نامه مقاومت اسلامی فلسطین به مقاومت اسلامی لبنان: به خداوند قسم شما بهترین برادران، بهترین پشتیبان، بهترین مردان وفادار و بهترین مقاومت راستین هستید

نامه مقاومت اسلامی فلسطین به مقاومت اسلامی لبنان: به خداوند قسم شما بهترین برادران، بهترین پشتیبان، بهترین مردان وفادار و بهترین مقاومت راستین هستید

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ

برادران مجاهد و دوست داشتنی در مقاومت اسلامی لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سلام به «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و درود و ادای احترام به شهدا و مجروحان آن و رزمندگان حزب‌الله که در «پایداری کوه‌های راسخ»هستید.

ای برادران:

به خداوند قسم شما بهترین برادران، بهترین پشتیبان، بهترین مردان وفادار و بهترین مقاومت راستین هستید.

بیش از ۱۰ ماه است که شاهد جهاد، صبر و جان‌فشانی شما در راه مبارزه با این دشمن هستیم که از رویارویی با شما هراس دارد، این دشمن احمق، شکست خورده و غرق‌شده در غزه که سران آن هر روز برای فرار و نجات خود از حملات رزمندگان ما و کمین‌های آن‌ها درخواست کمک می‌کنند، حال چگونه می‌خواهد با شما مواجه شده و بجنگد!!

این پیام را از قلب غزه و از میدان درگیری‌ها و جنگ و غبار نبردها و از دل رنج‌ها و مشکلات مردم مبارز، صبور و ثابت‌قدم ما و در این لحظات مهم تاریخ امت و خیانت دور و نزدیک برای شما ارسال می‌کنیم، این دشمن وحشت‌زده در خیابان‌ها و کوچه‌های نوار غزه و همان‌گونه که سید حسن نصرالله آن‌ها را توصیف  کرد-سست‌تر از خانه عنکبوت- اکنون روزها، شب‌ها و در میدان (جنگ) در هراس و انتظار دردناک و پرهزینه‌ای روی انگشتانش ایستاده است.

دشمن در ارزیابی‌ها و محاسبات خود اشتباه کرد و ما اطمینان داریم که شما با شایستگی تمام به ماموریت خود عمل خواهید کرد و ما شاهد خواهیم بود که قدرت و جهاد شما و سایر برادران ما در محور مقاومت از ایران اسلامی گرفته تا سوریه عربی تا عراق سرافراز و یمن عزیز که با خون و باروت عالی‌ترین مفاهیم همبستگی با فلسطین و آرمان آن را در تاریخ اسلامی و عربی حک کرد، به یاری خداوند موثر خواهد بود، ای برادران مجاهد امروز زمان آن رسیده که دوباره برای گشودن درب خیبر و نابودی اسرائیل حرکت کنید.

ای کسانی که در نبرد ما نبرد طوفان الاقصی و در صبر و سرافرازی ما شریک هستید، خطاب به شما می‌گوییم: پیروزی نزدیک است و به برکت مجاهدان سرفراز ما در نوار غزه دلاور و کرانه باختری قهرمان آن را مشاهده کردیم، پس تا پیروزی و آزادسازی تمام خاک فلسطین عزیز و مقدسات آن صبور باشد.

قمپزهای عوامفریبانه ی ملا فتاحی ادلب نشین در مورد غزه و حماس

قمپزهای عوامفریبانه ی ملا فتاحی ادلب نشین در مورد غزه و حماس

به قلم: مجاهد مهاجر

ملا فتاحی ادلب نشین با گروه چند نفره اش بخشی از دارودسته ی جولانی است که چندی پیش اعلام کردند تمام گروههای مناطق به اصطلاح محرر تحت اشغال ترکیه به یکصد هزار نفر می رسد.

چنین مجوعه ای با چنین ظرفیتی با آنکه آمریکا و ترکیه متحدین رژیم صهیونیستی در جلو چشمهایشان هستند اما حتی یک تف به سمت آنها پرتاب نکرده اند چه رسد به گلوله.

البته کسانی که برای مردم غزه کمک مالی جمع می کردند را دستگیر و زندانی کردند که با افشاگری شیخ عبدالرزاق المهدی مجبور به آزادی آنها شدند.

حالا ملا فتاحی قمپز در می کند و می گوید:
” شايد گلایه‌هایی از حماس داشته باشیم واز برخی از عملکردهایشان انتقاد کنیم اما هیچگاه آنها را تنها رها نخواهیم کرد، چون پشت کردن به دوستان در زمان ضعف، از اخلاق و شیم مردان بزرگ نیست‌.”
از ملا فتاحی ما می پرسیم: زیدی ها و شافعی های یمن به متحدین رژیم صهیونیستی و منافع آنها حمله کردند، تو تا الان یک گلوله به سمت متحدین رژیم صهیونیستی شلیک کردی در حالی که توانش را داری؟ نه هرگز، پس چرا قمپز مفت در می کنی؟
البته بی انصاف نباشیم، رژیم صهیونیستی هم در تمام این ۱۱ سال گذشته که مناطق مختلف سوریه را زده حتی یک تف هم به صورت شماها نیانداخته. الجزاء من جنس العمل.


ملا فتاحی: خیال نکن همه مثل خودت و آن چند بیچاره ای هستند که یا با شعار رباط آنها را فریب داده ای و پیشت مانده اند یا جایی ندارند که بروند و محبور به ماندن شده اند.
البته خیال نکنیم که ملا فتاحی نمی داند که باید در دفاع از مسلمین غزه چکار کند و نیاز به نصیحت ما دارد، چرا می داند اما هدف او اصلا جنگیدن برای غزه نیست .

ملا فتاحی می گوید:
” می گفتند بوسنی و هرزگوین دور است و رفتن به اروپا برای جهاد و دفاع از مردم مسلمان ممکن نیست !!!اما اکنون غزه که دور نیست … بلکه در قلب جهان اسلام و خاور میانه قرار دارد !!!وَقَالُوا لَا تَنْفِرُوا فِي الْحَرِّ قُلْ نَارُ جَهَنَّمَ أَشَدُّ حَرًّا لَوْ كَانُوا يَفْقَهُونَ. ما مسلمانان تمام سعی خود را بکار می‌گیریم تا بار دیگر سرزمین فلسطین را از وجود یهود پلید پاک نمائیم …و اگر در زمان خود نتوانیم به این هدف والا برسیم، پس به نسل‌های آينده توصیه می‌کنیم که پاکسازی قبله اول مسلمانان از نجاست یهود را هدف و اولویت اولشان قرار دهند و قدس اسیر را آزاد کنند.”


پس می داند و اسلحه و امکانات هم دارد اما انجام نمی دهد.
ما با استناد به سخن خودش می گوئیم: تو می گویی جهاد با صهیونیستها اولویت اول مسلمین باشد ، پس چرا اولویت خودت و گروهت نیست؟
آیا شرم نمی کنید؟

اسلوب ثابت و تکراری بیماردلان در برخورد با دارالاسلام ایران و فرقه نجدی دوله

اسلوب ثابت و تکراری بیماردلان در برخورد با دارالاسلام ایران و فرقه نجدی دوله

به قلم: محمد اسامه

فرقه ی نجدی دوله در واقع محمد بن عبدالوهاب است در زمان ما و مجری صادق تفکرات دعوت نجدیت است به همین دلیل و طبق عادت دعوت نجدیت، با تعریف اشتباهی که از اصطلاح مشرک و مشرکین دارند و با برداشتن عذرهای معتبر شرعی برای مسلمین و در نتیجه تکفیر نابجای مسلمین، در دشمن شناسی شرعی دچار انحراف شده اند و به سادگی کفار اصلی و اشغالگر را رها می کنند و خودشان را به خودشان و به سایر مسلمین مشغول می کنند و یا در بهترین حالت با همه وارد جنگ می شوند و صدها جبهه برای خودشان از مسلمان و کافر اصلی و مرتد باز می کنند.

در برابر اینها، دارودسته ی منافقین مسلح و غیر مسلح و همچنین مومنین بیمار دل هستند که «عملاً» در اختیار آمریکا و ناتو و متحدین آنها در آمده اند اما از دور کارخانه ی دروغسازی و شبهات آنها از کار نمی افتد و پیوسته جهت توجیه انحرافات خود مشغول تخریب مخالفین خود با هر تهمت و دروغ و توهمی هستند.

مثلاً زمانی که فرقه نجدی دوله به دروازه های دمشق رسیده بود، گروههای متفرقی چون دارودسته ی جولانی و جمال معروف و علوش و جیش الحر و… کلاً حکومت بشار اسد و متحدین آن را رها کردند و به دستور تحالف بین المللی به جنگ با فرقه ی نجدی دوله در ریف حلب و رقه و دیرالزور و… آمدند و از هیچ وحشیگری و جنایتی فروگذار نکردند حتی با گواهی محیسنی که از خودشان بود این گروهها چون دارودسته ی جولانی به زنان و خواهران مسلمان و مهاجر اهل سنت تجاوز کردند و….

 این گروهها می گفتند که داعش مانع جنگ ما با آمریکا و مرتدین کمونیست پ.ک.ک است و اجازه نیم دهد با حکومت بشار اسد هم بجنگیم، اما بیشتر از ۳ سال است که فرقه ی نجدی دوله از منطقه برچیده شده است و با آنکه این گروهها صدها کیلومتر با حکومت بشار اسد مرز دارند اما بر علیه حکومت بشار اسد نمی جنگند؛ چرا؟ چون بر خلاف توافقات روسیه و ناتو و آمریکا از کانال حکومت سکولار ترکیه است. 

دارودسته ی جولانی با آنکه می گویند صد هزار نیرو دارند به همراه سایر گروهها با آنکه مرتدین کمونیست پ.ک.ک هم روبروی آنها هستند و در حالی که آمریکا جلو چشم آنهاست با آنکه هییچ خبری از دوله (داعش) نیست اما نه با مرتدین کمونیست پ.ک.ک می جنگند نه با آمریکا بلکه علاوه بر این ارتش ناتو از کانال حکومت سکولار ترکیه را هم به مناطق خود آورده و این مناطق را به اشغال ناتو در آوردند؛ پس کسی بر علیه اربابش نمی جنگد. 

دارودسته ی جولانی علاوه بر آن به دستور تحالف بین المللی مناطق تحت تصرف خود را به حکومت بشار اسد تحویل می دادند و با سوار شدن بر اتوبوسهای سبز خودشان را به ادلب رساند و به اینجا محدود شدند.

اما این واگنرهای ناتو، اگر دوله نیروهای روسیه را بزند می گویند چرا آمریکا را نمی زند؟ اگر آمریکا را بزند می گویند چرا آفریقا را نمی زند؟ اگر آفریقا را بزند می گویند چرا قطب جنوب را نمی زند؟ اگر قطب جنوب را بزند می گویند چرا ایران را نمی زند؟ اگر ایران را بزند می گویند کار خودشان بود؛ اگر با کفار بجنگد می گویند نمایش است و ساخته ی دست خودشان است و…

یعنی هیچ چیزی این بی عرضگی و تماشاچی بودن و خیانت آ«ها را سیرآب نیم کند تا خودشان را راضی کنند که دیگران هم مثل خودشان بی عرضه و تماشاچی و بیماردل هستند.

حالا عین همین سیاست و دلقک بازی را در برابر ایران دارند. اگر ایران مستقیماً آمریکا و رژیم صهیونیستی را بزند و از طریق بازوهایش در غزه و لبنان و یمن و عراق و سوریه، آمریکا و رژیم صهیونیستی را بزند و روزانه در این راه قربانی بدهد باز این دغل بازان بی عرضه ی تماشاچی که آمریکا و متحدین آمریکا و رژیم صهیونیستی قاتلین مسلمین غزه جلو چشمان هستند، بهانه می آورند و شبهه پشت شبهه تولید می کنند و اگر در سوریه یا در بلوچستان ایران فرصتی برایشان پیش بیاید وحشیانه به ایران به عنوان مهمترین حامی فلسطین حمله می کنند.

نه گروه جولانی و نه تمام گروههای کنونی موجود در شمال سوریه و ادلب و نه تمام بلوچهای مسلح جیش العدل و جیش الفرقان و … حتی یک گلوله به سمت آمریکا متحدین رژیم صهیونیستی شلیک نکرده اند در حالی که آمریکا و متحدینش جلو چشمشان هستند.

آیا هنوز مانده که این واگنرهای پیاده ی آمریکا و ناتو را بشناسید؟

حمله مرگبار فرقه نصـرة الإسلام والمسلمين به ارتش سکولار مالی و بورکینافاسو

حمله مرگبار فرقه نصـرة الإسلام والمسلمين به ارتش سکولار مالی و بورکینافاسو

به کمك الله تعالی مجاهـدین جماعة نصـرة الإسلام والمسلمين توانستند یک نقطه أمني ارتش مزدور و سکولار مالی را در شهر ملقا در ولایت کایس کاملاً به سیطره خود درآوردند.
در این حمله حد اقل ۴ تن از عناصر ارتش دشمن کشته شدند، و مجاهـ.ـدین ۵ خودروهای نظامی، ۲ دوشكا، ۴ پيكا، ۲ آر پي جي، ۸ كلاشينكوف، ۲ تفنگچه و تعداد بسیاری از تجهیزات نظامی مختلف را به غنیمت گرفتند.

دیروز هم مبارزان جماعة نصرة الإسلام و المسلمين بر یک کاروان نیروهای مزدور سکولار بورکینیایی بین توینی و توکان ولایت دیدوغو حمله و یورش بردند.

در این حمله ۱۱ تن از نیروهای مزدور بورکینیایی کشته شدند و مجاهدین ۲ ماشین نظامی، یک سلاح دوشیکا، یک هاوان، ۴ بیکا، ۸ کلاشینکف، یک کلت کمری، یک موتر سیکلت و دیگر ذخائر و تجهیزات نظامی مختلف را بغنیمت گرفتند. چنانکه ۳ خودروی زرهی و یک موتر سیکلت منهدم شدند.

دارودسته ی جولانی خارج از ۴ مذهب در ادلب سوریه به چه حکم می کنند؟

دارودسته ی جولانی خارج از ۴ مذهب در ادلب سوریه به چه حکم می کنند؟

به قلم: مجاهد مهاجر

چند سال است که دارودسته ی جولانی در ادلب حاکمیت را در دست دارد.

این گروه با نام جهاد و تطبیق قانون شریعت الله و… توانست در میان اهل سنت جای پایی برای خود باز کند. اما این دوران زیاد طول نکشید، چون اهل سنت متوجه شدند در دام مزدوران ناتو از کانال حکومت سکولار ترکیه افتاده اند و فریب خورده اند و نه خبری از تطبیق قانون شریعت الله بر اساس مذهب خودشان هست و نه حتی وضعیت بهتری نسبت به قبل دارند.

این بیداری باعث شده که ماههاست مردم ادلب و بخصوص خانواده ها و زنان و کودکان به خیابانها بریزند و بر علیه جولانی و گروهش شعار بدهند و خواستار بهتر شدن اوضاع خود و آزادی اعضای خانواده خود از زندانهای گروه جولانی شوند.

در کنار این اعتراضات مردمی، علمای مختلف نیز به پا خواسته اند و هر چند بسیاری از آنها زندانی شده اند و یا به صورت مشکوک همجون قحطانی ترور شده اند اما باز علناء نیز در برابر انحرافات آشکار گروه جولانی ایستاده اند.

شیخ عبدالرزاق المهدی از حامیان سرسخت گروه جولانی بود که افشاگری های این روزهای او بیشتر از قبل چهره ی واقعی گروه جولانی را نشان داده است.

شیخ عبدالرزاق المهدی تحدی کرده و ثابت کرده که گروه جولانی در محاکم و تعزیرات حکومتی خود بر ضد ۴ مذهب اهل سنت و جماعت عمل می کند و از گروه جولانی خواسته به صورت علنی با او مناظره کنند تا همه ی مردم به میزان انحرافات گروه جولانی پی ببرند.

گروه جولانی برای جاهلترین انسان ثابت شده که جاسوس ترکیه و عامل زمینی ناتو در ادلب و شمال سوریه هستند.

برای اینها، قانون شریعت الله مهم نیست، بلکه منافع گروهی آنها و خواست اربابان آنها مهم است و مردم ادلب این را فهمیده اند .

فوج کی عوام اور مجاہدین کو مدمقابل لانے کی سازش پر تحریک طالبان پاکستان کا اعلامیہ

فوج کی عوام اور مجاہدین کو مدمقابل لانے کی سازش پر تحریک طالبان پاکستان کا اعلامیہ

گزشتہ کچھ دنوں سے ملک پر مسلط سیکیورٹی ادارے اپنی ناکامی و ذلت کے داغ کو چھپانے کے لئے بارہا عوامی سطح پر امن کمیٹیوں کو بنانے کی کوشش کر چکے ہیں لیکن پاکستانی قبائل کی تمام غیور اقوام نے سیکیورٹی اداروں کے اس فیصلے کے خلاف شدید ردعمل دکھاتے ہوئے مجاہدین کے خلاف کسی بھی فوجی سازش کا حصہ بننے سے انکار کیا ہے۔

اسی طرح گزشتہ دنوں اورکزئی کے حوالے سے بھی یہ خبر زیر گردش تھی کہ شائد وہاں بھی فوج کسی امن کمیٹی نامی قومی لشکر کو مجاہدین کے خلاف کھڑا کرنا چاہتی ہے تاکہ مجاہدین اور قوم کو مدمقابل لایا جاسکے۔

ہم اس موقع پر تمام قبائلی اقوام کو پیغام دینا چاہتے ہیں کہ تحریک طالبان پاکستان کے مجاہدین جیسا کہ آپکو معلوم ہے کہ پاکستان پر مسلط اس ظالم و جابر دین دشمن فوج کے خلاف دفاعی جہاد میں مصروف ہیں جسکا اہم مقصد شریعت مطہرہ کا نفاذ ہے ۔

لہذا ! کسی بھی قسم کی فوجی چالوں کا شکار نہ ہوں بلکہ اس موقع پر  مجاہدین کے ساتھ اس اہم مقصد میں شامل ہوکر ملک پر مسلط فوجی ٹولے سے جان چھڑوانے کے لیے تحریک طالبان پاکستان کا ساتھ دیں۔

محمدخراسانی
ترجمان: تحریک طالبان پاکستان

۱۴/ صفرالمظفر /۱۴۴۶ھـ ق
۱۸/ اگست / ۲۰۲۴ ء

اعلامیه ا.ا.افغانستان به مناسب یکصدوپنجمین سالروز نجات افغانستان از استعمار انگلیس

اعلامیه امارت اسلامی به مناسب یکصدوپنجمین سالروز نجات افغانستان از استعمار انگلیس

یکصد و پنج سال قبل افغان های مجاهد به نصرت الله جل جلاله تحت رهبری و فتوای علماء کرام علیه اشغالگران انگلیسی مبارزه جهادی نمودند و به نصرت الله جل جلاله به گونه مکرر تجاوز انگلیس ها را شکست دادند و آنها را از خاک خود راندند.
مبارزه خستگی ناپذیر جهادی اسلاف مجاهد ما علیه استعمار بریتانوی، نه تنها سبب شکست اشغالگران در افغانستان شد؛ بلکه به سطح منطقه و تمام جهان کشورهای تحت استعمار را از چنگال اشغال نجات داد.
امارت اسلامی افغانستان فرا رسیدن یکصدو پنجمین سالروز شکست استعمار انگلیس ها را به همه برادران مسلمان و مجاهد افغان خود تبریک می گوید.
الحمدلله که افغانها با پیروی از اسلاف خود، یک قرن بعد هم روحیه ختم اشغال و آوردن فتح را دارند، و اینکه بار دیگر افغانستان را از یک اشغال دیگر نجات دادند.
برکت کارنامه های جهادی نیاکان ما می باشد که مردم ما به گونه امتیازی به ارزش های دینی و افغانی خود متعهد مانده اند.
افغان ها از برکت ایمان قوی، دلیری و جهاد نوانسته اند که مثل اشغال های بریتانوی و شوروی، اشغال غربی تحت رهبری امریکا را هم به نصرت الله جل جلاله شکست بدهند و اینکه افغان های غیور و مجاهد مثل یک قرن قبلتر، بار دیگر پرچم اعاده فتح و نجات را به اهتزاز در اوردند. الحمدلله و المنة
امارت اسلامی افغانستان

۱۴/۲/۱۴۴۶هـ ق

۲۸/۵/۱۴۰۳هـ ش ــ 2024/8/18م

………….

مولوی محمد یعقوب مجاهد: ما روز استقلال را در حالی جشن می گیریم که کشور ما کاملاً مستقل است
مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع ملی، در مراسم تجلیل از سالروز استرداد استقلال افغانستان گفت که  استقلال افغانستان میراث گرانبهای نیاکان ما است که حفظ آن وظیفه ملی ما تلقی می شود.
او گفت که ما این روز را در حالی جشن می گیریم که کشور ما کاملاً مستقل است.

قاری فطرت: کشور ما کاملا مستقل است و سفارش هیچکس پذیرفته نمی شود
فصیح‌الدین فطرت، لوی درستیز قوای مسلح ‎افغانستان امروز یک‌شنبه  در مراسم  صد و پنجمین سال‌روز  استقلال افغانستان گفت که امروز درحالی این روز را تجلیل می‌کنیم که کشور به معنای واقعی آزاد است.
وی گفت: «پیش از این حکومت‌ هایی بودند که این روز را در حالی تجلیل می‌کردند که حکومت ‎اشغال بود و از دیگران فرمان می‌گرفتند.امروز کشور ما کاملا مستقل است و سفارش هیچکس پذیرفته نمی شود.»

ملا برادر آخوند: اجداد ما با دست خالی با استعمارگران جنگیدند و انگلیسی ها را شکست دادند
ملا عبدالغنی برادر آخوند معاون  اقتصادی ریاست الوزرا در مراسم تجلیل از یکصد و پنجمین سالگرد استقلال افغانستان از استعمار انگلیس گفت که تجلیل از ۲۸ اسد به ما می آموزد که اجداد ما با استعمارگران با دستان خالی خود جنگیدند و  انگلیسی ها را شکست دادند، استقلال کشور را به دست آوردند؛ اکنون وظیفه دینی و ملی همه افغانها است که از این آزادی محافظت کنند.

ا.ا‌.افغانستان قرار است عضو شانگهای و متحد ایران و روسیه و چین شود

ا.ا‌.افغانستان قرار است عضو شانگهای و متحد ایران و روسیه و چین شود

عبدالله عارف‌اوف، نخست‌وزیر ازبکستان، در دیدار با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ا.ا.افغانستان و دیگر مقامات این کشور، اعلام کرد که به زودی سفارت افغانستان در تاشکند افتتاح خواهد شد.

عارف‌اوف همچنین بر آمادگی کشورش برای اجرای پروژه مشترک افغانستان و ازبکستان (افغان- ترانس) تاکید کرد و خبر داد که برای پانصد دانشجوی افغان، بورسیه تحصیلی در رشته کشاورزی فراهم خواهد شد.

از سوی دیگر، مولوی عبدالکبیر ابراز امیدواری کرد که افغانستان به زودی به عضویت سازمان همکاری شانگهای درآید تا بتواند به نگرانی‌های مشترک اعضای این سازمان پاسخ دهد.

  ملاقات نخست‌وزیر ا.ا.افغانستان و امیر امارات (امیر صهیونیستهای عرب) و تکفیر کردنهای عبدالحمید پنجشیری

  ملاقات نخست‌وزیر ا.ا.افغانستان و امیر امارات (امیر صهیونیستهای عرب) و تکفیر کردنهای عبدالحمید پنجشیری

به قلم: عبدالرحمن براهویی بلوچ

قبل از این سراج الدین حقانی با رئیس عمومی استخبارات ا.ا.افغانستان هم با امیر امارات متحده، (امیر صهیونیستهای عرب) دیدار کرده بودند .

سراج‌الدین حقانی، سرپرست وزارت امور داخله روز سه‌شنبه، ۱۵ جوزا ۱۴۰۳ش در سفر به ابوظبی با شیخ محمد بن زاید آل‌نهیان، امیر امارات متحده عربی ( صهیونیست عرب) دیدار و گفت‌وگو کرد. رسانه های ا.ا.افغانستان با احترام کامل و لفظ آقا از این جنایتکار صهیونیست نام بردند

در این دیدار دو طرف در مورد تقویت پیوندهای همکاری میان دو کشور و راه‌های تقویت روابط در جهت تأمین منافع متقابل و کمک به ثبات منطقه گفت‌وگو کردند.( ثباتی که امارات و اربابان او مثل آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی برای مسلمین منطقه می خواهند چی هست؟ مگر همین الان یمن و سودان را نمی بینیم، امارات چگونه ثباتی را می خواهد؟ )

یکی از موارد توافقات فی مابین، همکاری امارات متحده در ساختمان نیروهای امنیتی افغانستان بود.

به دنبال این دیدارها و توافقات، سخنان بی پایه و اساس عبدالحمید پنجشیری بر علیه شیعه و ایران که تنها مورد رضایت رژیم صهیونیستی و صهیونیستهای عرب است شدت گرفت.
اینکه مقامات وزارت داخله که مسئول عبدالحمید هستند سکوت کرده اند و اینکه استخبارات ا.ا.افغانستان که:

–  در برابر یک رفع یدین یک مسلمان نماز خوان

– و یا در برابر  یک آمین گفتن آشکار یک مسلمان واکنش نشان می دهد

– زنان و دختران فامیلی که فکر کند در آن یک داعشی هست رحم نمی کند و با بشکه زرد و انواع متفجرات تمام اعضای فامیل را قتل عام می کند و حتی بر جنازه دختران و زنان کشته شده ی آنها که مسلمان هستند می خندد و فیلمبرداری می کند و…

– و حتی می گوید که ما از این به بعد به حکومت کافر و کمونیست چین نمی گوئیم کافر و کمونیست و تنها می گوئیم ما کشور چین را دوست ومتحد خود مینامیم نه کمونیست و کاف.ر….  ، در حالی که اینها کفار اصلی و خبیثترین کفار یعنی کفار کمونیست هستند،

متن بیانیه استخبارت .ا.ا.افغانستان را نگاه کنید:
(نشرات کانال استخباراتGDI بر طبق سیاست نشراتی دولت امارت اسلامی ترسیم شده است کلمات و واکنش های که توسط وزارت ها وسخنگوی امارت اسلامی بکار گرفته میشود کانال تحلیلگر استخباراتGDI  نیز برهمان راه و روش خواهد رفت،

بطور مثال ما کشور چین را دوست ومتحد خود مینامیم نه کمونیست و کاف.ر….
امیدواریم متوجه منظور ما شده باشید

کانال استخباراتGDI از اظهارات والفاظ شخصی خود داری میکند ….)
در هیچ رسانه موجود در افغانستان کسی نمی تواند بگوید و حق ندارد بگوید کشور کمونیست چین یا کشور کافر چین، یا کشور کافر روسیه یا کشور کافر آمریکا و …


یعنی در این نظام گفتن کافر به کافر جرم است اما گفتن کافر و مرتد به مسلمان توسط نیروهای خودی شان آزاد است. سبحان الله از این انحراف آشکار.

–  اینها در برابر  تکفیر عام و غیر شرعی شیعه ها و حکومت اسلامی ایران  توسط نیروهای خودشان کاری انجام نمی دهند و نهایتش این است که می گویند عبدالحمید خانه به دوش است و عبدالحمید هم چهار تا سخن دیگر تحویلشان می دهد.

جمع کنید این جنگ زرگری مسخره را ….

این جنگ زرگری شما تنها برای دشمنان مسلمین خوراک تبلیغاتی تهیه می کند و به خاطر این جنگ زرگری شما انسانهای زیادی کشته شده و یا در معرض خطر قرار می گیرند.

هیچ عاقلی نیست که به دستهای پشت پرده ای که آنها را جهت مدارا با کفار و جنگ با مسلمین رهبری می کند پی نبرده باشد. 

ما دیگر از آنها انتظار نداریم که به کفار کمونیست چینی بگویند کافر،  اما انتظار داریم به مسلمان بگویند مسلمان.


اگر با ملت مسلمان شیعه و سنی کشور خود و سایر کشورها صادق هستند و تنها شعار نمی دهند، همچنانکه جلو رسانه ها و افراد رسانه ای را گرفته اند که به کافر نگویند کافر پس جلو آنها را هم بگیرند که به مسلمان نگویند کافر .

این درخواست سنگینی است؟

این برای مسلمین مهمتر است یا آن؟

️پسر اسماعیل هنیه: موشک، تلفن همراه پدرم را ردیابی کرده بود

️پسر اسماعیل هنیه: موشک، تلفن همراه پدرم را ردیابی کرده بود

عبدالسلام، فرزند دکتر اسماعیل هنیه رحمه الله می گوید:
️ این موشک هدایت‌شونده از طریق دنبال‌کردن تلفن همراهی که در اتاق پدرم و در نزدیکی سر او قرار داشت، هدایت شد.

️پدرم در آن روز، مدام از تلفن خود تماس می‌گرفت و تا ساعت ۲۲.۱۵ شبی که شهید شد، از آن استفاده می‌کرد.

براساس داده‌ها واطلاعات حماس، آخرین فردی که با دکتر هنیه تقبله الله در تماس بوده است، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه و رئیس اسبق سرویس اطلاعاتی این کشور “میت” بوده است.

به طاغوتهای وابسته به آمریکا و متحد با آمریکا و رژیم صهیونیستی هرگز نباید نیم سخن اعتماد کرد، بخصوص به ترکیه که بخشی از ارتش ناتو و متحد امنیتی رژیم صهیونیستی است.

دارودسته ی جولانی و ادلب نشینها منتظر باشند چه وقت حکومت سکولار ترکیه آنها را واگذار می کند.