اسماعیل هنیه‌‌ها آخرین رهبر و لوا به‌دست لشکر اسلام نخواهد بود و این کاروان دعوت و جهاد همچنان در راه است

اسماعیل هنیه‌‌ها آخرین رهبر و لوا به‌دست لشکر اسلام نخواهد بود و این کاروان دعوت و جهاد همچنان در راه است

به قلم: فریبا کریم نژاد

«إن قُتل زيد فجعفر، وإن قتل جعفر فعبد الله بن رواحة».

عنوان فوق، بخشی از فرمودهٔ رسول‌خدا ﷺ به فرماندهان نبرد مؤته است که به ترتیب در حدیث به همگی آن‌ها اشاره شده است، که البته همگی این فرماندهان دلاور با شجاعت تا پای جان جنگیدند و به شهادت رسیدند و درنهایت نبرد مؤته با فرماندهی و نبوغ جنگی شمشیر اسلام خالدبن‌ولید رضی‌الله‌عنهم‌أجمعین به پیروزی دست یافت.

البته باید خاطرنشان کرد دلیل نبرد مؤته این بود که رسول‌خدا صلى‌الله‌علیه‌وسلم یکی از سفیران خود را با نامه‌ای بسوی فرمانروای بُصری فرستاده بود که توسط قیصر روم به شهادت رسید.

در آن دوران، کشتن سفیران و فرستادگان به‌عنوان ناهنجارترین جنایات و حتی برابر یا فراتر از اعلان جنگ محسوب می‌شد.

رسول‌خدا صلى‌الله‌علیه‌وسلم نیز وقتی خبر شهادت سفیر خود، حارث‌بن‌عمیر را شنیدند، بسیار ناراحت شدند و لشکری را که بالغ بر سه هزار رزمندهٔ مسلمان بود بسوی آنان اعزام کرد که رسول‌خدا صلى‌الله‌علیه‌وسلم برای این سریه، زید بن حارثه را به عنوان فرمانده تعیین کردند، و در‌عین‌حال هم فرمودند:

«إن قتل زید فجعفر،
وإن قتل جعفر، فعبدالله بن رواحة».

«اگر زید به قتل رسید، جعفر امیر سپاه باشد، و اگر جعفر به قتل رسید، عبدالله بن رواحه امیر سپاه گردد!»

پیامبر خدا ﷺ برای این سه فرمانده‌ی نظامی یک لوای سفیدرنگ بستند و آن را به دست زید بن حارثه دادند.

روایت است که در روز نبرد مؤته، رسول‌خدا صلى‌الله‌علیه‌وسلم از طریق وحی باخبر شدند و پیش از آن‌که اخبار میدان جنگ به مردم برسد، فرمود:

«لوای جنگ را زید برگرفت و مجروح شد؛ آن‌گاه جعفر برگرفت و مجروح شد؛ آن‌گاه ابن‌رواحه برگرفت و مجروح شد»!

وقتی سخنشان به این‌جا رسید، اشک از چشمانشان جاری شد و فرمودند:

«تا آن‌که لوای جنگ را یکی از شمشیرهای خداوند برگرفت و کارزار درگرفت و خداوند فتح و پیروزی را نصیب سپاه اسلام گردانید»!

وقتی پیامبر خدا ﷺ اولین رهبر لشکر اسلام باشد و یاران خود را این‌چنین آماده‌ی میدان نبرد و جهاد علیه باطل کرده باشد و تا به این لحظه با خونِ چنین رهبرانی دین اسلام، عزتمندانه به ما رسیده باشد، پس بدون‌شک اسماعیل هنیه‌‌ها آخرین رهبر و لوا به‌دست لشکر اسلام نخواهد بود و این کاروان همچنان در راه است.

بیانیه و توبه نامه ی ابن ابی العز فارسی از استوانه های رسانه ای فرقه نجدی دوله ( داعش)

بیانیه و توبه نامه ی ابن ابی العز فارسی از استوانه های رسانه ای فرقه نجدی دوله ( داعش)

تائب از داعش: ابن ابی العز فارسی

بسم الله الرحمن الرحیم…

{إِنَّ اَللَّهَ يُحِبُّ اُلتَّوَّٰبِينَ}

▪️توبه نامه

من ابن ابی العز الفارسی که زمانی عضو در گروه یاوران و سپس یکی از مدیران گروه مناصرین و مهاجرین خلافت بودم. و نه فقط مناصر تلگرامی-نشیدی، بلکه (قسم به رب عرش خون من در راه این جماعت ریخته و بدنم ناقص شد توسط متعصبین القاعده) همچنین در امر دعوت به عقیده‌ی جماعت موسوم به دوله از جان و دل مایه گذاشتم و هنوز هم دارم می‌بینم که متأسفانه رسانه‌های کتبی و ویدیویی من با کنیه‌های قدیمم و دو سه تا هم با کنیه حاضرم که از منهاج نشر شد، دست به دست می‌شوند از پروردگارم می‌خواهم اینترنت را از میان ببرد تا آثار جاهلیت قدیم محو، و ذهن توهمی مناصران نشیدی، حقیقت را دریابد و به جای وقت‌گذرانی و هوس‌چرانی در گروه «بازگشتِ وهم» بیشتر به مطالعه‌ی بی‌واسطه‌ی متون اعتقادی سلف صالح اهتمام ورزند، یعنی کاری که داعش برای احیای این اصل بنیادی یک قدم هم در مکتبه‌هایش برنداشت به کنار؛ برعکس به جایش فقط فهم مذهب «ظاهریه» را پرورش داد و اولویت فهم (قاصر) متأخران را در ذهن پیروانش با متون و فهم سلف صالح جایگزین کرد با کتب الهمه و مکتب البحوث و انتشارات وابسته به دیوان‌هایش. به عبارتی داعش خواسته یا غیر عمد، مانند سایر فرقه‌های متأخر یک ایلومیناتی بزرگ برای پنهان و محو کردنِ سلفیتِ بنیادی به راه انداخت و از اصل مرام سلف در تعامل با بدعات زمان چیزی نگفت مگر اندک.

{قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُم بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَٰلاً اِ۬لذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِے اِ۬لْحَيَوٰةِ اِ۬لدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسِبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعاًۖ}.

و قسم به الله از روزی که استخاره کردم و از الله هدایت حقیقی قلبم را خواستم، و سلسله تناقضات بنیادی داعش با اسلام و منهج بنیادی را دریافتم و فهم گزینشی و تاکتیک سانسوریِ این حزب ظاهریِ متأخر از نصوص را ترک، و سپس به کل منهج اثری سلف چنگ زدم آرامش و سکینه‌ای عجیب بر زندگی خویش احساس کردم و حتی حب جهاد حقیقی، جهادی که اجر آن بالا برود را بهتر شناختم و آرزوی آن را دارم و دارم برای آن إعداد می‌کنم؛ و به یقین می‌دانم کسانی که ما را به ترک جهاد متهم می‌کنند از خودشان پشیزی از جهاد یا حب جهاد و بلکه اصلاً هیچ عملی از این مبتدعینِ غیر سُنی بالا نمی‌رود مگر اینکه در تمام اصول، اهل سنت شوند نه مانند یهود گزینشی تدیّن کنند.
جهادی که بر پایه‌ی فهم ابوعلی انباریِ ظاهری مذهب بنا شود (که صراحتاً ابن عباس و عطاء و بصری و چندی دیگر از سلف صالح را متهم به مخالفت به ظاهر قرآن کند) نهایت کارش خروج از سنت و پیوستن به منهجی است که شدت تناقضش در فهم قرآن و حکم آنقدر بالاست که از خلال تناقضاتش، اسامه بن زید و جمعی از انصار، و عمر بن خطاب در سنوات خلافتش، و حتی رسول الله ﷺ بابت توقف، و اصلاً کل امت در آن قرون در مسایل حکم، بر اساس فهم انباری و دولتش زیر سوال می‌روند! العیاذ بالله!.

آری از جماعتی که اهداف سرّی یهود را ناخواسته جامه‌ی عمل پوشانید و افرادی با نیات خالص را با اهالی‌شان یکجا جمع و قربانی کرد و هنوز هم دست از بی‌حکمتی نمی‌کشد برائت می‌کنم.

بگذار هر چه می‌خواهند علیه ما بگویند حسد آنان را سوزانید و همیشه در تلاشند به طریقی این همت ما را بی اعتبار کنند و هنوز دارم می‌شنوم که عوام را از مطالعه‌ی کتب سلف صالح باز می‌دارند و به فرقه‌ی ظاهری‌گریِ «حزمی» دعوت می‌دهند.

الهی تو بر آنان گواهی پس در همین دنیا حق و باطل را بین ما و این جماعت فریب خورده‌ با قهر و غضبت آشکار ساز.
و عزت همگی از آنِ الله است…

بیانیه و توبه نامه ی نایف ایرانی یکی از مناصرین برجسته ی رسانه ای فرقه نجدی دوله ( داعش)

بیانیه و توبه نامه ی نایف ایرانی یکی از مناصرین برجسته ی رسانه ای فرقه نجدی دوله ( داعش)

بسم الله الرحمن الرحیم…

{إِنَّ اَللَّهَ يُحِبُّ اُلتَّوَّٰبِينَ}

توبه نامه

بنده نایف ایرانی؛ به عنوان کسی که در تابستان سال ۹۵ شمسی با جماعت داعش آشنا شدم و بعدتر به عنوان مناصر در جهت نصرت آنان در تلگرام به فعالیت پرداختم، از کرده‌ خود اعلان توبه می‌نماییم…

نصرت من از زمانی شروع شد که گروه مناصرین خلافت در تلگرام تاسیس شد، من با ترجمه اخبار داعش در نهاوند شروع به یاری دادن داعش نمودم، و مناصر بودن من تا مدتی بعد از تاسیس موسسه انتشاراتی منهاج الموحدین و درست کردن چند کتاب، ادامه داشت.

بنده در طول این ۵ سال که داعش را نصرت می‌دادم دو کنیه مشهور داشتم که با آنان فعالیت می‌کردم.

در گروه رسمی “فرسان اعلام”، که اعلام خراسان آن را برای فارس زبانان تاسیس کرده بود با اکانتی به اسم اسود الحرب در کنار مجاهد بلوچ به مدیریت گروه مشغول بودم.

و بعد از آن با اکانتی به اسم Mr.victor irani موسسه انتشاراتی “منهاج الموحدین” را تاسیس کردم. و چند کتابی هم که اوایل فعالیت موسسه نشر شدند، بنده صفحه آرایی کرده و ساختم.

و البته بعد از فرسان الاعلام و قبل از منهاج الموحدین هم “موسسه نهاوند” را احیاء کردم و در آن موسسه دو الی سه کتاب و چندین عکس و چندین فیلم را نیز ساختم.

و برای “موسسه الفارس” هم‌ عکس و فیلم هایی درست کردم.

و همچنین بنده یکی از مترجمین اخبار “نهاوند” و سازندگان جلد کتاب های موسسه “مکتبه الموحدین” و انفوگرافیک های “مجله النبا” (به فارسی) بودم و هنوز هم در آرشیوِ خود فایل های باز انفوگرافیک‌ها که اعلام مرکزی برایمان می‌فرستادند و بسیاری از اطلاعات اعلامی دیگر را نگه داشته‌ام…

اما بعد از آن که منهاج الموحدین را تاسیس کردم، حقایقی از داعش برایم روشن شد، ولی هنوز درباره آنان مطمئن نشده بودم، اما تصمیم گرفتم از تمامی فعالیت هایم دست بکشم تا حقیقت بر من روشن شود، پس موسسه منهاج را به دست یکی از برادران سپردم و بدون هیچ اشاره و خبری مجازی را ترک کردم و از یاری دادن داعش دست کشیدم.

سپس در یک سال اخیر دوباره وارد تلگرام شدم و بعد از پیدا کردن مناصرین قدیمی، دیدم که رویکرد آنان نیز عوض شده و از داعش برائت کرده‌اند و درصدد روشن نمودن حقیقت برای بقیه هستند، که بعد از دیدن آنان بیشتر دلگرم شدم و به طور کلی به حقیقت رسیدم و از داعش برائت کردم.

از الله متعال خواهانم که توبه من را بپذیرد و از خطاهایم درگذرد، و من را به خاطر اینکه در طول این سال‌ها برای این جماعت متعصب و جاهل که چشم و گوش خود را در برابر کوچک‌ترین نقد و حقیقتی بسته‌ بودند، کار می‌کردم، ببخشد…

والحمدلله رب العالمین

۱۴۰۳/۵/۱۰ ش

هەڵۆکان دەکوژن، بێچوکانیان حەق دەسێنن

هەڵۆکان دەکوژن، بێچوکانیان حەق دەسێنن

نووسینی: م. ت. جەلال

– یەکێک لەسیفەتە نەبەردی و بوێریییەکانی هەڵۆ ئەوەیە، تا دوا نەفەس بەرگری دەکات، کاتێکیش دەکوژرێت، بێچووەکانی بەهێزترو دڵڕەقتر دەبن، بۆیە هەڵۆ ڕۆژبەڕۆژ چنگ و نینۆنەکانی ئەستوورتر دەبن.

– کاروان و ڕێڕەوی ئیسلامی، دەیان هەزار ئیسماعیل هەنییە تێدا شەهیدکراوەو لەدوای ئەوانیش ئایینەکە بەهێزتر بووەو بەهیچ دووژمن و نەیارێک خۆری ئاوا نەبووەو نابێت.

– یارییەکە گەرمتر بوو، بەتیرۆکردنی سەرکردەیەکی ئاوا، هێزو بازووی گەلی ستەمدیدەی فەڵەستین بەهێزترو خۆراگریان بەردەوامتر دەبێت و دڵنیابن، چەند قات حەقی وەردەگرنەوە.


وأنه لجهاد نصرٌ أو استشهاد

‍ شهید شیخ اسماعیل هنیه رهبری سیاسی ،مجاهدی نستوه وچشم وچراغ امت اسلام بود

شهید شیخ اسماعیل هنیه رهبری سیاسی ،مجاهدی نستوه وچشم وچراغ امت اسلام بود

به قلم: منصورسبحانی

بانام ویاد الله عزوجل

يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِّنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ / برنعمت وفضل خدا و این که خداوند پاداش مؤمنان راتباه نمی گرداند؛ شادی می کنند(۱۷۱ آل عمران)

میوه ایثار ، استقامت و فداکاری  تسلیم حق بودن است، تا ابراهیمیان تاریخ بدانند که باید این چنین به سوی خدا رفت، ‌ از همه چیز برید و سر به آستان الله نهاد.

چرا که تا انسان این چنین نفس کش و ابلیس برانداز و ایثارگر و مرد میدان نباشد نمی‌تواند ابراهیم گونه شود

این است معنی ایثار، انتخاب بزرگ، فداکاری و استقامت و بالأخره همه چیز را برای خدا خواستن و در راه او فدا کردن.

شهید اسماعیل تنها سیاستمدار و رهبری بود که دین را ابزاری برای دست یافتن به مطامع دنیوی نکردو قبل از شهادت خودش ۷۰ شهید از خانواده خودرا تحویل داد.

شهیدهنیه صادق وامین بود
  به دین و مردم  خیانت نکرد.
خودش را به دنیا و دشمنان نفروخت،
دراوج سختی ورویارویی با ابرجنایتکاران هراسی به دل راه نداد،
جوانمردانه یک امتیاز هم به دشمن نداد،

ایشان وبرادرش محمد مرسی تنها رهبر  باغیرت و شرافتمند دنیای عرب بودند

تنها رهبری سیاسی دنیای اسلام بود که فرزندانش مثل بچه های مردم عادی با سختی در غزه بسرمی برند و به شهادت می رسند،

شهید اسماعیل هنیه رفت، اما شهادت ادامه دارد، جهاد ادامه دارد، مبارزه برای رهایی، آزادی و سربلندی ادامه دارد.

خون او قطعا یک شروع مهم و عالی دیگر خواهد بود. مهم نیست چقدر زندگی می کنی، مهم این است که چگونه زندگی کنی و چگونه بمیری. واما معاندین ومنافقین بدانند:  اگر شهادت احمد یاسین نبود ما شاهد دلاوری ها و شجاعت های اسماعیل هنیه نبودیم

اگر شهادت صلاح شحاده نبود، محمد الضیف را نمی شناختیم و نمی دیدیم  اگر شهادت رنتیسی نبود، اسرائیل طعم قهرمانی سینوار را نمی چشید.

 به یاری الله آینده درقلمرو اسلام است. خداوند خودش میداند با خون چه کسانی ، رجال دین را ابیاری و با انها عرش کفار را بلرزاند

شهادت مجاهد نستوه ،خط شکن جبهه حق علیه باطل شهید هنیه را به یاران مجاهدش در جنگ با کفرجهانی ، خانواده اشک برگونه وداغدارش، کودکان یتیم وملت حق طلب فلسطین،  مسلمانان مطالبه گر وآزادیخواهان جهان تبریک وتهنیت عرض می نمایم

یارب العالمین شهادت این بزرگ مرد را قبول  و ایشان را به تمام شهدای فلسطین وخانواده اش در فردوس اعلی به هم برسان

وَلَا تَقُولُوا لِمَن يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَٰكِن لَّا تَشْعُرُونَ(۱۵۴بقره)

درآمریکای سکولار چه می گزرد؟

درآمریکای سکولار چه می گزرد؟

به قلم: ابومحمود کندزی

سیکولاریزم دین سکولاریستها است که در تاریخ قرآن تحت عنوان مشرکین و احزاب شناخته شده اند.
بنیانگذار دین سیکولاریزم هم شیطان است آن زمان که در برابر حکم الله مبنی بر سجده بر آدم حکم خودش را قرار داد.

سیکولاریزم، دشمن هویت معنوی جامعۀ انسانی است و جامعه را از همه خوبی‌ها تهی می‌گرداند و همچون جنگلی می‌سازد بی‌در و سر که شماری از دروغ‌گویان عاری از اخلاق، بر سر سایر افراد هرچه می‌خواهند در آنجا انجام دهند. یکی از اندیشه‌مندان در بارۀ سیکولاریزم می‌گوید:
«من سیکولاریزم را طوری تعریف می‌کنم که تنها جدایی دین از دولت و سیاست نیست؛ بلکه سیکولاریزم همه زندگی انسانی را از ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی جدا می‌سازد».
در آمریکا هر ۴۰ ثانیه بعد یک کودک ناپدید میشود!
که ۴۶۰ هزار کودک در سال فقط در آمریکا ناپدید میشود، در تمام جهان ۸۵۰ هزار کودک ناپدید میشود که هرگز پیدا نمیشوند!
منبع سخن FBI و لینکش در آخر متن،  خوب سوال اینجه است که این اطفال چی میشوند و سرنوشت شان چی میشود؟
متاسفانه بعد از یک سال بدون پیدا شدن پرونده شان توسط پلیس بسته میشود، آیا FBI و غیره در این کار درست دارند؟ بلی
جواب در داستان جنایت آلیستر کراولی، آلیستر کراولی در آثار خودش فراوان تاکید داشته که : هر گناه در مسیحیت یک ثواب در عرفان است . او درسال ۱۹۲۹ در  کتابش نوشت:
ساحران باستان باور داشتند که هر موجود زنده انباری از انرژی است که کمیت آن بسته به اندازه و سلامتی آن موجود و کیفیت آن بسته به شخصیت ذهنی و روحی اوست . هنگام مرگ این انرژی ناگهان آزاد می شود و برای بهترین عمل « روحانی » فرد باید قربانی ای  انتخاب کند که دارای عظیم ترین و خالص ترین نیرو و انرژی باشد . فرزند ذکور با معصومیت کامل و هوش بالا بهترین و مناسبترین قربانی است .
بین سالهای ۱۹۱۲ تا ۱۹۲۸ آلیستر کراولی هر سال تقریبا ۱۵۰ و در مجموع بیش از ۲۵۰۰ کودک معصوم را در پیشگاه شیطان قر-بانی کرد.
مطبوعات انگلیس او را شیطانی ترین مرد جهان نام گذاری کرد.
و اینجاست که معلوم می شود میلیونها کودکی که هر سال در سرتا سر جهان گم می شوند و هرگز پیدا نمی شوند سراز کجا در می آورند.
نوت: جالب اینجه است باز همین مردم در عید قربان میگن چرا حیوان بیچاره ره ذبح میکنین ایقدر خوده مهربان نشان میدن باز خودشان طفل مردمه  قر-بانی میکنن بخاطر شیطان،
-نا گفته نمانه بیل گیت-س رییس ای کار هاست. 
منبع مفقودین: https://childsafety.losangelescriminallawyer.pro/missing-and-abducted-children.html

هدف از تغییر نام عبادت جهاد به خشونت طلبی و تندروی

هدف از تغییر نام عبادت جهاد به خشونت طلبی و تندروی

شیخ مجاهد أبو يحيی الليبي -تقبله الله- می گوید:

برکت علم و دانش را آنگاه یافتیم که در میادین جهاد باشند و این برکت در جاهای دیگر یافت نمی‌شود و آن هم از لطف الله عزوجل است که با وجود امکانات محدود و عدم ثبات در مکان واحد و حرکت مداوم و انقطاع از برنامه های فراوان، بازهم این برکت دیده می شود چون الله عزوجل به اعمال کمی که با توجه به توانایی خود در آنها تلاش و کوشش شود برکت قرار می‌دهد.

همچنین می گوید:

یکی از نمونه‌های وارونه جلوه دادن حقایق و منفور کردن مردم با تغییر نام‌ها و صفات، تغییر نام کلمهٔ «جهاد» است… آن زمان که دشمنان اسلام مکانت این عبادت را در قلب‌های مؤمنین حس کردند و تاریخ را بررسی نمودند و فهمیدند که امت اسلامی با زنده بودن روحیهٔ جهادی زنده است و با شانه خالی کردن از آن ضعیف خواهد شد، به یقین کامل رسیدند که جز با فاصله انداختن بین این امت و این عبادت نمی‌توانند بر آنان پیروز شوند… و بدین ترتیب نام جهاد را حتی اگر جهاد دفاع هم باشد به «خشونت و تندروی» و امثال این اصطلاحات که امروزه معروف شده است، تغییر دادند.

نقدی بر پیام تسلیت ایاد قنیبی :سبحان الله تو همچنان بر همان پَستیِ خودت هستی.

نقدی بر پیام تسلیت ایاد قنیبی :
سبحان الله تو همچنان بر همان پَستیِ خودت هستی!

به قلم: معالم

طیف قاعدین فتنه‌گر که نزاع‌های داخلی را برجسته می‌کنند و با دروغ‌پراکنی به دنبال نجات اسرائیل هستند.

این طیف، خنجری هستند که از پشت به پیکر امت ضربه وارد کرده و پس از این نیز شاهد فتنه‌های آنان خواهیم بود.
فتنه‌هایی که دست سرویس جاسوسی دولت اردن در آنها برای من آشکار است.
همانطور که شهید ابودجانه خراسانی (تقبله الله) از یاران شیخ اسامه بن‌لادن بر آن تأکید داشت.
متأسفانه برخی جوانان ما از حقایق نامطلع هستند و نمی‌دانند ما چه کشیدیم از این طیف.

أیاد قنیبی نوشته است، مرگ اسماعیل هنیه در موقعیت خوبی نبودو…

تو چه می‌فهمی؟
نشسته‌ای در اردن حیاط خلوت رژیم صهیونیستی و زیر سلطۀ پادشاه مرتدی که به جای کمک به غزه، از اسرائیل پشتیبانی می‌کند، آنوقت علیه مجاهدان، لجن پراکنی می‌کنی؟!

یکی از فعالین رسانه ای اهل جهاد می گوید:

اياد قنيبي جاي يعزينا بالشيخ أبو العبد فبكتب جريدة زي وجهه انتقادات للشيخ وحتى كلمة شهيد ما كتبها…وبده يقلنا بشو بخالف الشيخ
يا اياد أنت قاعد وعالة على المجتمع مين مفكر نفسك؟
وتعزيتك مرفوضة ومنقبلهاش وقد ما حاولنا نحسن الظن فيك بهاي الحرب ولكنك سبحان الله على ديدنك بالوضاعة…

أنت انسان وضيع جدًا….

أیاد قنیبی آمده به ما تسلیت بگوید به خاطر شیخ  ابوالعبد (اسماعیل هنیه)، اما چند خطی نوشته برای انتقاداتی از اسماعیل هنیه و حتی کلمه شهید را هم (در وصف اسماعیل هنیه) ننوشته است. خواسته به ما بگوید ه چه دلیل مخالف شیخ (هنیه) بوده.
ای أیاد ! تو نشسته‌ای و سربار جامعه هستی، خودت را چه حساب کرده‌ای؟
پیام تسلیتِ تو مردود است و ما آن را نمی‌پذیریم. هرچه خواستیم در این نبرد به تو حُسن ظن (گمان خوب) داشته باشیم اما سبحان الله تو همچنان بر همان پَستیِ خودت هستی.
تو انسانی بسیار پَست هستی.

رهبر اتحادیه شافعی ها و زیدی های حاکم بر صنعا یمن: ما هم کنار ایران به اسرائیل حمله خواهیم کرد.

رهبر اتحادیه شافعی ها و زیدی های حاکم بر صنعا یمن: ما هم کنار ایران به اسرائیل حمله خواهیم کرد.

در توضیع این پیام رهبر  اتحادیه شافعی ها و زیدی های یمن که بر صنعا حاکمیت دارند ، معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن گفت دولت صنعا متعهد است در صورتی که درگیری‌های جاری در نوار غزه با اسرائیل به یک جنگ بزرگ منطقه ای تبدیل شود، به کمک محور مقاومت و ائتلاف خود با ایران بیاید. 

یک مقام ارشد جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با نشریه آمریکایی نیوزویک گفت این جنبش یمنی آماده است دوشادوش و در کنار ایران با اسرائیل وارد یک جنگ تمام عیار منطقه ای شود.
به گزارش عصرایران، “نصرالدین عامر” معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن، در گفتگو با نشریه آمریکایی نیوزویک گفت دولت صنعا ( اتحادیه شافعی ها و زیدی های یمن) کاملا آماده است تا در جنگ احتمالی بین ایران و اسرائیل در کنار ایران به ایفای نقش پردازد.
او به نیوزویک گفت انصارالله یمن متعهد است در صورتی که درگیری‌های جاری در نوار غزه به یک جنگ بزرگ منطقه ای تبدیل شود، به کمک محور مقاومت و ائتلاف خود با ایران بیاید. 
این مقام یمنی گفت: ” در مورد دفاع ما از خود، منطقه مان و کسانی که با آنها ائتلاف داریم، مانند محور مقاومت، ما قطعا این کار را انجام خواهیم داد و هرگز در مقابل هیچ تجاوز خارجی و غربی به هیچ کشوری در جهان اسلام بی تفاوت نخواهیم ماند.”
عامر با تاکید بر اتحاد راهبردی میان گروه های مختلف محور مقاومت در منطقه غرب آسیا، تاکید کرد در صورت وقوع یک جنگ همه جانبه، که شامل دفاع از متحدان محور مقاومت می‌شود، نقشی پیشرو را بر عهده خواهد گرفت و اجازه نخواهند داد یکی از اضلاع محور مقاومت در برابر حملات اسرائیل و یا محور غربی تنها بماند.
او در عین حال افزود:” حتی اگر کشور تحت تهاجم محور غربی یکی از کشورهای اسلامی باشد که ما با آن مخالفیم، ما هرگز آن را تنها نخواهیم گذاشت. اما در مورد کسانی که با آنها ائتلاف داریم، مانند جمهوری اسلامی ایران و سایر احزاب محور جهاد و مقاومت، قطعا با قدرت و قاطعیت در کنار یکدیگر خواهیم بود؛ چون این اساسا از آموزه های قرآن است.”
نیوزویک در ادامه نوشت: این اظهارات در حالی بیان می‌شود که انصارالله یمن به حملات بی‌سابقه‌ی دریایی خود علیه کشتی‌های عمدتا تجاری (مرتبط با اسرائیل، آمریکا و انگلیس) در دریای سرخ و خلیج عدن و همچنین حملات موشکی و پهپادی دوربرد علیه اسرائیل ادامه می‌دهد. این گروه که در حال حاضر با حملات هوایی مکرر ایالات متحده و بریتانیا مواجه شده است، تاکید کرده است که تا زمانی که اسرائیل تهاجم خود به غزه را متوقف نکند، کارزار آن پایان نخواهد یافت و عقب نشینی نخواهد کرد.
به نوشته نیوزویک، این رویکرد انصارالله پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس علیه اسرائیل و آغاز جنگ غزه، سبب محبوبیت گسترده ای برای آنها در بین فلسطینی ها شده و بر اساس آخرین نطرسنجی ها بیش از ۸۳ درصد از فلسطینی ها از رویکرد انصارالله یمن در قبال جنگ غزه خشنودند و این محبوبیت بالاترین محبوبیت در بین فلسطینی ها در مقایسه با دیگر گروه ها و کشورهای اسلامی است.

الصواريخ والمسيرات اليمنية بإنتظار إشارة الصفر للإغارة على الكيان المحتل

الصواريخ والمسيرات اليمنية بإنتظار إشارة الصفر للإغارة على الكيان المحتل
 
کاتب: كامل المعمري

يتردد صدى الحرب القادمة كنبض متسارع في عروق اليمن. 
ليست هذه حربًا تقليدية يمكن قياسها بسنوات الصراع الثمان مع التحالف السعودي الإماراتي، بل هي نذير لمواجهة كبرى مع عدو لدود وازلي يتحرق اليمنيون شوقاً لقتاله منذ عقود.
قيام العدو الإسرائيلي بقصف ميناء الحديدة لم يكن مجرد حدث عابر يتم الرد عليه بالمثل، بل كان الشرارة التي أطلقت استعداداتٍ طويلة الأمد. سترسم صنعاء من خلالها ملامح معركة لا تعرف الرحمة أو الحدود.
فهذه فرصة لا يمكن تفويتها بالنسبة لليمنيين لشن الحرب على الكيان، لذا يستعد اليمن لخوض معركة لا يمكن تصورها أو استيعابها بسهولة.
 فالكثير لا يدرك العقيدة القتالية العميقة والمتجذرة للجيش اليمني عندما يتعلق الأمر بمواجهة الكيان الإسرائيلي
أحد أهم الأسباب التي تجعل المعركة المقبلة مختلفة هو العقيدة القتالية للجيش اليمني. هذه العقيدة لا تسمح بضرب المصالح الخدمية للمسلمين، ما يعني أن الصراع مع التحالف السعودي الإماراتي كان يشكل اختبارًا أوليًا واستعدادًا ليوم المواجهة الكبرى.
 الأهداف والوسائل المستخدمة في المعركة القادمة ستكون مختلفة تمامًا، فالمعركة مع التحالف السعودي الإماراتي لم تكن سوى بروفة استعدادًا لهذا اليوم الذي تبرز فيه اليمن ضد العدو الحقيقي للأمة.
لم يستخدم اليمن سوى الأسلحة البسيطة والتقليدية في تلك المواجهات، التي استمرت ثماني سنوات، ولم يتم نقل المعركة إلى البحر لاستهداف السفن السعودية والإماراتية.
وهذا يظهر أن صنعاء كانت تعد العدة لمواجهة مع الأعداء الأكثر خطورة، وهم الولايات المتحدة وإسرائيل.
 رغم التحديات، استمرت ورش التصنيع العسكري في التطوير والابتكار، حتى بات الجيش اليمني يمتلك تقنيات متقدمة وقدرات تصنيع عسكري تجعله مستعدًا لمواجهة أي تهديد خارجي.
اليوم بات الكثير يترقب الرد اليمني على الكيان الصهيوني الذي شن عدوانًا على ميناء الحديدة.
بل أصبحت أنظار العالم تتجه صوب اليمن، خصوصًا عقب التهديدات القوية التي أكدت أن تل أبيب لم تعد آمنة وأن الرد اليمني سيكون عظيمًا ومدمرًا، وأن المعركة مع الكيان باتت مفتوحة وطويلة الأمد وبدون خطوط حمراء. هذا يعني أننا أمام تصعيد سيكون مصممًا ليكون مفاجئًا ومرعبًا للعدو، مما يعيد رسم موازين القوى في المنطقة.
تتضمن هذه الاستراتيجية استخدام تقنيات متقدمة وهجمات متزامنة برًا وبحرًا وجوًا، مستهدفة الأهداف الحيوية والبنى التحتية للعدو.
ومن خلال هذه التهديدات التي صدرت عن صنعاء، يمكن القول إن المشهد الإقليمي على وشك دخول مرحلة جديدة من الصراع تتسم بالتصعيد الشامل وعدم التراجع.
هذه التهديدات جاءت كرسائل واضحة ومباشرة، لا تحتمل التأويل أو الشك، مما يؤكد على جديتها. بناءً على ذلك، يبدو أن صنعاء قد حددت مسار المعركة وطبيعتها بوضوح، معلنةً عن استعدادها لتنفيذ تهديداتها بحزم.
لم يعد الأمر مجرد إطلاق تصريحات رنانة بل تحول إلى واقع ملموس تستعد له القوات اليمنية بكل حزم.
فالصواريخ الباليستية والطائرات المسيرة تقف الآن على أهبة الاستعداد، تنتظر فقط إشارة الصفر لتنطلق نحو أهدافها المحددة.
ووفقا للمعلومات المتداولة  تشير إلى أن الهجوم اليمني قد يحدث في أي لحظة، ربما خلال الساعات القادمة أو في غضون أيام قليلة.
فالهجمات المرتقبة ستكون جزءًا من استراتيجية شاملة تهدف إلى ضرب البنى التحتية الحيوية والمراكز العسكرية والاقتصادية التابعة للكيان. وإجمالاً، فإن قرار صنعاء ببدء هذه المعركة المفتوحة يعكس إصرارًا على الرد بقوة على العدوان وتوجيه رسالة واضحة بأن اليمن قادر على الدفاع عن نفسه ومصالحه، والدفاع عن القضية الفلسطينية والوقوف مع أبناء فلسطين حتى تحرير الأراضي المحتلة من دنس الصهاينة.