لزوم سرعقل آمدن و یا رام کردن عبدالحمید خراسانی پنجشیری

لزوم سرعقل آمدن و یا رام کردن عبدالحمید خراسانی پنجشیری

به قلم: فضل احمد هراتی

 همه می دانیم که در ایران دو طیف مختلف در مورد طالبان و حاکمیت آن وجود دارد:

  1. طیف رهبری که تماماً در مسیر تعامل و اتحاد اسلامی قدم بر می دارد و شورای امنیت ملی و …. هم در همین راستا هستند
  2. طیف عامه مردم و کسانی که خود را اصلاح طلب می نامند

طیف دوم هیچ نگرش خوبی نسبت به طالبان ندارند یعنی شما اگر در کوچه و بازار هم از مردم شیعه که اکثریت را در ایران دارند در مورد طالبان بپرسی طالبان را گروهی به دور از تمدن و مدنیت و وحشی و ضد شیعه و دشمن و چیزی در حد داعش می دانند یعنی برای اینها فرقی بین داعش و طالبان وجود ندارد.

اگر از عوام اهل سنت ایران هم سوال کنی اکثریت مطلق آنها همین نگرش شیعیان را دارند چون رسانه های اهل سنت در دست سکولاریستهاست و یا دست شبکه هایی چون کلمه و نور و… است که طالبان را گروهی ضد حدیث و سنت و متعصب و جاهل معرفی می کنند و شبکه های مجازی اهل سنت ایران هم که خود را اهل جهاد می دانند اکثراً بر این باورند که طالبان گروهی دست نشانده آمریکا است که آمریکا او را برای دشمنی با مجاهدین تسلیح کرده و عامل نابودی جهاد در افغانستان و ظلم به مسلمین چین و ازبکستان و تاجیکستان و منطقه شده است و قوانین شریعت الله را نیز اجرا نمی کند و….

با تمام این احوال، کسی از مسئولین حکومتی و نظامی حق ندارد از سوی حاکمیت چیزی بگوید که بر خلاف دیدگاه رسمی حاکمیت باشد و چنانچه حرفی بر خلاف سیاستهای رسمی حاکمیت چیزی بگوید فوراً مدیریت می شود و این سخن او اولین و آخرین سخنش در این زمینه خواهد بود.

در داخل افقانستان هم باز همین دو طیف وجود دارند و با آنکه ما سیاستهای رسمی امارت اسلامی را می دانیم اما افرادی چون عبدالحمید پنجشیری وجود دارند که دقییقاً در برابر سیاستهای رسمی امارت اسلامی قرار گرفته اند اما به نمایندگی از امارت اسلامی صحبت می کنند.

کسانی چون ژنرال مبین وجود دارند که خودشان را مدیریت کردند و تابع سیاستهای رسمی امارت اسلامی شدند اما افرادی چون عبدالحمید پنجشیری وجود دارند که بارها و بارها نه تنها به نمایندگی از امارت اسلامی بر ضد سیاستهای ا.ا.ا سخنانی گفته اند بلکه به نمایندگی از امام ابوحنیفه رحمه الله و اهل سنت هم در مورد شیعیان کنونی حاکم بر ایران سخنانی کاملاً مخالف امام ابوحنیفه و اهل سنت گفته اند.

این شخص یکی از اعضای حکومت خائنین بر افغانستان بود و ۲۰ سال در برابر این حاکمیت سکوت کرد و فعالیتی بر علیه این مرتدین نداشت و در زمان سستی این حاکمیت غلام، زمانی قرار بود که به داعش بیعت دهد اما به آنها خیانت کرد و بیعت نداد چون خیال می کرد آینده با داعش است اما چون دید که ا.ا.ا قرار است کشور را در دست بگیرد به امارت اسلامی بیعت داد.

این شخص زمانی که قاطی می کند دیگر نمی فهمد چه می گوید، ادبیاتش در مورد شیعه و ایران همان ادبیات و سخنان داعش است. سخنان عبدالحمید پنجشیری نه تنها هیچ کمکی به اهل سنت ایران و مهاجرین افغان نمی کند بلکه به طیف دوم ایران و عوام شیعه و سنی ضد افغان ایران کمک می کند که در دشمنی و مخالفت با ا.ا.ا خودشان را برحق بدانند و سرسختانه تر در دشمنی با ا.ا.ا کوشش کنند و حتی در برابر سیاستهای تعاملگرایانه و اتحادگرایانه ی طیف رهبری ایران سنگ اندازی کنند.

همچنانکه حکومت ایران این افراد حاکمیت گریز را مدیریت کرده و می کند امارت اسلامی هم لازم است چنین اشخاص بی سواد و بی علمی که ادای مولوی ها و مفتی ها را در می آورند و فتوا می دهند و ادای سخنگو و مسئولین حکومتی ا.ا.ا را در می آورند و حکم صادر می کنند و خط و نشان می کشند مدیریت کنند.

این شخص اگر خودش را در حد سرباز مطیع ا.ا.ا نمی داند باید بداند در حد لات بازی محله ی خودش که قبلاً در آن بود بماند و متوجه شود که پای خودش را بیشتر از حدی که برایش تعیین شده دراز نکند چون نه تنها به خودش بلکه به دیگران هم صدمه می زند.

ما شهروندان افغان و ایرانی هم باید تنها به سیاستهای رسمی حاکمیتها توجه کنیم و سخنان این طیف دوم را نایده بگیریم و دور بیندازیم .اینها تنها نماینده ی خودشان هستند و اگر گنده گوئی هایی هم کنند در حال چاخان کردن و خالی کردن کینه ها و عقده ها و جهالت و بیماری درونی خود هستند.  

واقعیتهائی مستند در چگونگی تولد فرقه ی نجدی «دوله» یا «داعش»(۳)

واقعیتهائی مستند در چگونگی تولد فرقه ی نجدی «دوله» یا «داعش»(۳)

به قلم: طاهرجان فرغانه ای

۳-((سرایا انصار التوحید)):این گروه هم از گروههای اهل سنت عراق بودند که از روی روزنامه نگاری و عملیات استخباراتی و اخبار عملیاتهای خود ضعیف عمل می کردند و به همین خاطر است که زیاد اسمشان به گوش مردم نرسیده است.

۴-((سرایا الجهاد الاسلامی)): این گروه هم از گروههای سنی بودند که بر منهج سلف عمل می کردند.که این گروه هم چندان اخباری از کارها و عملیات های جهادی خود منتشر ننموده اند.

۵-((سرایا الغرباء)):این گروه امیر آن ابوعبدالله محارب الجبوری تقبله الله بود.که بعدا شیخ محارب الجبوری تقبله الله سخنگوی رسمی دولت اسلامی عراق شد.خداوند شهادتش را قبول کند.

۶-((کتائب الاهوال)):این گروه هم جمعی از جهادی های سنی سلفی بودند که از روی دادن اخبار عملیاتهای ضد احتلالی ضعیف عمل کردند ولیکن خیلی کوبنده جهاد می نمودند در میدان عمل.

۷-((جیش اهل السنه و الجماعه)):این گروه مسلح هم که امیر آن شیخ عبدالله الناصر بود از گروههای مجاهد در منطق اهل سنت بودند و علیه مرتدین مناطق خود در حال مبارزه های جانانه بودند.

۸-((کتائب المرابطین)):جمعی از اهل سنت جهادی بودند و نقش مهمی را ایفا می کردند.

۹-((کتائب الانبار)):سخنگوی این جماعت خطاب النجدی بعد از شهادت ابی مصعب زرقاوی بیعت خود را با هم چنین با ابی حمزه المهاجر تقبلهما الله اعلان نمودند.و اعلان نمودند بر هرچیزی که ((مجلس شوری المجاهدین ))رای بدهد بر آن گردن می نهند .این سخنان در ۱۵/۶/۲۰۰۶در شهر حدیثه استان الانبار اعلان شده است.آرم این مجلس را در زیر مشاهده نمایید:

بزرگترین اهداف و عملکردهای این مجلس:

۱-رهبری نمودن و اداره نمودن دفاع کردن در برابر اشغال گری امریکایی های صلیبی کافر و مبارزه با مرتدان و مزدوران محلی عراق که دست در دست امریکایی ها گذاشته بودند و با اسلام و مسلمین در یک صف واحد پیکار می کردند.

۲-متحد کردن مجاهدین در یک صف برای محقق شدن این آیه: وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا. ترجمه: به ریسمان محکم الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید.و جلوگیری از فرقه فرقه شدن و گروه گروه شدن پراکنده برای تحقق این آیه شریفه: وَأَطِيعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَلاَ تَنَازَعُواْ فَتَفْشَلُواْ وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ وَاصْبِرُواْ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ.ترجمه:و از خدا و پيغمبرش اطاعت نمائيد و (در ميان خود اختلاف و) كشمكش مكنيد، (كه اگر كشمكش كنيد) درمانده و ناتوان مي شويد و شكوه و هيبت شما از ميان مي رود (و ترس و هراسي از شما نمي شود). شكيبائي كنيد كه خدا با شكيبايان است.(انفال ۴۶)

۳-اعلان نمودن منهج اشکار اسلام در برخورد جهادی با کفار تا اینکه مقصود الله محقق شود و شرک باقی نماند:(( وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلّه فَإِنِ انتَهَوْاْ فَإِنَّ اللّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ (انفال ۳۹)و با آنان پيكار كنيد تا فتنه اي باقي نماند (و نيروئي نداشته باشند كه با آن بتوانند شما را از دينتان برگردانند) و دين خالصانه از آن خدا گردد (و مؤمنان جز از خدا نترسند و آزادانه به دستور آئين خويش زيست كنند). پس اگر (از روش نادرست خود) دست برداشتند (و اسلام را پذيرفتند، دست از آنان بداريد، چرا كه) خدا مي بيند چيزهائي را كه مي كنند (و كيفرشان مي دهد).

خالد القدومی، نمایندهٔ حماس در ایران جزئیات جدیدی از شب شهادت اسماعیل هنیه را روایت کرد.

خالد القدومی، نمایندهٔ حماس در ایران جزئیات جدیدی از شب شهادت اسماعیل هنیه را روایت کرد.

القدومی در گفت‌وگو با روزنامهٔ العربی‌الجدید، روایت نیویورک‌تایمز مبنی بر شهادت هنیه بر اثر یک بمب را تکذیب کرد و گفت: ساعت یک و ۳۷ دقیقهٔ بامداد ساختمان لرزید؛ من بلافاصله از اتاق خارج شدم و دود غلیظی دیدم. بعد از آن متوجه شدم حاج ابوالعبد(هنیه) به شهادت رسیده است.

از شدت لرزش ساختمان فکر کردم زلزله رخ داده یا صدای رعدوبرق بوده؛ پنجره را باز کردم ولی خبری از باران یا رعدوبرق نبود. هوا گرم بود؛ به طبقهٔ چهارم که اتاق شهید بود، رفتیم. دیدم که دیوار و سقف اتاق فرو ریخته است.

از وضعیت محل حمله و پیکر شهید هنیه مشخص بود که این حمله با یک پرتابه از هوا یا موشک صورت گرفته است. به‌هرحال من نمی‌خواهم وارد جزئیات بیشتر شوم؛ زیرا گروه‌های فنی و تخصصیِ برادران ما در ایران مشغول تحقیق هستند و نتایج بعداً اعلام خواهد شد.

القدومی ضمن انتقاد از «روایت‌های منحرف‌کنندهٔ» روزنامه‌های آمریکایی و اسرائیلی دربارهٔ کارگذاشتن بمب زیر تخت‌خواب شهید هنیه، تأکید کرد: واقعیت‌های روی زمین با روایت‌های نیویورک‌تایمز و سخنگوی ارتش اسرائیل در تضاد است. هدف از این روایت‌ها و اظهارات، سلب مسئولیت مستقیم از اسرائیل است تا از این طریق تبعات این جنایت متوجه آن نشود.

نمایندهٔ حماس با تأکید بر اینکه «اسرائیل، طراح و مجریِ این عملیات بوده و با آگاهی و موافقت آمریکایی‌ها آن را انجام داده»، گفت: دولت آمریکا شریک این جنایت است و در جریان سفر به واشنگتن، به نتانیاهو اجازه دادند این جنایت را انجام دهد.

بيان عسكري صادر عن : كتائب الشهيد عز الدين القسام، بمناسبه استشهاد القيادي الكبير بالمقاومة الإسلامية في لبنان السيد فؤاد علي شكر ، السيد محسن

بيان عسكري صادر عن : كتائب الشهيد عز الدين القسام، بمناسبه استشهاد القيادي الكبير بالمقاومة الإسلامية في لبنان السيد فؤاد علي شكر ، السيد محسن

{وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ}

بيان عسكري صادر عن :
… ::: كتائب الشهيد عز الدين القسام ::: …

“معركة طوفان الأقصى”

بأسمى آيات الفخر والعزة والثقة بنصر الله القريب، تنعى كتائب الشهيد عز الدين القسام القيادي الكبير بالمقاومة الإسلامية في لبنان :

القائد الجهادي الكبير/
السيد فؤاد علي شكر
“السيد محسن”

الذي قضى شهيداً على طريق القدس أمس الثلاثاء ۲۴ محرم ۱۴۴۶ هــ الموافق ۲۰۲۴/۰۷/۳۰م؛ إثر عملية اغتيال بقصف صهيوني غادر على الضاحية الجنوبية لبيروت في لبنان.

وتشيد كتائب القسام بالدور المركزي للشهيد “السيد محسن” في إسناد الشعب الفلسطيني ومقاومته خلال معركة طوفان الأقصى؛ ودوره الكبير في بناء جبهة المقاومة ضد الاحتلال الصهيوني على مدار سنوات طويلة.

وإنه لجهاد نصر أو استشهاد،،،
كتائب الشهيد عز الدين القسام – فلسطين
الأربعاء ۲۵ محرم ۱۴۴۶ هـ
الموافق ۲۰۲۴/۰۷/۳۱م

مشعل المپیک ۲۰۲۴ در دستان شیطان

مشعل المپیک ۲۰۲۴ در دستان شیطان

به قلم: دکتر امید حبیبی

  • ۱۲ سال پیش که وارد دانشگاه شدم، کتاب مرجع روانپزشکی DSM4 بود. در این کتاب به وضوح، تمام گرایشات جنسی منحرف از جمله همجنسگرایی، نوعی بیماری تلقی می‌شد. اما در سال ۲۰۱۳، که نسخه‌ی بعدی این کتاب منتشر شد، دیگر خبری از این بیماری نبود!

بله! درست متوجه شدید… نویسندگان این کتاب، این انحرافات را از لیست بیماری‌ها حذف کرده و آن‌ها را به عنوان گرایشاتی کاملاً طبیعی جلوه دادند.

به راستی چه اتفاقی افتاد؟ آیا علم و تحقیقات روان آن‌ها را به این نتایج رسانده یا علم را نیز به ابزاری برای گسترش بیشتر فساد تبدیل کردند؟

  • در حقیقت حامیان فساد (در عصری که به عصر علم معروف شده)، به دلایل علمی برای گسترش فحشاء در جامعه نیاز داشتند و به بهترین شیوه آن را در قالب علم به مردم عرضه کردند.

همان‌طور که می‌بینیم، قدم اول برای عادی‌سازی فساد، توجیه کردن آن از نظر علمی است. چنین رویه‌ای درباره‌ی موضوعات مختلفی صادق بوده و هم‌اکنون نوبت‌ عادی‌سازی این فساد بود.

و از اینجا به بعد، افراد دارای این انحرافات، با جرأت بیشتری پا در جامعه نهادند و به تبلیغ فساد خود پرداختند و دامنه‌ی آن را روز به روز گسترده‌تر کردند.

  • این مقدمه را عرض کردم که موضوعی را بیان کنم. چند روز پیش در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان یعنی افتتاحیه‌ی المپیک، به قبیح‌ترین شکل ممکن این انحرافات تبلیغ شدند. آن هم نه یک تبلیغ ساده، بلکه تبلیغ همراه با ضربه و توهین آشکار به باورهای دینی.

دنیای کفر با قوی‌ترین بلندگوی خود فریاد زد که قصد دارد فساد و فحشاء را به تک تک جوامع و تمام خانواده‌ها بکشاند.

دنیای کفر، دین خود را از دعوت مخفی و نیمه مخفی و کمی آشکار خارج کرده و آن را به آشکارترین شکل ممکن اعلام کرد.
مبارزه‌ای آشکار با دشمنان و مخالفان انحرافات جنسی که مهمترینشان حامیان ادیان الهی هستند. در چنین حالتی، زنگ خطر را باید بیش از پیش به صدا درآوریم. دشمن که حمله می‌کند، باید با آمادگی وارد میدان مبارزه شویم.

  • درباره‌ی این مبارزه باید بیشتر و بیشتر بگوییم، اما اولین و مهمترین قدم، این است که فرزندانتان را دریابید و در فضاهای مجازی بی‌کران، رهایشان نکنید.

روح فرزندانتان را می‌دزدند. فرزندانتان را منحرف می‌کنند. فرزندانتان را فاسد می‌کنند.

پاداشتی خوێندنی سورەتی الکهف

پاداشتی خوێندنی سورەتی الکهف

هاوەڵی بەڕێز أبي سعيد الخدري رضي الله عنه دەیفەرموو : هەرکەسێک سورەتی الکهف بخوێنێت لە ڕۆژی جومعەدا خوای گەورە بۆی دەکات بە رووناکیەکی زۆر گەورە و و رێگای بۆ رۆشن دەکاتەوە بە ئەندازەی گەورەیی و دووری نێوان خۆیی و بەیتی عەتیق .|فضائل القرآن لابن الضريس|

تابعي خالد بن معدان ئەیووت :
هەر کەسێک سورەتی الکھف بخوینێ لەهەموو جومعەیەکدا پێش ئەوەی ئیمام خۆتبە بدا ، ئەوا بۆی دەبێتە کەفارەی تاوان لە نێوان خۆی و جومعەدا ، وە ڕووناکیەکەی دەگاتە بەیتی عتیق|سنن سعيد بن منصور|

تابعي أبي المهلب الجرمي دەیووت :
هەر کەسێک سورەتی کهف بخوێنی لە ڕۆژی جومعەدا ، بۆی دەبێتە کەفارەت تا جومعەیەکی تردا .|فضائل القرآن لابن الضريس|

ابن هانئ دەڵێ :چوینە دەرەوە
لەگەڵ  باوکی عبد الله(ٳمام ٲحمد ) بۆ مزگەوت
وە گوێم لێ بوو سوڕەتی الکهف دەخوێند
بە خوێندنەوەکەی زانیم :
{وَكَلْبُهُمْ بَاسِطٌ ذِرَاعَيْهِ بِالْوَصِيدِ}سورة الكهف |۱٨| / مسائل ابن هانئ |١٩٦٤|

الان اسماعیل هنیه به خاک سپرده شد: ای کاش تمام مسلمین جهان خونخواهی اسماعیل هنیه می کردند نه فقط دارالاسلام ایران و جبهه مقاومت

الان اسماعیل هنیه به خاک سپرده شد: ای کاش تمام مسلمین جهان خونخواهی اسماعیل هنیه می کردند نه فقط دارالاسلام ایران و جبهه مقاومت

به قلم: هیوا کردستانی

امروز از اندونزی تا مغرب برای اسماعیل هنیه نماز خوانده شد!! اما برای خونخواهی او چکار کردند؟

دختر شهید باذن الله اسماعیل هنیه می گوید:

-یک وزیر آمریکایی در مصاحبه با یک شبکه خبری می‌گوید: کتاب ما (انجیل) و دین ما به ما دستور می‌دهد که از اسرائیل دفاع کنیم!!!

-اما من از امت دو میلیاردی اسلام می‌پرسم: مگر در قرآن آیه‌ای نیست که شما را به کمک به اهل غزه دستور دهد؟

لازم است در توضیح این سوال دختر شیخ شهیدمجاهد چند سوال دیگر اضافه کنیم که:

چرا مسلمانان تا این حد ذلیل شده‌اند و به آن‌ها ظلم و ستم می‌شود؟ و اینکه ۲ میلیارد مسلمان از نجات ۲ میلیون مسلمان عاجز هستند چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟!

مسلمانانی که شب و روز با وحشیانه‌ترین شیوه‌ها قتل‌عام می‌شوند و تیکه‌تیکه شدن و خاکسترشدن آنها از صفحه‌نمایش‌ها روزانه به‌ صورت پخش مستقیم مشاهده می‌شود، چرا ۲ میلیارد مسلمان نمی‌توانند آنها را از این تجاوز وحشیانه رها کنند؟!

این سؤال دو جواب دارد :

۱. مسلمین به دلایل مختلف اهل جماعت نیستند بلکه اهل تفرق هستند. در حالی که رسول الله صلی الله علیه وسلم امر کرده است: تلزم جماعه المسلمین و امامهم

۲. مورد دیگراین است که پیامبرﷺ در احادیثی شریف به آن اشاره کرده است: «حُبُّ الدُّنيا و كَراهِيَةُ المَوت»

در واقع امت‌اسلامی در زمان ما دچار تفرق و سپس دچار وَهْن شده است وَهْنی که پیامبرﷺ آن را برای یارانش تعریف کرد،
فرمود وَهْن یعنی: «حُبُّ الدُّنيا و كَراهِيَةُ المَوت»
“دوست‌داشتن دنیا و دل‌بستن به آن و کراهیت از مرگ و ناخوش‌داشتن آن”

بدانیم که هر یک از ما نهایتش مرگ است ، نهایتی بدون شک و تردید ، اما مسیر و مکان آن کجا باشد ؟!نهایت آن چه باشد ؟!

در خانه ها و بستر و ذلیلانه مردن و دنبال عذری برای خانه نشین بودنمان

و یا در میادین قتال و چو شیران مردن و شتابان برای دیدار مهربانترین مهربانان

امثال هنیه ها هر روز  به سوی پروردگارشان و گلگون در خون باز می‌گردند واما ما در چه حالی هستیم و خود را چگونه مشغول کرده ایم ؟

برادر من ، این را بدان که با اهل تفرق بودن و با خانه نشینی
شهامت و شجاعت را کسب نمیکنی
هر چه بیشتر در تفرق غرق شوی بیشتر از هدف دور می شوی و هر چه در رفاه باشی، بیشتر شجاعت و شهامتت برای رویارویی با کفار را در دست می‌دهی و نفس ظالم هیچ وقت قانع نمیشود مگر با مرگ .(هر چند که والله اگر در قصر هم زندگی کنی باز هم اندوه و غم دنیا و سختی های آن را داری و رفاه کامل تنها در بهشت الله است)

مسلمین الان نیازمند اتحاد مجدد و اهل جماعت شدن تحت پرچم دارالاسلام ایران هستند و نیازمند شیران شکارچی مثل هنیه است در غیر این صورت راحت مسیر را گم می کنید پس راه خود را قبل دیر شدن انتخاب کنید..و بخشی از جبهه مقاومت شو.

ا.ا.افغانستان : اگر با اسرائیل مرز مشترک داشتیم وارد جنگ می‌شدیم

ا.ا.افغانستان : اگر با اسرائیل مرز مشترک داشتیم وارد جنگ می‌شدیم

محمد عبدالکبیر معاون سیاسی نخست‌وزیر ا.ا.افغانستان در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور ایران، مسئله فلسطین را از مسائل مهم جهان اسلام دانست و با اشاره به مظلومیت مردم غزه اظهار داشت: افغانستان همراه با جمهوری  ایران از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند و چه بسا اگر با رژیم اشغالگر مرز مشترک داشتیم در دفاع از مردم مظلوم غزه وارد جنگ با صهیونیست‌ها می‌شدیم.

پیام إیناس هنیه، عروس شهید اسماعیل هنیه

پیام إیناس هنیه، عروس شهید اسماعیل هنیه

عبدالرحمن ادریسی می گوید حماس کارخانه ای برای ساختن رهبران است .
او می گوید:

از اسماعیل هنیه هم افراد بهتری کشته شده‌اند و این موضوع هیچ تاثیری در ضعف حماس، قدرت نظامی یا ضعف مشروعیت جهادی آن‌ها علیه یهودیان اشغال‌گر نداشته است.

این فقط یکی از درس‌های بزرگی است که حماس در آن مهارت دارد: اینکه حماس کارخانه‌ای برای ساختن رهبران و مدرسه‌ای برای تربیت مردان می باشد.

در تائید سخنان ادریسی به لیستی از رهبران حماس که تا به حال به دست رژیم سکولار صهیونیستی و جنایتکار و غاصب شهید شده‌اند:

الشيخ احمد ياسين
عبد العزيز الرنتيسي
يحيى عياش
اسماعيل ابو شنب
صلاح شحادة
ابراهيم المقادمة
نزار ريان
سعيد صيام
جمال منصور
جمال سليم
صلاح الدين دروزة
احمد الجعبري
صالح العاروری

اسماعیل هنیة

رحمة الله علیهم أجمعین

نگاه کنید:

شهید پشت شهید
شهید احمد یاسین رفت…
شهید رنتیسی رفت….
شهید اسماعیل هنیه هم امروز رفت…

ولی با رفتن هریکی حماس قدرتمندتر شد….

باذن الله تا پایان غده سرطانی و سکولار رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف این طوفان ادامه خواهد داشت…

نیستی، سرانجام محتوم رژیم سکولار صهیونیستی است؛ نیستی پسوند نام این دژخیم بدخیم سکولار است. باور نمی‌کنید، این واژه را یک‌بار دیگر از نظر بگذرانید‌ و بار دیگر لیست رهبران شهید حماس را مرور کنید تا بدانید این پرچم تا نابودی رژیم سکولار صهیونیستی ادامه دارد.

این تنها لیستی از رهبران شهید حماس است حالا بماند لیست رهبران و بزرگان جهاد اسلامی فلسطین و سایر اعضای جبهه مقاومت.

عروس دکتر اسماعیل هنیه می گوید:

همۀ إسرائیلی‌ها از شنیدن خبر شهادت اسماعیل هنیه خوشحالی و پایکوبی می‌کنند و به‌همیدیگر تبریکی می‌گویند.
اینان نمی‌دانند که با این کارشان به ما لطف می‌کنند، زیرا ما هم با شنیدن این خبر شادمان شدیم و به همدیگر و بلکه به تمام جهان تبریکی می‌گوییم، چون آن آزادمرد میدان، به آروزی همیشگی‌اش رسید.

او از این هدیه‌ی خداوند به شدت خوشحال است.

ای اسرائیلیان! شما و شادی‌های تان نابود باد!

خنجرهای رسانه ای در زمان شهادت اسماعیل هنیه رحمه الله بر قلب اهل دعوت وجهاد

خنجرهای رسانه ای در زمان شهادت اسماعیل هنیه رحمه الله بر قلب اهل دعوت وجهاد

در زمانی که تمام مسلمانان باید اختلافات مذهبی و اختلاف شعیه و سنی را کنار بگذارند و متحد و متفق شده و  یکجا علیه کفر مبارزه کنند،

و در زمانی که دکتر اسماعیل هنیه رحمه الله با خونش پایبندی به اتحاد اسلامی را ثابت کرد

بغصی جاهلان با ایحاد کانال‌های وابسته به داعش و بعضی از مناصرین ا.ا.افغانستان بلندگوی عده‌ای از جاهلان ناآگاه و نفوذی های سایبری دشمنان شده‌اند!

اینها یا درحال تکفیر کردن و زنده کردن اختلاف و تفرفه و ایجاد دشمنی بین مسلمانان‌اند و یا در حال شبه پراکنی در ضربه زدن به اتحاد اسلامی اهل جهاد در جبهه مقاومت هستند و با این کار ناخواسته در حال خدمت به دشمن مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا و غرب‌اند.

تمام جهان کفر متحد و متفق شدند، ولی عده‌ای جاهل هنگامی که یک مسلمان دیگر توسط آمریکا یا اسرائیل ترور می‌شود، جشن میگرند و خوشحالی می‌‌کنند.

راست گفت سید قطب رحمه الله که:
اسلام ضربه که از مسلمانان جاهل و دعوتگران نادان می‌خورد، از دشمن نمی‌خورد.

لطفا این خنجرهای مسموم را بیدار کنید و اگر دیدید که لجبتزی می کنند آنها را ترک و رسوا کنید چون نفوذی و عامل سایبری و رسانه ای دشمن در فضای مجازی مسلمین هستند.