت شریعت الله را نخواهند پذیرفت و عده ای هم در ظاهر خود را اسلامگرا و خواهان تطبیق قانون شریعت الله می دانند و تاریخ نشان داده است که جنگ بین اینها قطعی است.

امروزه بر کسی پوشیده نیست که اهل تفرق و فرقه باز بودن قبل از آنکه به کل مسیر آزادی خواهانه ی مومنین صدمه بزند خود شخص را قربانی می کند.

جهاد توسط حاکمیت بر دارالاسلام صورت می گیرد و مومنینی که از نظر عقیدتی و منهجی رشد کرده اند بعد از ایمان و فریضه ی نماز، مهمترین فریضه ی خود را اهل جماعت شدن می دانند.

حاکمیت بر دارالاسلام با شوراهای مختلف متخصصین نظامی و امنیتی و دیپلماسی و غیره که در اختیار دارد بسیار دقیقتر و به روزتر و اساسی تر جهاد مومنین را به پیش می برد.

فقط کافی است که جهاد مردم غزه و واکنش جبهه ی مقاومت تحت مدیریت دارالاسلام ایران و واکنش فرقه های متفرق خنثی شده در این زمینه را بررسی کنید.

پس، اصل و مقدمه ی قبل از ورود به  جهاد، اهل جماعت شدن است، اما کسانی هم که هنوز به بلوغ منهجی نرسیده اند و از بیماریهای نفسی رنج می برند و به فرقه بازی دلخوش هستند باز باید بدانند اگر کسی هم در ساحه جهاد است باید علم جهاد داشته باشد . این ییک بیماری اهل تفرق است که نباید پنهان شود.  الله تعالی عاقبت بخیرمان کند.

مسلمین به دلایل جهل و تعصبات مذهبی و فرقه ای و قومیتی و بعد از دوری از جماعت و دارالاسلام بیچاره شده است و نیازی نیست فکر کنید اکنون وضعیت مناسبی داریم ، که مبادا کسی آن را خراب تر کند، خیر.

مسلمین اهل تفرق از خیلی وقت پیش است که ذلیل شده اند و این ذلت بیشتر هم شده است.

امروزه چنان فشار رسانه ای اهل تفرق و احزاب و گروههای سکولار و کشورهای سکولار جهانی و دارودسته ی منافقین محلی چنان سنگین است که عده ایی حتی بر اساس فقه مذهب خودشان جرئت ندارند به مردم بگویند بییائیدی و اهل جماعت تحت حاکمیت ایران شوید و در غیر معصیت الله تابع حاکمیت بر دارالاسلام باشید و به این شکل «اهل جماعت» شوید.

جبهه ی جاهلیت، به علماء و داعیانی  که در جبهه ی مقاومت داخل و خارج دارالاسلام ایران از جهاد و اهل جهاد حمایت می کنند رحم نمی کنند، به آنان طعنه میزنند و به آنان می تازند، چرا؟ چون نه تنها ما بلکه خودشان نیز پیی برده اند که اهل تفرق در همه جا و بخصوص در ادلب و شمال سوریه به بن بست رسیده اند و ابزار دست دشمنان شده اند و حق با این علمای اهل جماعت موجود در دارالاسلام ایران و موجود در جبهه ی مقاومت تحت مدیریت دارالاسلام ایران بوده است.

جبهه ی جاهلیت، فقط به دنبال ضربه زدن به جهاد و ایجاد شبه است و بهانه گیر، مانند منافقان زمان رسول الله صلی الله علیه و سلم که به آن دسته از صحابه های فقیر که مقدار کمی خرما صدقه می دانند طعنه می زدند و به آن صحابه های ثروتمند هم که صدقه می دادند نیز طعنه می زدند و برای آنان فقط مهم این بود که شبهه ایجاد کنند.

توقف لشکر«جولانی» در جنوب لبنان و شروع لشکر «جولانی» در سوریه

توقف لشکر«جولانی» در جنوب لبنان و شروع لشکر «جولانی» در سوریه

به قلم: صلاح الدین مجاهد

بلندی‌ها و منطقه کوهستانی گولان در جنوب غربی خاک سوریه است که بخش زیادی از آن هم اینک در اشغال رژیم صهیونیستی است. چون در زبان عربی حرف «گ» و جود ندارد به جای آن از حرف «ج» استفاده شده است . به همین دلیل به گولان می گویند جولان، و کسانی که منتسب به این منطقه باشند را تحت نام «گولانی» و «جولانی» نام می برند.

صهیونیستهای اشغالگر لشکری تحت عنوان «گولانی» تشکیل داده اند که نقش اصلی را در حمله به جنوب لبنان داشت، اما در جنوب لبنان متوقف شد و صهیونیستها نتوانستند به اهداف خود برسند، و جبهه ی مقاومت در جنوب لبنان با آنکه رهبرش و اکثریت رهبران عالی رتبه ی خود به همراه بیشتر از ۵ هزار نفر را فدای آرمان قدس و حمایت از مجاهدین اهل سنت غزه کرد اما تسلیم نشد و نشان داد که رژیم صهیونیستی آشکارا کم آورد و رژیم صهیونیستی به هیچ‌کدام از اهدافش نرسید و آتش بسی که صهیونیستها ذلیلانه مجبور به پذیرش آن شدند اعلام پیروزی جبهه ی مقاومت اسلامی در این بخش بود.

صهیونیستها در پاسخ به این شکست آشکار و جهت ضربه زدن به جبهه ی مقاومت، لشکر «جولانی» در ادلب را از کانال حکومت سکولار ترکیه (که اخیرا نقاب خودش را در همپیمانی با آمریکا و بریتانیا در حمله به مقاومت اسلامی در یمن برداشته) فعال کردند. 

لشکر «جولانی» از سلاح های ضد تانک HAR-66 ساخت ترکیه، خودرو پیاده نظام BMP-1، اسلحه تک تیرانداز الگوی ۱۲٫۷ میلی متری Steyr HS .50، توپ خودکار ZU-23-2، لانچر RPG-7 با پرتابه های PG-7VT و غیره ساخت ترکیه به همراه مقدار کمی از تجهیزات داخلی و ساخت دیگر کشورها استفاده می کند.

همچنین، لشکر «جولانی» از تمام مخالفین متحدین جبهه ی مقاومت اسلامی در برابر آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی استفاده می کند. یعنی: جبهه ی مقاومت اسلامی در جنگ با کفار آمریکائی و ناتو و صهیونیست از کفار چینی و روسی استفاده می کند و اتحاد با کفار بر علیه کفار امری مشروع در اسلام است.

حالا لشکر «جولانی» تحت فرمان ترکیه، همچون اوکراین، با تکنولوژی غربی ها، اما با شعار دروغین دفاع از «اهل سنت» از مخالفین ترکستانی مخالف چین و ازبکها و تاجیکها و چچنی ها و قفقازی های مخالف روسیه استفاده می کند و آشکارا نشان می دهد که جنگ لشکر «جولانی» جنگی نیابتی و جنگ در راه آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی بر علیه مخالفین آمریکا و ناتو و صهیونیستهاست و ربطی به اهل سنت ندارد؛ در این بین اهل سنت تنها خوراک و قربانی این جنگ  نیابتی است.

بر این اساس است که دکتر عصام صالح نویسنده و پزشک مشهور کویتی می گوید: “جبهه ی لشکر «گولانی» در جنوب لبنان متوقف شد! جبهه لشکر «جولانی» در سوریه آغاز شد! هدایت کننده یکی است!!”

این واقعیت حرکت ایزائی کنونی لشکر «جولانی» در ادلب و اطراف حلب است.

محمود الحسنات سرباز جنگ روانی اردوغان در حمله ی مسلحانه ی دست پروده های اردوغان به حلب و اطراف آن

محمود الحسنات سرباز جنگ روانی اردوغان در حمله ی مسلحانه ی دست پروده های اردوغان به حلب و اطراف آن

به قلم: خالد سیف الله المسلول

هم اکنون که گروههای دست نشانده ی حکومت سکولار ترکیه که در راستای اهداف و برنامه های آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی حملاتی را بر حلب و اطراف آن شروع کرده اند، در بخش جنگ روانی نیز سربازان جنگ روانی آمریکا و ناتو و اسرائیل وارد عمل شده اند.

محمود سلمان جبرئیل الحسنات که اصالتاً اهل غزه است اما زیر پرچم ترکیه و در خاک ترکیه زندگی می کند یکی از خطبای زبان باز مشهور فضای مجازی و یکی از سربازان بخش جنگ روانی جبهه ی همسو با رژیم صهیونیستی است که در بخش جنگ روانی دقیقاً نقشی را بازی می کند که اردوغان سالهاست در حال اجرائی کردن آن است. مکتب دغل بازانه ی اردوغان و اردوغانیسم همین است.

از یکسو در ظاهر خود را حامی مردم فلسطین نشان می دهند، اما در باطن و در عمل در برابر جبهه ی مقاومت اسلامی و تمام کسانی هستند که در کنار مردم مجاهد فلسطین قرار گرفته اند و هر جا نیاز بوده نقاب خود را در حمایت از جبهه ی آمریکا و رژیم صهیونیستی برداشته اند.

در کلیپی که همزمان با حملات مسلحانه ی گروههای مسلح همسو با آمریکا و ناتو و رژیم صهیوینستی به حلب و اطراف آن از محمود الحسنات نشر شده است، با دقت در سخنان او می توان به وظیفه ی این سرباز جنگ روانی دشمن جبهه ی مقاومت اسلامی پی برد:

۱-  محمود الحسنات می گوید: “فرقی بین حاکمیت بر دمشق و نتانیاهو وجود ندارد”؛ در حالی که نتانیاهو قاتل مردم غزه و فلسطین است اما حاکمیت بر دمشق حامی جهاد مردم غزه است و دمشق از پایگاههای اصلی مجاهدین غزه است که در همین ۲۵ آبان ۱۴۰۳ در دمشق، رژیم صهیونیستی ۸ فرمانده ی بزرگ جهاد اسلامی فلسطین را در بمبارانی قتل عام کرد که در میان آنها فرماندهان بزرگی چون عبدالعزیز سعید المیناوی (ابو سعید) و فرمانده رسمی یوسف ابو عیسی (ابو عصام) به شهادت رسیدند.

آیا برای جهاد فلسطین فرقی بین حاکمیت بر دمشق با نتانیاهو وجود ندارد؟

۲-   محمود الحسنات می گوید: “نتانیاهو در غزه مسلمین را می کشد و حاکمیت بر دمشق هم در ادلب مسلمین را می کشد پس فرقی بین آنها وجود ندارد”؛ در حالی که مجاهدین غزه بخشی از جبهه ی مقاومت اسلامی هستند که از یمن تا جنوب لبنان و سوریه و عراق و ایران کشیده شده و در برابر جبهه ی آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی  قرار دارند و مسلمین توسط این جبهه ی کفار و به خاطر جهاد فی سبیل الله به شهادت می رسند، اما گروههای مسلح موجود در ادلب بخشی از جبهه ی آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی هستند و در برابر جبهه ی مقاومت اسلامی قرار دارند و مسلمین را در راه اهداف این کفار به عنوان سپر انسانی به کار می گیرند.

آیا فرقی بین جهاد فی سبیل الله و جنگ فی سبیل آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود ندارد؟ آیا فرقی بین مجاهدین و مدافعین مسلمین در غزه و قاتلین آنها، با کسانی که با جان و مال و ناموس مسلمین در ادلب و اطراف آن تجارت می کنند و مسلمین را در راه اهداف کفار خرج می کنند وجود ندارد؟

این است محمود الحسنات دست پرورده ی اردوغان.

کارفرمای اصلی امثال محمود الحسنات در «بخش جنگ روانی» و گروههای مسلح ادلب نشین در «بخش جنگ گروم مسلحانه» یکی است، اردوغان و در نهایت رژیم صهیونیستی.

په سوریه کې د امریکا او اسراییلو په لاره جګړه محکومه دي.

په سوریه کې د امریکا او اسراییلو په لاره جګړه محکومه دي.

اسرائیلو د امریکا په پوځي او سیاسي ملاتړ سره د غزې د اهل سنت ولس په خلاف وحشیانه جنایتونه ترسره کړي دي او له الله تعالی نه وروسته  یوازینی خلک چې د غزې له مجاهدینو سره یې عملي مرسته کړې ده هغه د «اسلامي مقاومت جبهه» ده.

په غزه کې د اهل سنت مجاهدينو د مرستې چينل سوريه ده او د اسلامي مقاومت جبهې ټول غړي د سوريې له لارې له فلسطيني مجاهدينو سره يو ځای کېږي، له همدې امله امريکا او اسرائيل پلان لري چې دغه مرستندويه چينل له منځه يوسي تر څو د اردن او مصر په څېر د ګوډاګي حکومت په راوستلو سره د فلسطین مجاهدینو ته د مرستو رسولو ټولې لارې په اسانۍ سره پرې کړي.

له ۱۳ کلونو راهیسې امریکا او ناټو د ترکیې د حکومت له لارې په سوریه کې لکه د پیښور اوه ډلې او د تهران اته ډلې په شان ډلې جوړې کړې دي د دې ډلو له لارې لکه د زهرجن خنجر په څیر، د فلسطین د اهل  سنّت په جهاد برید وکړي.

اهل سنت او جماعت باید د دې ډلو په مستعار اسلامي شعارونو فریب نه شي، بلکې د جګړې موخه او هدف ته وګوري چې دغو ډلو پیل کړې ده؟ ایا دا د اسلام او د فلسطین د خلکو د جهاد په خدمت کې دی که د اسلام د دښمنانو په خدمت کې او یا  د فلسطین د ولس  او د جهاد باندی برید او ټکولو؟

له ابو موسی اشعري رضي الله عنه څخه روایت دی، هغه وايي: له رسول الله صلی الله علیه وسلم څخه د یو سړي په اړه پوښتنه وشوه چې په زړورتیا، تعصب او ریا سره جنګیږي.کوم یو د الله په لاره کې دی؟  هغه وفرمايل:«مَنْ قَاتَلَ لِتَكُونَ كَلِمَةُ الله هِيَ الْعُلْيَا، فَهُوَ فِي سَبِيلِ الله»:”څوک چې د الله تعالی د کلمې د لوړوالي (او د خپل دین د لوړوالي) لپاره جګړه کوي هغه د الله په لاره کې دی.”بخاري۱۲۳، ومسلم ۱۹۰۴)

د رسول الله صلی الله علیه وسلم په دې حدیث کې راغلي چې د جګړې او جګړې موخه مهمه ده، نه هغه څوک چې دا جګړه کوي او موږ په خپلو سترګو وینو چې دا جګړه به یوازې د اسراییلو په ګټه دي.او دا د فلسطین د اهل سنتو جهاد او د فلسطین د جهاد ټولو ملاتړو ته زیان رسوي.

نو دا جګړه چې دغه ډلې لکه جولاني او زنکي ډلې، ازاد پوځ او لسګونه نورې ډلې دا مهال د سوریې د حلب په شاوخوا کې په جګړه بوختې دي.او تر دې مخکې يې د سوريې په نورو سيمو کې هم کړي دي، جګړه د امريکا او اسرائيلو د اهدافو په لاره کې ده چې د دوی هدف د فلسطين د اهل سنت جهاد ته زيان ورسول دی.او د اسلام د سپېڅلي شریعت له مخې دا ډول جګړه د الله په لاره کې جهاد نه دی، بلکې د فتنې او د اسلام د دښمنانو په خدمت کې جګړه ده او دا په کلکه غندل شوې ده.

جنگ در راه آمریکا و اسرائیل در سوریه محکوم است

جنگ در راه آمریکا و اسرائیل در سوریه محکوم است

به قلم: مولوی سید محمد رخشانی بادینی

اسرائیل با حمایت و پشتیبانی نظامی و سیاسی آمریکا جنایات وحشیانه ای در برابر اهل سنت غزه مرتکب شده است و بعد از الله تنها کسانی از مجاهدین غزه حمایت عملی کرده است «جبهه ی مقاومت اسلامی» بوده است.

کانال امدادی مجاهدین اهل سنت غزه، سوریه است و تمام حمایت اعضای جبهه ی مقاومت اسلامی از طریق سوریه به مجاهدین فلسطین می شود به همین دلیل آمریکا و اسرائیل قصد دارند این کانال امدادی را از بین ببرند تا با آوردن حکومتی دست نشانده چون اردن و مصر به سادگی بتوانند تمام راههای کمک رسانی به مجاهدین فلسطین را قطع کنند.

آمریکا و ناتو از کانال حکومت ترکیه ۱۳ سال است گروههایی مثل گروههای هفت گانه ی پیشاور و گروههای هشت گانه ی تهران را در سوریه به وجود آورده است تا از طریق این گروهها همچون خنجری مسموم به جهاد اهل سنت فلسطین ضربه بزند.

اهل سنت و جماعت نباید فریب شعارهای شبه اسلامی این گروهها را بخورند بلکه باید به هدف جنگی که این گروهها شروع کرده اند نگاه کنند که در خدمت چی هست؟ در خدمت اسلام و جهاد مردم فلسطین است یا در خدمت دشمنان اسلام و ضربه زدن به جهاد مردم فلسطین؟

از ابوموسی اشعری رضی الله عنه روایت است که می گوید: از رسول الله صلى الله عليه وسلم درباره ی مردی پرسيده شد که از روی شجاعت، از روی تعصب يا از روی ريا و خودنمايی می جنگد. اینکه کداميک در راه الله است؟ فرمود: «مَنْ قَاتَلَ لِتَكُونَ كَلِمَةُ الله هِيَ الْعُلْيَا، فَهُوَ فِي سَبِيلِ الله»: «کسی که برای اعلای کلمه ی الله (و سرافرازی دينش) بجنگد، در راه الله است».( بخاري۱۲۳، ومسلم ۱۹۰۴)

در این حدیث رسول الله صلی الله علیه وسلم آنچه مهم است هدف قتال و جنگ است نه کسانی که این جنگ را انجام می دهند، و ما با چشم سر می بینم که این جنگ تنها به اسرائیل کمک می کند و به جهاد اهل سنت فلسطین و تمام حامیان جهاد فلسطین ضربه می زند.

پس، این جنگی که گروههای چون گروه جولانی و زنکی و ارتش آزاد و دهها گروه دیگر هم اکنون در اطراف حلب سوریه انجام می دهند و قبل از آن در سایر مناطق سوریه انجام داده اند جنگ در راه اهداف آمریکا و اسرائیل جهت ضربه زدن به جهاد اهل سنت فلسطین است و از نظر شریعت پاک اسلام چنین جنگی جهاد در راه الله نیست بلکه قتال الفتنه و خدمت به دشمنان اسلام و کاملا محکوم است.

«اربکی»های ادلب نشین ادامه ی تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و حامیان جهاد فلسطین

«اربکی»های ادلب نشین ادامه ی تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و حامیان جهاد فلسطین

به قلم: ابوخالد کردستانی

حکومت سکولار ترکیه که دومین ارتش بزرگ ائتلاف ناتو است، با آنکه در زبان و ظاهر خودش را برادر مردم فلسطین نشان می دهد اما در باطن و به صورت رسمی از متحدین اصلی آمریکا و از اعضای برجسته ی ائتلافی است که از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی به شمار می روند.
بر این اساس، هر زمان که رژیم صهیونیستی و متحدین آن نیاز داشته اند نقاب خود را برداشته و با بهانه ای در کنار این جنایتکاران و بر علیه جهاد مردم فلسطین و حامیان آن قرار گرفته است که نزدیکترین اقدام آشکار آن پیوستن به ائتلاف آمریکا و بریتانیا علیه یمن و اعزام ۶ ناوجنگی جهت مبارزه با حامیان مردم فلسطین در یمن است.
سالها قبل از این هم حکومت سکولار ترکیه در حمایت از رژیم صهیونیستی و جهت ضربه زدن به جبهه ی مقاومت اسلامی فلسطین و حامیان آن، گروههایی وابسته به خود را در شمال سوریه پرورش داد و حتی به صورت رسمی ارتش خود را جهت حمایت از این گروهها وارد خاک سوریه کرد و بخشهایی از سوریه را به اشغال متحدین رژیم صهیونیستی درآورد.
رژیم صهیونیستی هم در تمام این ۱۳ سال گذشته با آنکه حملاتی مستقیم به دورترین مناطق عراق و سوریه و یمن و لبنان داشته اما با آنکه مناطق تحت کنترل این گروهها در نزدیکترین منطقه ی جغرافیایی به او هستند حتی یکبار به مواضع این گروهها حمله نکرده است، بلکه هر جا لازم بوده با بمباران مخالفین آنها به این گروهها خدمت نیز کرده است.
در این صورت گروههایی چون دارودسته ی جولانی که هم اکنون و بعد از ترور ۸ عضور برجسته ی جهاد اسلامی فلسطین در دمشق و بعد از بمباران گذرگاه جوسیه در منطقه القصیر در مرز لبنان و سوریه توسط رژیم صهیونیستی، حملاتی را به مناطق تحت کنترل حکومت مرکزی سوریه در غرب حلب شروع کرده اند در واقع ادامه حملات رژیم صهیونیستی به جبهه ی مقاومت اسلامی و حامیان اصلی جبهه ی مقاومت اسلامی فلسطین به شمار می رود.


دارودسته ی جولانی و سایر گروههای ریز و درشتی که هم اکنون با عنوان فرییبنده ی «معرکة ردع العدوان» و با حمایت هوایی رژیم صهیونیستی و حمایت زمینی ترکیه به مناطقی از غرب حلب چون عجارة، تلة الضبعة، معمل الزعتری، الهونة و الفوج ۴۶ و چند نقطه ی دیگر یورش آورده اند در واقع به نیابت از رژیم صهیونیستی در حال جنگ با حامیان مقاومت اسلامی فلسطین و خنجری از پشت بر جهاد مردم مظلوم غزه به شمار می روند. 


به عنوان مثال، این مزدوران نیابتی امروز با «لواء القدس» جنگیدند و تعدادی از اعضای «لواء القدس» را  به قتل رساندند، همین نمونه کافی است تا متوجه شویم که اینها چه کسانی هستند و با چه کسانی و در چه «جبهه»ای و به چه هدفی وارد جنگ شده اند؟!


تاریخ ۱۳ ساله ی این «اربکی ها»ی متفرق و متعدد نیابتی در سوریه که با نام «اهل سنت» و به کام آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی در حال فعالیت هستند شاهد این پیشروی های موقتی و سپس فرار و یا سوار شدن بر اتوبوس های سبز رنگ طی بده بستانها و معاملات ترکیه و ناتو و آمریکا بوده است.

در این میان آنچه خرج شده و از بین رفته است اهل سنت سوریه بوده و آنچه به آن ضربه خورده جهاد مردم مظلوم فلسطین بوده است و سود اصلی را رژیم صهیونیستی کرده است.

ندای مسلمین تحت ستم در ترکستان شرقی باشیم

ندای مسلمین تحت ستم در ترکستان شرقی باشیم

به قلم: عثمان باتور

ترکستان شرقی به دلیل نداشتن رسانه ی قوی و بخصوص به دلیل عرب نبودن در جهان اسلام ناشناخته مانده است و در سکوت خفت بار دنیای اسلام در حال قربانی شدن توسط کفار سکولار و اشغالگر چینی و مرتدین سکولار محلی و بومی است.

فقط کافی است بدانید که فایننشال تایمز فجایع جدیدی از جنگ حکومت سکولار چین، علیه اسلام و مسلمین ترکستان شرقی منتشر کرده است.

این مجله انگلیسی نوشت: کمپین سرکوبگر چین علیه اسلام تقریباً به تمام مناطق این کشور گسترش یافته است.

پیش از این، اخبار تخریب مساجد در ترکستان شرقی که صدها هزار مسلمان ترک دستگیر شده و مساجد تغییر داده شدند، نشر شده بود اما اکنون این کمپین سرکوبگر به مناطق دیگر نیز کشیده شده است.

تحقیق بر اساس تصاویر ماهواره ای از هزاران مسجد قبل و بعد از تغییر آن، سیاست گسترده ای را در حذف ویژگی های عربی و جایگزینی آنها با طرح های سنتی چینی، یا تخریب آنها نشان می دهد.

بررسی ها نشان می دهد که از ۲۳۱۲ مسجد دارای معماری اسلامی، سه چهارم آنها از سال ۲۰۱۸ تغییر یافته یا تخریب شده اند.

این بخشی از جنایات حکومت سکولار و اشغالگر چین است که با همکاری مرتدین سکولار محلی در ترکستان شرقی انجام می شود.

در مبارزات آزادی خواهانه ی خود هرگز مرتدین و مزدوران بومی و محلی را نادیده نگیرید.

سکولاریسم دشمن شماره یک ماست چه سکولاریسم خارجی چه بومی و محلی.

سکولار سکولار است، خوب و بد ندارد، همه اش خباثت و پلیدی و بد است.

درد دلی از یک مجاهد غریب

درد دلی از یک مجاهد غریب

به قلم : مجاهد مهاجر

آنهایی که شب و روزشان مثل هم شده و یا نهایتش این است که در فضای مجازی خودشان را امور مجازی مشغول کرده اند و دلخوش به این امور شده اند برایشان قابل لمس نیست که یک مجاهد در دنیای حقیقی چگونه زندگی می کند و چگونه می اندیشد. در زیر نمونه ای ذکر می کنم که یک مجاهد غریب از دیار کُردها می گوید:

شاید اگر امروز اهل ما خانواده ما طایفه ما مردم ما امروز مارا با این شکل و با این سلاح وبا این حالت مارا اینطور میبیند ذهن شون به طرف چیزی میره که رسانه های فرعون وساحران فرعون به اون طرف کشوندن یعنی تروریست!

اگر شما این قیافه را ببنید واین سلاح را ببینید شاید قیافه خونی چنگال خونی قیافه وحشتناک که فقط قتل کشتار از بین بردن سوزوندن فقط چنین چیزی جلوی ذهن شما ظاهر میشود.

ساحران امروز این چهره مارا کره کردن پیش شما، اما یه کمی هم حق رو از خودمان بشنوید نه از غیر ما کمی هم از ما بشنوید چرا خارج شدیم…

مای که مثل شما میتونستیم در خونه های خودمون بشینیم مای که مثل شما میتونستیم به دنبال دنیا به دنبال ثروت به دنبال کیف حال خودمون باشیم.!

 اما این جوان ها صاحب جمال صاحب زیبای صاحب ثروت صاحب طایفه خارج شدن از خونه ها شون کمی از ما بشنوید چرا خارج شدیم!!!

بله این را از ته قلب و رسالت خودم بیان می کنم که ان شاءالله بخاطر الله سبحانه تعالی خارج شدم واین سلاح را حمل کردم. رسالت خودم رو برای شما بیان بکنم بله رسالت ما رسالت سلف صالح ماست رسالت ما رسالت گذشته گان ماست رسالت ما رسالت ربعی ابن عامر، بله ما هم اینگونه (نحن قوم ابتعثنا الله) ما قومی هستیم که الله مارا برانگیخته

یا الله من اومدم با تو معامله بکنم معامله بین من وبین تو…

شرط بین وبین تو…!

 تو داری بین خودتو و الله شرط قرار میدی

یا الله من با جان خودم دارم میام سلاح بدست مقابل دشمنان تو دارم مییستم دارن منو بمب باران میکنند بمباران هست ترس هست رعب هست وحشت هست.

یا الله…

 یاالله مقابل این وحشت  این ترس این رعب این گرسنگی این تشنگی این دست پریدن این پا پریدن یا الله مقابل این، من از تو رضایت تورا میخوام من از تو جنت تورا میخواهم.