زمانی که نجدیت به محققی در مورد «گوز» فوق لیسانس می دهد و در میان قوم خود تبدیل می شود به…

‫زمانی که نجدیت به محققی در مورد «گوز» فوق لیسانس می دهد و در میان قوم خود تبدیل می شود به…

به قلم: ابوابراهیم هورامی

یکی از برادران ما در سلیمانیه در مورد یکی از مزدوران بارزانی به نام عبدالطیف سلفی نوشته بود: «له‌سایه‌ی حوكمی ئال سعوددا وله‌ژێر عه‌با چلكنه‌كه‌ی موفتی ئالی سه لولدا و له‌م زه‌مه‌نی هەتیوى ئوممه‌تی ئیسلامدا
عبدالتیف و عبدالكه‌ریمه‌كان به‌حسی ماجستیره‌كه‌یان له‌سه‌ر ئه‌م بابه‌ته‌ گرنكانه‌یه‌
۳۶۷  لاپه‌ره‌ له‌ سه‌ر با لێ به‌ربونه‌وه‌!! له‌وه‌ش خۆشتر زۆر به‌ سه‌راحه‌ت نوسراوه‌ تڕ, ئای تر له‌ ئالی سعود و موفتی ئلی سه سعود دوور له‌رووی ئێوه‌»

یعنی در سایه ی حاکمیت آل سعود و در زیر عبای کثیف مفتی آل سلول و در این دوران یتیمی امت اسلام کسی چون عبدالطیف و عبدالکریمها موضوع فوق لیسانس آنها در مورد این مسائل مهم است:

۳۶۷ صفحه در مورد خروج باد از انسان!! از این جالبتر اینکه بسیار با صراحت نوشته «تر» یا همان گوز، ای دور از روی شما، گوز برای آل سعود و مفتی آل سعود.

اما نکته ای که باید در مورد این اشخاص متخصص در مورد «گوز» و مسائلی از این دست دقت کرد اینکه: اینها در این تخصصی که گرفته اند وارد بحث نمی شوند و تنها به این تخصصی که دارند بسنده نمی کنند بلکه وارد مسائل مهم حکومتی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و غیره می شوند و خود را در این دوران غربت و با پشتوانه ی حکومتهای فاسد و ظالم، صاحب رای می دانند. مصیبت اینجاست.

ما با علمایانی طرفیم که در طهارت یا حیض و نفاس و دستشوئی و امثالهم تخصص دارند اما در کنار طاغوتها قرار گرفته و بر علیه اهل دعوت و جهاد به عنوان یک سرباز بخش جنگ روانی و تبلیغی مشغول انجام وظیفه هستند، فقط به واکنش این موجودات در برابر جهاد غزه و شهادت رهبران جهاد توجه کنید تا مفهوم این سخن برایتان آشکارتر شود. 

با آنکه مومنین نمی توانند این موجودات را در دارالکفرهای سکولار کنار بزنند اما در دارالاسلام ایران به سادگی می توان با بهره گیری صحیح از منهج اهل سنت و جماعت در مساله ی امر به معروف و نهی از منکر به صورت حکیمانه این موجودات را ابتدا معرفی کرد و سپس با قدرت مردمی و اجتماعی که به وجود می آید اینها را یا مجبور به اصلاح و حرکت در مسیر صحیح کرد یا آنها را برداشت و دور ریخت.

سکوت در برابر اینها جایز نیست بخصوص زمانی که دارودسته ی منافقین و سکولارزده ها نیز به این شغل کثیف روی آورده اند و بسیاری از منابر رسول الله صلی الله علیه وسلم را اشغال کرده اند و جامعه نیز نیاز به برداشتن این موانع جهت اصلاحات و حرکت رو به جلو خود دارد.

برادرانی که کم جرئت یا بی جرئت هستند

برادرانی که کم جرئت یا بی جرئت هستند

به قلم: مسعود سنه ای

امروزه بر هر مسلمانی واجب است که در یکی یا چند مورد از سه جبهه ای که رسول الله صلی الله علیه وسلم فرموده با سکولاریستها (مشرکین) جهاد کند که عبارتند از: جاهِدوا المشرِكينَ بأموالِكُم، وأنفسِكم، وألسنتِكُم (صحيح أبي داود ۲۵۰۴) با سکولاریستها با اموالتان و با جانهایتان و با زبانهایتان جهاد کنید.

 برادرانی که نه کار حرکتی می کنید و نه حتی کار دعوت، از اسلام  توحید رو شناختید و به زندگی  روزمره خود راضی شدید، از خواب پا میشید، میرید سر کار و بر می گردید خونه، شما دیگر چرا سنت ها و بلکه  واجبات  ظاهری رو در سیما و صورت و  پوشش و لباس رعایت نمی کنید ؟!

از الله بترسید ، برای این کارتون چه  عذری دارید ؟!

 والله کسی صرف ظاهر اسلامی نه  زندان میشه نه هیچ ، فقط شاید چند  جاهل بر او اعتراض کنند و در قبال آن هم چند  مومن با دیدن این ظاهر  خوشحال می شوند.

 پس از الله بترسید، شما که نه دعوت می دید و نه کار حرکتی، حجتی ندارید که واجبات و سنت های ظاهری رو ترک کنید .

یعنی همرنگ شدن با جاهلیت و ترس از اجرای چند سنت تا این حد؟

نکاتی از سخنان امروز ۱۴۰۳/۸/۱۷عالیقدر آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و دارالاسلام ایران در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری (شورای اهل حل و عقد): تداوم مبارزه امروز حماس، معنایش شکست رژیم صهیونیستی است

نکاتی از سخنان امروز ۱۴۰۳/۸/۱۷ عالیقدر آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و دارالاسلام ایران در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری (شورای اهل حل و عقد): تداوم مبارزه امروز حماس، معنایش شکست رژیم صهیونیستی است.‌

رهبر انقلاب اسلامی و دارالاسلام ایران گفت:

مجاهدت‌هایی که با قوت و قدرت در لبنان و فلسطین تداوم دارد،  قطعاً پیروزی جبهۀ حق و جبهۀ مقاومت را به‌دنبال خواهد داشت

این روزها مصادف است با اربعین شهادت مجاهد بزرگ و خستگی‌ناپذیر زمان ما مرحوم آقای آسید حسن نصراللّه رضوان اللّه علیه و رفع اللّه قدره و عظّم اللّه اجره. یاد ایشان، یاد شهید هنیه، شهید صفی‌الدین، شهید یحیی السنوار، شهید نیلفروشان و دیگر شهدای مقاومت را گرامی میداریم.

همچنین، یاد شهدای این مجلس، شهید رئیسی رضوان اللّه علیه و شهید آل هاشم رضوان اللّه علیه را هم گرامی میداریم. درجات عالیه‌ی الهی را برای همه این شهدای بزرگوار مسألت می‌کنیم.

مرحوم آقای نصراللّه و دیگر این شهدای عزیز این روزها، اینها به اسلام عزت دادند حقاً و انصافاً. به جبهه‌ی مقاومت هم عزت دادند و توانایی و قدرت مضاعف دادند.

حزب الله لبنان به برکت شجاعت، تدبیر، صبر و توکل عجیب سیدحسن نصرالله، رشد فوق‌العاده‌ای کرد

سید عزیز ما خب به مقامات عالیه‌ی شهدا عروج کرد و او خود به آنچه که آرزوی آن را داشت رسید، لکن یک یادگار ماندگاری هم در اینجا گذاشت و آن حزب‌اللّه است.

حزب‌اللّه به برکت شجاعت سید و درایت سید و صبر و توکل عجیبی که او داشت، رشد کرد، رشد فوق‌العاده‌ای کرد و حقیقتاً تبدیل شد به یک تشکیلاتی که دشمن مجهز مسلح به انواع سلاحهای مادی و بیانی و تبلیغی و رسانه‌ای و غیره نتوانسته بر او فائق بیاید و ان‌شاءاللّه نخواهد توانست فائق بیاید.
حزب‌الله قوی است و این تشکیلات با مردان خودش و با قدرت معنوی و روحیه‌ی خود بحمداللّه حضور دارد و و دشمن نتوانسته بر این تشکیلات فائق بیاید

یک عدّه‌ای در  خود لبنان و جاهای دیگر، به گمان اینکه حزب‌اللّه ضعیف شده، زبان به قَدْح کارهای حزب‌‌اللّه باز کردند. اشتباه میکنند، اینها دچار توهم‌اند، حزب‌اللّه قوی است، دارد مبارزه میکند

بله، شخصیت برجسته و مهمی مثل جناب سیّد حسن نصراللّه یا جناب سیّد هاشم صفی‌الدین و امثال اینها در بین آنها نیستند؛ اما تشکیلات با مردان خودش با قدرت معنوی خودش با روحیه‌ی خودش بحمداللّه حضور دارد و دشمن نتوانسته بر این تشکیلات فائق بیاید و ان‌شاءاللّه نخواهد توانست و ان‌شاءاللّه دنیا و منطقه روزی را خواهد دید که به طور واضح رژیم صهیونیستی از دست این مجاهدین فی سبیل‌اللّه شکست بخورد ان‌شاءاللّه.

آیا متحد شدن با کفار دلیل بر خوب بودن آنها و دفاع از کفریات و خباثت آنهاست؟

آیا متحد شدن با کفار دلیل بر خوب بودن آنها و دفاع از کفریات و خباثت آنهاست؟

به قلم: صلاح الدین مجاهد

کفار اصلی میان انسانها ۵ دسته هستند: ۱- الَّذِينَ هَادُوا [یهودی ها]۲- وَالصَّابِئِينَ [مندائیان یا ستاره پرستان] ۳- وَالنَّصَارَىٰ [مسیحی ها] ۴- وَالْمَجُوسَ[زرتشتی ها] ۵- وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا [مشرکین= احزاب = سکولاریستها]  (حج/۱۷)

شخص با کفر به شیطان و این ۵ کافر مییان انسانها به وظیفه ی کفر به طاغوت خود عمل می کند. پس ما در همان قدم اول به تمام این کفار و تولیدات فکر و عقیدتی آنها و اخلاق و عادات و رفتارهای ضد اسلامی آنها کفر کرده ایم.

در منهج صحیح اسلامی می بینم که غیر از کفار سکولار سایر کفار می توانند اهل ذمه شوند و با مسلمین در دارالاسلام زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند و اهل جماعت شوند و در تاریخ اسلام می بینم که رسول الله صلی الله علیه وسلم با کفار یهودی  اطراف مدینه و با کفار نصرانی نجران و با کفار زرتشتی الاحساء و حتی با کفار سکولار بنی خزاعه و بنی ضمره و… بر علیه کفار سکولار قریش به عنوان دشمنان اصلی و سر افعی متحد می شود.

رسول الله صلی الله علیه وسلم حتی به دفاع از قوم سکولار بنی خزاعه که هم پیمان دارالاسلام و جماعت مسلمین بود به مکه حمله کرد و پایتخت کفار سکولار جزیره العرب را فتح و آزاد کرد.

پس اتحاد با این کفار به دلیل خوب بودن عقاید کفری و عادات و تقالید کفری آنها نیست بلکه به دلیل نیاز و پیمانی است که دارالاسلام جهت پیشبرد اهداف انقلابی خود با آنها بسته است.

امروزه هم اگر دارالاسلام ایران در جهاد مسلحانه با آمریکا و ناتو با دارالکفرهای چین و روسیه و مرتدینی چون حکومت سکولار و بعثی سوریه متحد شده است دلیل بر خوب بودن عقاید و تقالید این کفار و مرتدین نیست بلکه به دلیل نیاز به آنها در جنگ با آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی است.

فرقه های مختلف اهل سنت و جماعت باید تکلیف خود را روشن کنند یا در جبهه ی دارالاسلام ایران بر علیه آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی قرار بگیرند یا در جبهه ی آمریکا و ناتو  و صهیونیستها بر علیه دارالاسلام ایران .

جبهه ها واضح و روشن هستند پس کسی نگوید جنگ شیعه و سنی درکار است، بلکه همچنانکه به صورت واضح در ادلب سوریه و شمال سوریه می بینم ارتش ناتو از کانال حکومت سکولار ترکیه وارد شده و جنگ این فرقه ها جنگ فی سبیل آمریکا و ناتو شده است اما با خون و مال اهل سنت .

کسی از خباثت رژیم سکولار بشار اسد حمایت نمی کند اما واضح است که این رژیم در برابر صهیونیستها و آمریکا و ناتو قرار گرفته است همچنانکه کره شمالی و روسیه و چین در برابر آمریکا و ناتو قرار گرفته اند.

حیف است اهل سنت و جماعت این حقایق را نفهمد و جاهلانه در جبهه ی آمریکا و ناتو و صهیونیستها قرار بگیرد و ابزار دست دشمنان اسلام شود.  

شبهه: اگر جهاد ایران صحیح است، چرا مُلاهای اهل سنت و جماعت به همراه ایران وارد جهاد با آمریکا و اسرائیل نمی شوند؟

شبهه: اگر جهاد ایران صحیح است، چرا مُلاهای اهل سنت و جماعت به همراه ایران وارد جهاد با آمریکا و اسرائیل نمی شوند؟

به قلم: خالد سیف الله المسلول

شخص مومنی که در کنار اهل سنت بودن در دارالاسلام اهل جماعت هم شده باشد به سه شیوه و روش می تواند بر علیه سکولاریستها وارد جهاد شود.

رسول الله صلی الله علیه وسلم می فرماید: جاهِدوا المشرِكينَ بأموالِكُم، وأنفسِكم، وألسنتِكُم.[۱] با سکولاریستها (= مشرکین = احزاب) با مال و جان و زبانتان جهاد کنید.

شخص مومن اهل جماعت به اندازه ی توانش با این سه روش وارد جهاد می شود. مهم این است که با اهل جماعت شدن خیال خودش را راحت کرده باشد که جزو فرقه بازهای نظاره گر نیست و برای روز قیامت جوابی برای الله و این مومنین تحت ستم دارد که به اندازه ی توانش وارد جهاد شده است.

کسانی که این شبه را مطرح می کنند یا خودشان اهل تفرق ساکن در دارالاسلام یا خارج از دارالاسلام هستند، به کسی که خارج از جبهه ی مقاومت تحت مدیریت ایران است می گویم: خودت اهل تفرق و اهل بدعت شده ای و در کجا هستی؟ در بلاد کفر زندگی می کنی و به کفار در کشتن مومنین مالیات و خدمات اقتصادی و مدیریتی و غیره پرداخت می کنی و طبق نقشه های کفار پیش می روی؟ یا در دارالاسلام ایران نظاره گر و تماشاچی؟ حتما  در ساحه ی جهاد اهل جماعت نیستی و بعد طعن می زنی که چرا فلان عالم و داعی جهادی اسلحه به دست در میدان نیست؟

مسئله ی بعدی که لازم است همگی بدانند این است که علمای جهادی و داعیان جهادی مانند آدم های عادی نیستند، آنان در بین مسلمین معروف شده اند و صاحب خطبه، کتاب و فعالیت های جهادی هستند و اسم ورسمشان برای همه مشخص شده است و هیچ عالم  جهادی یا غیر جهادی، داعی جهادی و یا غیر جهادی و یا انسان عاقلی نمی گوید که تمام داعیان و علمای جهادی اهل سنت و جماعت ایران و خارج از ایران که در بخش فکری و رسانه ای و جنگ روانی بر علیه آمریکا و صهیونیستها فعالیت دارند باید همگی در داخل میدانهای قتال حضور داشته باشند. اصلاً این امر غیر معقول و غیر ممکنی است.  

الله تعالی می فرماید: وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً ۚ فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ (توبه/۱۲۲) ‏مؤمنان نمی شود که همگی (برای قتال) بیرون بروند. باید که از هر قوم و قبیله‌ای، عدّه‌ای بروند تا با تعلیمات اسلامی آشنا گردند، و هنگامی که به سوی قوم و قبیله خود برگشتند آنان را (از مخالفت فرمان پروردگار) بترسانند تا خودداری کنند.‏

نکته ی پایانی اینکه: جبهه ی مقاومتی که دارالاسلام ایران به عنوان ابرقدرت منطقه یکی از بازوان آن است جبهه ای منطقه ای و وسیع است و در میدانهایی مثل غزه که نیاز به حضور فقها و خطبای مساجد هم دیده می شود علمای عامل زیادی در میدانهای قتال هم حضور دارند.  

پس، جهاد در هر سه بخش مالی و جانی و زبانی می تواند صورت گیرد به شرطی که شخص قبل از جهاد اهل جماعت شده باشد و به جهاد خود مشروعیت ببخشد.


[۱]   أبو داود ۲۵۰۴ / أحمد  12268 / النسائي (۳۰۹۶)

خیانتهای دارودسته ی جولانی ارباب دست سوم مُلا فتاحی و گروههای مقاتل فی سبیل آمریکا و ناتو در سوریه

خیانتهای دارودسته ی جولانی ارباب دست سوم مُلا فتاحی و گروههای مقاتل فی سبیل آمریکا و ناتو در سوریه

به قلم: کارزان شکاک

هرگز در تاریخ اهل سنت و جماعت فراموش نخواهد شد:

حمایت و خدماتی که جیش علوش، فیلق الرحمن، أحرار الشام، جيش الحرّ و جبهة الجولاني بعد متحد شدن شان دانسته یا غیر عمدی به آمریکا و ناتو بر علیه مجاهدین مخالف خود انجام دادند…!

هرگز فراموش نخواهیم کرد:

جرایمی که زهران علوش بعد همکاری با جولانی ارباب دست سوم مُلافتاحی مرتکب شد، از  قتل عام جوانان “عقیده صحیح” اهل سنه با متهم کردن به انواع اتهام ها در منطقه غوطه… تا هم جبهه ای شدن با مرتدین سکولار حزب کارگران اوجالان (پ.ک.ک)

هرگز فراموش نخواهیم کرد:

 روزی که جولانی ارباب دست سوم مُلافتاحی به دستور حکومت سکولار ترکیه علیه مهاجرین قیام نموده و شروع به کشتن مهاجرین و مجاهدین کردند همان روزها قیام جهت آزادی و تشکیل جامعه ای اسلامی فضیلت اش را نزد گروه های معارض از دست داده بود، و این گروهها بخشی از مجریان طرحهای آمریکا و ناتو در منطقه شده اند.

این درحالیست که در آن زمان، هیچ مُنصفی از اهل شام پیدا نشد که بگوید؛ کارهای شما منافی با اسلام و جنایت غیر قابل توجیه می باشد،

اما زمانیکه گروههای مخلص به تدریج از صحنه خارج شدند و خیانتهای جولانی ارباب دست سوم مُلافتاحی و سایر گروهها علنیی تر شد همینها گفتند؛ ناتو و امریکا از کانال ترکیه با  جولانی و متحدینش  پروتکول  دارد و سخنانشان علیه هم دروغین می باشد و جولانی جاسوس ترکیه است و گروه جولانی به نوامیس زنان و دختران مهاجرین اهل سنت تجاوز کردند و…

” والله المستعان”

هم اکنون هم:

نتیجه؛ آنچه که می بینید…

از سوار شدن بس های عار گرفته تا تسلیم نمودن انبوه ی از “انبارهای تسلحاتی” که همه دال بر رسوایی دشمنان اهل سنه هستند تا وارد کردن ارتش ترکیه به ادلب و…

این است واقعیت مقاتلین فی سبیل آمریکا و ناتو و خنجرهای مسموم بر پشت جهاد مردم مظلوم و ستمدیده ی غزه و فلسطین در برابر اشغالگران جنایتکار صهیونیست.

امام مورد نظر اهل سنت و جماعت کیست؟

امام مورد نظر اهل سنت و جماعت کیست؟

به قلم: خالد هورامی

ابن خلدون در مورد امام  که با لفظ رهبر یا خلیفه یا امیرالمومنین نیز نام برده شده است می گوید: الخلافة نيابة عن صاحب الشّرع في حفظ الدّين وسياسة الدّنيا.[۱] خلافت، جانشينی از صاحب شريعت – صلى الله عليه وسلم – در حفظ دين و سياست دنياست.

امام أبو عبد الله محمد بن علي بن الحسن القَلْعي الشافعي (المتوفى: ۶۳۰هـ) در کتابش می فرماید: أَجمعت الْأمة قاطبة إِلَّا من لَا يعْتد بِخِلَافِهِ على وجوب نصب الإِمَام على الْإِطْلَاق وَإِن اخْتلفُوا فِي أَوْصَافه وشرائطه فَأَقُول نظام أَمر الدّين وَالدُّنْيَا مَقْصُود وَلَا يحصل ذَلِك إِلَّا بِإِمَام مَوْجُود لَو نقل بِوُجُوب الْإِمَامَة لَأَدَّى ذَلِك إِلَى دوَام الِاخْتِلَاف والهرج إِلَى يَوْم الْقِيَامَة لَو لم يكن للنَّاس إِمَام مُطَاع لانثلم شرف الْإِسْلَام وَضاع.[۲]

مفهوم این سخن قلعی الشافعی این است که امت اسلام همگی بر وجود یک امام برای همه مردم اجماع کرده اند برای امور دینی و دنیوی شان و می گوید که اختلاف امت بر نصب امام و خلیفه برای مردم نیست بلکه اختلافشان بر سر اوصاف وشرایط آن است. قلعی شافعی این سخن را در کتابش در بابی می آورد تحت عنوان وجوب امامت(زمینی وشورایی نه آسمانی و منصوص) و احتیاج به سلطان و عدم غنی بودن از آن در همه زمانها.سخن به حد کافی آشکار است .

در این صورت واضح است که از نگاه اهل سنت و جماعت امامی که باید زندگی ما را در دنیا اداره کند رهبر حاکم بر دارالاسلام است.

رهبر شما اگر یک کافر است پس امام شما یک کافر است و شما را به سوی قوانین کفری و آتش جهنم دعوت می دهد و شما باید در این قوانین از او اطاعت کنی هر چند مخالف دین و مذهب شما باشد: وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً يَدْعُونَ إِلَى النَّارِ ۖ وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ لَا يُنصَرُونَ ﴿ القصص : ۴۱﴾

 اما در دارالاسلام، این امام به سوی قوانین الله دعوت می دهد هر چند مذهبش با مذهب شما مخالف باشد و شما تنها زمانی از امام اطاعت می کنی که فرمانش در معصیت الله و مخالف مذهب شما نباشد: وَجَعَلْنَا مِنْهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا لَمَّا صَبَرُوا ۖ وَكَانُوا بِآيَاتِنَا يُوقِنُونَ ﴿ السجدة: ۲۴﴾

به عنوان مثال: امام کنونی دارالاسلام ایران آیت الله خامنه ای است و ما تنها در ۱۱ مورد مشخص اطاعت خود را مطلقا به او داده ایم و در صدها مورد فقهی دیگر که بر اساس مذهب شیعه ی ۱۲ امامی فتوا داده ما از او اطاعت نمی کنیم بلکه بر اساس مذهب خودمان عمل می کنیم و این امام هم از ما نخواسته که در این موارد از او اطاعت کنیم حتی از مقلدین شیعه ای که دارای مراجع تقلید مختلف هم هستند نخواسته که حتماً در این مسائل از او تقلید کنند . این نعمتی است که در هیچ دارالکفر سکولاری یافت نمی شود.

در دارالکفرهای سکولار که امام عده ای شده اند افراد جامعه باید حتماً از قوانین کفری حاکم بر جامعه اطاعت کنند هر چند مخالف دین و مذهب آنها باشد. 


[۱]  تاریخ ابن خلدون۱/۲۳۴- الناشر: دار الفكر، بيروت.الطبعة: الثانية، ۱۴۰۸ هـ – ۱۹۸۸ م

[۲]  تهذيب الرياسة وترتيب السياسة ۱/۷۴- الناشر: مكتبة المنار – الأردن الزرقاء- بَاب فِي ذكر وجوب الْإِمَامَة والاحتياج إِلَى السُّلْطَان وَعدم الِاسْتِغْنَاء عَنهُ فِي جَمِيع الْأَزْمَان)

مُلافتاحی ادلب نشین در مسیر بی حیایی و اسلام آمریکائی – صهیونی جدید

مُلافتاحی ادلب نشین در مسیر بی حیایی و اسلام آمریکائی – صهیونی جدید

به قلم: ابوخالد کُردستانی

رسول الله صلی الله علیه وسلم می فرماید: إنَّ الحياءَ و الإِيمانَ قُرِنا جَميعًا، فإذا رُفِعَ أحدُهُما رُفِعَ الآخَرُ (الألباني، صحيح الجامع۱۶۰۳) حيا و ايمان قرين يك ديگرند اگر يكى از ميان برود ديگرى هم می رود.

باز رسول الله صلی الله علیه وسلم می فرماید: إنَّ مِمَّا أَدْرَكَ النَّاسُ مِنْ كَلاَمِ النُّبُوَّةِ الأولَى: إذَا لَمْ تَسْتَحي فَاصْنَعْ مَا شِئْتَ(بخاری۶۱۲۰)يکی از سخنانی که مردم از پيامبران گذشته دريافته اند، اين است که: اگر حيا نداری، هر عملی که می خواهی انجام بده.

کسی که حیاء نداشته باشد دیگر برایش مهم نیست چه می گوید یا چه حرکاتی انجام می دهد یا چه رفتاری دارد و چه کاری انجام می دهد، چون نه از الله حیاء دارد نه از مردم  نه از ملائکه ای که همراه او هستند و نه از خودش.

این «فَاصْنَعْ مَا شِئْتَ» از باب تهدید است، یعنی ای کم حیاء یا بی حیاء هر چه دوست داری انجام بده اما باید منتظر عواقب کارت در دنیا و قیامت هم باشی.

مُلا فتاحی ادلب نشین که گاهگاهی با ایرادگیری از صاحب نظران قصد دارد خودی نشان دهد اما تا دهن باز می کند جهالت و مغرض و کذاب بودن و «جبهه ی» او بیشتر نمایان می شود. البته از نوچه های جولانی که با بهانه های دروغین خون و ناموس و مال اهل سنت را برای خود مباح کرده اند و ناتو (از کانال حکومت سکولار ترکیه) را وارد بخشی از سوریه کرده اند این واکنشها جای تعجب ندارد.

مُلا فتاحی در ایرادگیری بر سخنان أحمد مولانا که حقایقی در مورد ایران گفته بود دروغهایی گفته است که به مواردی اشاره  می شود:

  • گفته خمینی بر علیه مردم کردستان فتوا داده است که طی آن بیشتر از ۵۰ هزار نفر از اهل کردستان کشته شده اند از جمله علمای بزرگ اهل سنت.

غیر از احزاب سکولار و مرتد کُردستان تاکنون هیچ مسلمانی و حتی هیچ رسانه ی کافر اصلی که برای اعتبار خود ارزش قائل است چنین ادعائی نکرده است. چون تمام اسناد و مدارک و عین فتوای آیت الله خمینی بر این واقعیت دلالت دارند که آیت الله خمینی بر علیه احزاب سکولار و مرتد کومله و دمکرات و سایر احزاب شیعه زاده ی سکولار و مرتد سلطنت طلب و کمونیست داخل ایران که به کُردستان سرازیر شده و با این دو حزب یکی شده بودند فتوا داد نه بر علیه مردم کُردستان، به همین دلیل مردم کُرد هم در قالب پیشمرگان مسلمان در کنار انقلاب و بر علیه این احزاب جنایتکار مرتد جنگیدند و صدها شهید دادند.

  • گفته که کودکان اهل سنت از کودکستانها تا زمانی که از دانشگاهها فارغ التحصیل می شوند بر اساس افکار و منهج شیعه تربیت می شوند؟

این ادعای بی پایه و اساس را اگر به یک مربی کودکستان یا یک دانشجو در صدها رشته (غیر از کسانی که در رشته ی الهیات شیعه درس می خوانند) نشان دهید مُلافتاحی را به عنوان یک انسان بی ارزش دروغگو به ریشخند می گیرد، چون مهد کودکها به صورت محلی و سلیقه ای مدیریت می شوند و در دانشگاهها هم صدها رشته وجود دارد که اصلاً ربطی به مسائل عقیدتی ندارند و به صورت عام برنامه ای جهت تربیت فکری و عقیدتی و منهجی دانشجوها وجود ندارد.

  • گفته اهل سنت ایران از مردم فلسطین مظلومتر هستند هر دو نابود و نسل کشی می شوند اما جهان از مظلومیت و نسل کشی فلسطین باخبر است و از اهل سنت ایران بی خبر!

تمام دست و پا زدنها و دروغ پردازیهای این مُلای ادلب نشین که هم اکنون در اختیار جولانی و به عنوان نیروی پیاده و واگنرهای ناتو(متحد رژیم صهیونیستی) عمل می کنند همین نکته است، «منحرف کردن تمرکز جنگ از صهیونیستهای جنایتکار بر مدافعین مردم مجاهد غزه و فلسطین»، و گرنه همه می دانند که ایران چگونه شهرها و روستاهای صعب العبور اهل سنت کُردستان را با امکانات عمرانی چون  جاده های آسفالت و آب بهداشتی و برق و گاز و سایر خدمات کشاورزی و… آباد کرده است و صهیونیستها نیز چگونه در حال نسل کشی و نابودی منابع مادی غزه هستند، سایری مناطق اهل سنت اردبیل و طالش و گلستان و بوشهر و غیره هم مثل سایر مناطق شیعه نشین اطراف خود بدون تبعیض به آنها رسیدگی شده است .

اسلام آمریکائی – صهیونی جدید یعنی همین؛ منحرف کردن افکار عمومی و تمرکز جنگ مسلمین از آمریکا و ناتو و صهیونیستها به سمت خود مسلمین و بخصوص به سمت دشمنان آمریکا و ناتو و صهیونیستها حتی اگر با افترا و تهمت و شبهات و دروغهای آشکاری چون این سخنان ملا فتاحی باشد. یعنی رسیدن به هدف به هر قیمتی و اینکه هدف وسیله را توجیه می کند.

واضح است که این دغل بازان و تاجران جهاد ربطی به اهل سنت و جماعت ندارند.

ملتهای اسلامی در مسیر امت شدن با اهل جماعت شدن

ملتهای اسلامی در مسیر امت شدن با اهل جماعت شدن

به قلم: محمد الکوردی

اینکه امروزه دارالاسلام ایران به عنوان قدرتمندترین نیروی اسلامی توانسته است جبهه ای تحت عنوان جبهه ی مقاومت تشکیل دهد که مستقییماً آمریکا و منافع آمریکا و ناتو و صهیونیستهای سکولار را مورد هدف قرار دهد واقعیتی است غیر قابل انکار.

دارالاسلام ایران و جبهه مقاومت تحت پرچم آن با آمریکا و ناتو و رژیم صهیونیستی درگیر مستقیم شده اند که دیگران حتی جرئت ندارند زنگ در آنها را بزنند و دربرن.

اما باید بدانیم که جنگ های آزادی خواهانه را ملت ها به پا می کنند نه جماعت ها، ملت ها بهایش را می پردازند -چه بخواهند چه نخواهند- میلیون ها کشته و زخمی می دهند تا به آزادی و بزرگی دست یابند و این سرنوشتِ محتومِ مسلمانان است.

جنگ هایی که به مسلمانان تحمیل شده، خود آن را انتخاب نکرده اند و راه چاره ای ندارند جز این که در برابرش به پاخیزند همان طور که همه ملت ها در برابر اشغالگران به پاخواستند بدون این که به قربانیان این جنگ ها و خسارت های سنگینِ آن توجهی بکنند، چرا که هیچ بهایی هم طرازِ آزادی و نجات یافتن از ظلمِ اشغالگر جود ندارد.

مسلمانان به سبب کمبود تعدادشان شکست نمی خورند چون بیشتر از یک و نیم میلیارد نفرند و تا کنون به اندازه ی اروپا در جنگ جهانی دوم برای آزاد شدن از دست نازی ها قربانی نداده اند، اروپایی ها در این جنگ ۶۰ میلیون قربانی دادند و تمدن و شهرهایشان بخاطر آزادی نابود شد.

مسلمانان به سبب کمبود ثروت شکست نمی خورند چرا که اراضی مسلمانان اکثریت مطلق ثروت، نفت و گاز جهان را در خود جای داده است.

مسلمانان تنها به یک دلیل شکست می خورند و آن تفرق و اهل جماعت نشدن است آنهم به دلیل تعصبات خشک و جاهلانه ی مذهبی و قومیتی و سپس سستیِ اراده، خیانت حاکمان، و ترس علماست، وگرنه ملت های مسلمان بارها در طول تاریخ قربانی داده اند در برابر این حملات سکولاریستی ایستاده اند و میلیون ها شهید، مجروح و آواره تقدیم کرده اند و این صادقانه ترین روش و پاک ترین راه است.

در مقابل، حکومت های دست نشانده ای وجود دارند که با وَهمِ استقلال مردم را می فریبند، علیه شان توطئه می کنند، با دشمنانشان هم پیمان می شوند و آن ها را به اشغالگرانِ جدید تسلیم می کنند.

با وجودِ همه ی این اوصاف، دشمن هنوز نتوانسته اهدافش را در جنگ های نظامی تحقق ببخشد و اکنون می خواهد با جنگ رسانه ای و روانی و نیز توطئه های سیاسی به منویات و اهدافش دست یابد و آنچه را که با جنگ های نظامیِ وحشیانه از حصولش عاجز مانده این بار به شیوه های دیگر به دست آورد اما باذن الله هرگز موفق نخواهد شد چرا که امت راهشان را با اهل جماعت شدن و پرهیز از تفرق شناخته اند و در قیامشان پابرجا هستند و حرکتشان متوقف نخواهد شد تا وقتی که از زنجیرهای بندگی آزاد شوند.

ملتهای اسلامی چاره ای جز اهل جماعت شدن ندارند، باید تعصبات مذهبی و قومیتی را کنار بگذارند و همگی در بدترین حالت یک «جبهه ی متحد مقاومت» در برابر این کفار اشغالگر و مزدوران محلی آنها شوند.

این مسیر صحیح اسلامی جهت «امت شدن» است که هم اکنون دارالاسلام ایران و سایر اعضای جبهه ی مقاومت اسلامی تا قلب فلسطین خواستار آن هستند و در آن قرار گرفته اند.

تو هنوز به تفرق ذلیلانه دلخوشی یا در این مسیر مبارک و عزتمند قدم گذاشته ای؟

خطوات عملية لتحرير فلسطين

خطوات عملية لتحرير فلسطين

تحریرکلمة صوتیه: لاسامه بن لادن

إن الحمد لله نحمده ونستعينه ونستغفره، ونعوذ بالله من شرور أنفسنا وسيئات أعمالنا، من يهده الله فلا مضل له، ومن يضلل فلا هادي له، وأشهد أن لا إله إلا الله وحده لا شريك له، واشهد أن محمداً عبده ورسوله.

 أما بعد:

 أمتي المسلمة: حديثي هذا إليكم عما يجب فعله نصرة لأهلنا في الأرض المباركة، فقد تأخرنا عنهم كثيراً وأضر ذلك بقضايانا فازدادت صعوبة وتشعباً.فإلى متى يبقى أهلنا في فلسطين خائفين، ونحن آمنون أمناً زائفاً مؤقتاً؟ وإلى متى يبقى أهل غزة محاصرين، ونحن متنعمون إلى حين؟ وإلى متى نقعد وقلوبهم تحترق على أكبادهم، الذين حرقوا بقنابل الفسفور الأبيض، بتواطؤ حكام عرب، مما أبكى حتى أولي بأس من الرجال، وما ذاك إلا لأمر عظيم، فبكاؤهم هنا أبلغ في التعبير من آلاف الخطب عن فداحة الخطب.

وطعن ذوي القربى أشد مضاضة … على المرء من وقع الحسام المهند

ولا عجب إن مات بعض أمهاتنا وأخواتنا في غزة أو كدن ، بغير شظايا ولا رصاص، لا بسبب الحصار فليس بشيء حصار البلد، إذا بقي الولد، وإنما الحصار يوم فُقِد، فالأم ترى الملوك وما يملكون أصغر في عينيها من صغيرها، ولكن الطائرات الأمريكية بيد اليهود تقصف وتعود، فتخطف صغار الحي وبينهم صغارها، فهذا ما يجعل أمهاتنا وأخواتنا يرتعدن خوفاً، فتكاد تخرج أنفسهن بعدد خروج أنفاسهن وليس الخبر كالمعاينة فلا يعرف الثكل إلا من خُطِفَ كبده، ولا القصف إلا من يكابده، ولا معتصم من الطغاة ينتقم. وينبغي التنبيه إلى أن من الهزيمة النفسية ومن الخيانة للملة والأمة ودماء الشهداء، أن يتم مدح من تواطأ على قتلهم ووصفه بأنه أمل غزة، بينما أهلها أباة أعزاء يرفضون ذلك.

فغزةُ مات فتيتها لتحيا … ومدح الكفر للأحرار حرقُ

وحررتِ الشعوب على قناها … فكيف على قناها تسترقُ

وبي مما رمتك به الدواهي … جراحاتٌ لها في القلب عمقُ

فلا يحمي العقائدَ كالضحايا … ولا يدني الحقوق ولا يحق

ذوو السلطان قد باعوا القضايا … لأهل الكفر غلمان ورق

سلي من حاصر الأطفال فيك … أبين فؤاده والصخر فرق

قلوب ولاتنا مثل الأعادي … بنجد أو بمصر لا ترق

فراعنة أتوا من بعد عهد … تذل بني العروبة تسترقُّ

تعاونتم مع الأعدا علينا … فضرب رقابكم في الدين حق

أمتي المسلمة: لقد مضى على احتلال فلسطين أكثر من تسعين سنة، ذاقت خلالها الأمرين على أيدي النصارى واليهود، وبرغم الجهود السابقة التي بذلت بما في ذلك تكرار المظاهرات والمهرجانات، فالاحتلال مازال مستمراً. فأريد منك أمتي دقائق معدودة، لأضع أمامك خطوات عملية لتحريرها، تبرأة للذمة، وإنهاضاً للأمة.

وهذا يستلزم قول الحق ولو كان مراً، كما أنه لا بد من إقامته على الضعيف والشريف ولو كان ثقيلا، وإلا فهو طريق الهلاك فاحذروه. وقد قال رسول الله صلى الله عليه وسلم (إنما أهلك الذين من قبلكم أنهم كانوا إذا سرق فيهم الشريف تركوه، وإذا سرق فيهم الضعيف أقاموا عليه الحد) متفق عليه.

أمتي المسلمة: إن من الحق المر الذي ينبغي الصدع به، هو أنه رغم حرصنا على إنقاذ أهلنا في غزة وفك الحصار عنها، فهناك من هم أحرص منا عليهم، وأعني بذلك إخواننا في باقي فلسطين، بما في ذلك الضفة الغربية، ومع ذلك لم يستطيعوا إغاثة أهلهم وذويهم.

والسبب واضح جلي، فبلادهم محتلة، وجنود الصهاينة وجنود السلطة بقيادة عباس يمنعونهم من نصرة إخوانهم هناك.

وهذا السبب هو نفسه الذي يمنعنا من نصرة أهلنا في غزة، فالحقيقة المرة أن بلادنا محتلة من داخلها، وصهاينة العرب حكام المنطقة وكلاء أعدائنا، هم وجنودهم الذين يمنعوننا من نصرة المستضعفين هناك.

ادامه خواندن خطوات عملية لتحرير فلسطين