اعلامیه لوی درستیز قوای مسلح ا.ا.افغانستان در پیوند به واقعه زلزله اخیر در ولایات کنر و ننگرهار

اعلامیه لوی درستیز قوای مسلح کشور در پیوند به واقعه زلزله اخیر در ولایات کنر و ننگرهار

با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که در نتیجه زلزله شب گذشته در ولایات کنر و ننگرهار (جلال‌آباد)، شماری از هموطنان عزیز ما جان باخته و جمعی دیگر زخمی گردیده و خسارات هنگفت مالی به اهالی محل وارد آمده است.

لوی درستیز قوای مسلح کشور، سترجنرال حافظ محمد فصیح‌الدین فطرت، مراتب غمشریکی و همدردی عمیق خویش را به بازماندگان جان‌باختگان ابراز نموده، این ضایعه غم‌انگیز را به تمام خانواده‌های داغدار و ملت عزیز افغانستان تسلیت عرض می‌نماید.

از درگاه پروردگار متعال برای شهدای این حادثه جنت فردوس، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌گردد.

همچنان لوی درستیز قوای مسلح به تمام قطعات و نهادهای مربوطه هدایت لازم صادر نموده است تا در اسرع وقت به کمک آسیب‌دیدگان شتافته، در روند نجات، امداد و رسیدگی به نیازمندی‌های عاجل مردم متضرر از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزند.

الله تعالی کشور و ملت ما را از هرگونه حوادث و بلایای طبیعی محفوظ بدارد.

بر اساس گزارش ها مولوی ذبیح‌الله مجاهد، سخن‌گوی امارت اسلامی در نشست خبری پیرامون زلزله‌ شب گذشته در ولایات شرقی کشور گفت، آمار شهدای این زلزله در ولایت کنر به ۸۰۰ نفر و زخمی‌ها به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده‌اند. آقای مجاهد افزود، این آمار نهایی نیست و احتمال افزایش قربانیان و جود دارد. مولوی ذبیح‌الله مجاهد، سخن‌گوی امارت اسلامی می‌گوید که بر اثر زلزله شب گذشته در ولایات شرقی کشور، ۴ نفر در ولایت نورستان نیز زخمی شده اند. آقای مجاهد افزوده که در نتیجه این زلزله ۵ خانه در ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر نیز تخریب شده است.

اسامه بن لادن از الگوهای اتحاد مسلمین و حتی اتحاد با کفار بر علیه آمریکا و صهیونیستها

اسامه بن لادن از الگوهای اتحاد مسلمین و حتی اتحاد با کفار بر علیه آمریکا و صهیونیستها

به قلم: خالد سیف الله المسلول

اسامه بن لادن به عنوانی یک از اعضای اخوان المسلمین وارد جها افغانستان شد و طبیعی است که همچون سید قطب در مورد آمریکا بیاندیشد. سید قطب آمریکا را شیطان بزرگ و اسامه بن لادن هم آمریکا را سر افعی نامگذاری کرد که تمام مسلمین باید با هم متحد شوند و بر این دشمن اصلی متمرکز شوند.

او در هنگام اشغال عراق حتی به مجاهدین عراقی پیشنهاد می کند که با بعثی های کافر هم بر علیه آمریکا و انگلیس و سایر اشغالگران متحد شوند و هرگز مسلمین را به خاطر اختلافات مذهبی و فکری به مسلمین مشغول نکنند.

به صورت مختصر و ساده نگاه کنید به سیاست و هدف اسامه بن لادن:او در تمام دوران جهاد، دشمن اصلی را درست شناخت

  • سیاست او فقط و فقط تمرکز جنگ بر آمریکا به عنوان سر افعی بود
  • هدف او مبارزه با متحدین غربی و مزدوران محلی آمریکا بود
  • هیچگاه مسلمانان را هدف نگرفت، هیچگاه به خاطر اختلاف مذهبی شمشیر نکشید، و هیچگاه سنی و شیعه را در خون هم نغلطاند

اما جاهلان به منهج صححی جهادی چکار کرده اند؟

  • راه امثال سید قطب و اسامه و هزاران مومن صادق اهل دعوت و جهاد را رها کردند و منهج انحرافی را پیش گرفتند
  • به جای دشمن اصلی، به جان مسلمانان افتادند
  •  امروز با بهانهٔ «صیفی و صوفی و …» می‌کشند، فردا با نام «شیعه» خون می‌ریزند، پس‌فردا با شعار «قبوری» مسجد و قبرستان را منفجر می‌کنند

همه می دانیم این راه، راه جهاد نیست؛ راه خیانت است

این منهج، منهج رسول الله صلی الله علیه وسلم و ائمه ی اسلام نیست؛ منهج تفرقه و ذلت است

الله جل جلاله می‌فرماید:إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ (حجرات/ ۱۰) بدرستی که فقط مؤمنان برادران یکدیگرند.

پس ای اهل تفرقی که خواسته یا ناخواسته با زبان یا اسلحه در جبهه ی دشمنان آمریکائی – صهیونی قرار گرفته اید:

به جای شمشیر کشیدن برادر بر برادر، به سوی دشمن حقیقی، یعنی آمریکا و مزدوران سکولار آن در اطراف خود، بازگردید.

راه امثال سید قطب و اسامه راه عزت و وحدت بود؛ اما راه شما، راه خون و خیانت است.

اتحاد مومنین تنها گزینه ی عزت است که جبهه ی همسو با آمریکا به بهانه های قومی و حزبی و مذهبی مسیر تفرق و شکست و ذلت را انتخاب کرده اند و به عزت مسلمین ضربه می زنند.

دشمن شناسی؛ استعفای احتمالی رئیس DIA آمریکا، شکاف اداره اطلاعات که آنرا لرزاند(۱)

دشمن شناسی؛ استعفای احتمالی رئیس DIA آمریکا، شکاف اداره اطلاعات که آنرا لرزاند(۱)

به قلم: کارزان شکاک

در روزهای اخیر، پایتخت آمریکا به دلیل رسوایی پر سر و صدای مربوط به استعفای رئیس آژانس اطلاعات دفاعی ایالات متحده (DIA)، سپهبد جفری کروز، در کانون توجه قرار گرفته است.

نشریه‌ای در تعدادی از نشریات تحقیقی با عنوان «بحران لرزه‌ای در پنتاگون…» جزئیات یک درگیری جذاب را فاش می‌کند که می‌تواند عواقب گسترده‌ای برای سیستم اطلاعاتی آمریکا و سیاست خارجی به طور کلی داشته باشد.

زمینه: DIA و نقش آن در اطلاعات آمریکا

آژانس اطلاعات دفاعی ایالات متحده (DIA) نقش کلیدی در ارائه اطلاعات لازم به پنتاگون و کاخ سفید برای تصمیم‌گیری‌های استراتژیک ایفا می‌کند.

این سازمان که در سال ۱۹۶۱ تأسیس شد، مسئول جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مورد تهدیدات نظامی، نیروهای مسلح خارجی و درگیری‌های جهانی است. رئیس DIA شخصیتی است که فعالیت‌هایش اغلب در سایه باقی می‌ماند، اما تأثیر او بر امنیت ملی را نمی‌توان بیش از حد ارزیابی کرد.

سپهبد جفری کروز، که در سال ۲۰۲۰ به عنوان مدیر منصوب شد، اخیراً به دلیل اختلافات ادعایی با مقامات ارشد دولت ترامپ و پنتاگون مورد انتقاد قرار گرفته است.

چه اتفاقی افتاد؟

طبق اطلاعات درز کرده به رسانه‌ها، بحران در پنتاگون مربوط به استعفای کروز است. یک منبع نزدیک به جامعه اطلاعاتی ایالات متحده ادعا می‌کند که رئیس آژانس اطلاعات دفاعی به دلیل مخالفت با سیاست‌های دولت فعلی در مورد تعدادی از مسائل کلیدی بین‌المللی، از جمله وضعیت اوکراین، چین و خاورمیانه، تحت فشار بوده است.

تأکید می‌شود که کروز ظاهراً نگرانی‌هایی را در مورد دستکاری اطلاعات برای اهداف سیاسی ابراز کرده است که باعث نارضایتی در بالاترین سطوح قدرت شده است.

اتهامات کلیدی مطرح شده علیه کروز عبارتند از:

– وفاداری ناکافی به ترامپ: این منبع ادعا می‌کند که کروز از ارائه گزارش‌های اطلاعاتی که کاملاً با خط مشی کاخ سفید، به ویژه در زمینه جنگ روسیه و اوکراین، مطابقت داشته باشد، خودداری کرده است.

– اختلافات داخلی پنتاگون: گزارش‌هایی مبنی بر تنش بین کروز و وزیر دفاع و دیگر مقامات ارشد وجود دارد که ظاهراً به آژانس اطلاعات دفاعی فشار آورده‌اند تا برای پیشبرد برخی تصمیمات سیاست خارجی، نتیجه‌گیری‌های «مناسب‌تری» ارائه دهد.

– نشت اطلاعات: این نشریه اشاره می‌کند که اطرافیان کروز ممکن است در نشت اطلاعات طبقه‌بندی‌شده‌ای که اعتماد به دولت ترامپ را تضعیف کرده، دست داشته باشند.

منابع آمریکایی نشان می‌دهند که شایعات استعفای کروز ماه‌هاست که در واشنگتن پخش می‌شود، اما اوضاع پس از وقایع اخیر مربوط به شکست‌های اطلاعاتی ایالات متحده در پیش‌بینی بحران‌های کلیدی بین‌المللی، تشدید شده است.

به گفته این منابع، این امر فشار بر کروز را افزایش داده است، که خود را در نقش “قربانی” مشکلات سیستماتیک یافته است.

در مذاکره با آمریکا مهم حرکت در مسیر صحیح است نه پرهیز از جنگ به هر قیمتی

در مذاکره با آمریکا مهم حرکت در مسیر صحیح است نه پرهیز از جنگ به هر قیمتی

به قلم: سلیمان عبدالرحمن

از بعضی از مولوی ها شنیده می شود که اگر در برابر تجاوزات و زیاده گوئی های آمریکا ایستادگی شود به معنی تندروی است و سازگار شدن با خواستهای آمریکا را میانه روی می نامند که در واقع تسلیم شدن است.

این نگرش تند روی و میانه روی و شل روی و… را نباید بر اساس ادبیات سیاسی کفار سکولار جهانی و منطقه ای به کار برد بلکه باید بدانیم الله تعالی در مورد میانه روی و تند روی چه دیدگاهی دارد؟

الله تعالی در مورد میانه روی می فرماید: وَكَذَٰلِكَ جَعَلْنَاكُمْ أُمَّةً وَسَطًا لِتَكُونُوا شُهَدَاءَ عَلَى النَّاسِ وَيَكُونَ الرَّسُولُ عَلَيْكُمْ شَهِيدًا ۗ (بقره/۱۴۳) ‏و بی‌گمان شما را ملّت میانه و وسط قرار داده ایم تا گواهانی بر مردم باشید و پیغمبر (نیز) بر شما گواه باشد.

همچنین در جای دیگری می فرماید: ‏ وَأَنَّ هَذَا صِرَاطِی مُسْتَقِیماً فَاتَّبِعُوهُ وَلاَ تَتَّبِعُواْ السُّبُلَ فَتَفَرَّقَ بِکُمْ عَن سَبِیلِهِ ذَلِکُمْ وَصَّاکُم بِهِ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ ‏(انعام/۱۵۳) ‏این راه، راه مستقیم من است (پس) از آن پیروی کنید و از راههای (باطلی که شما را از آن نهی کرده‌ام) پیروی نکنید که شما را از راه خدا (منحرف و) پراکنده می‌سازد. اینها چیزهائی است که خداوند شما را بدان توصیه می‌کند تا پرهیزگار شوید.‏

در این صورت راه میانه و وسط یعنی پیروی کردن از شریعت کامل است نه به بعضی از آن: أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَابِ وَتَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ ۚ (بقره/۸۵)

چون تنها کفار به بعضی از شریعت الله ایمان دارند نه همه ی آن: إِنَّ الَّذِينَ يَكْفُرُونَ بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَيُرِيدُونَ أَنْ يُفَرِّقُوا بَيْنَ اللَّهِ وَرُسُلِهِ وَيَقُولُونَ نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَنَكْفُرُ بِبَعْضٍ وَيُرِيدُونَ أَنْ يَتَّخِذُوا بَيْنَ ذَٰلِكَ سَبِيلًا * أُولَٰئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ حَقًّا ۚ وَأَعْتَدْنَا لِلْكَافِرِينَ عَذَابًا مُهِينًا (نساء/۱۵۰-۱۵۱)

پس راه غیر میانه یعنی انحراف و پیروی کردن از راههای دیگری غیر از این راه شریعت؛ و در برابر میانه رو تند رو وجود ندارد، بلکه در برابر میانه رو منحرف وجود دارد؛ هر کسی که از این مسیر شریعت الله کج شود و به راههای دیگری برود چنین شخصی منحرف است.

در این مسیر مستقیم شریعت الله که مسیر وسط و میانه است، الله تعالی ما را به تند رفتن و سبقت گرفتن از هم دعوت می کند و می فرماید: سَابِقُوا إِلَىٰ مَغْفِرَةٍ مِنْ رَبِّكُمْ وَجَنَّةٍ عَرْضُهَا كَعَرْضِ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ أُعِدَّتْ لِلَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ ۚ (حدید/۲۱) ‏بر یکدیگر پیشی بگیرید برای رسیدن به آمرزش پروردگارتان و بهشتی که پهنای آن همسان پهنای آسمان و زمین است، برای کسانی آماده شده است که به خدا و پیغمبرانش ایمان داشته باشند.

پس در مذاکره و برخورد با کفار و حتی در پیاده کردن سیاستهای داخلی مهم حرکت در این مسیر صحیح است و نتیجه هم دست الله است؛ یعنی نباید به هیچ بهانه ای از مسیر صحیح آنهم به بهانه ی پرهیز از جنگ منحرف شد و مسیر ذلت و تسلیم شدن را انتخاب کرد. 

فقط کافی است دقت داشته باشید که در جنگ مستقیم ۱۲ روزه ی اخیر آمریکا و صهیونیستها و حمایتهای همه جانبه ی متحدین آنها از این جنگ بر علیه دارالاسلام ایران، با وجود هزینه های انسانی و مالی که دارالاسلام ایران متحمل شد اما به گواهی رسانه های معتبر غربی، باز این ایران بود که برنده ی میدان شد چنانچه مجله آمریکایی فارین پالیسی به صراحت می گوید:

حمله اسرائیل، آینده سیاسی ایران را تغییر داد و نگرش نسل جدید را از اساس عوض کرد. و مدعی  می شود که مهم‌ترین و ماندگارترین اثر جنگ ۱۲ روزه، تغییر دیدگاه جوانانی است که بعد از انقلاب و در دنیای اینترنت و اثرگذاری رسانه‌های غربی به دنیا آمدند و در این سال‌ها از ایدئولوژی جمهوری اسلامی فاصله گرفتند؛ اما حالا همان‌ها نسبت به غرب تجدیدنظر کرده‌، به گفتمان مقاومت نظام ایمان آورده‌اند و می‌گویند: «باید برنامه موشکی، نیروهای منطقه‌ای و گفتمان مقاومت را قوی‌تر کرد تا ایران مستقل و مقتدر باقی بماند.»

فارین پالیسی این جمع‌بندی را ارائه می‌دهد که چنین چیزی «یک میراث بزرگ برای آینده ایران است و اگر این تغییر ادامه یابد، سیاست داخلی و منطقه‌ای ایران را برای چند دهه آینده شکل خواهد داد.»

این واقعیتی بود که ما در حین جنگ و بعد از آن خود شاهد عینی آن بوده ایم .

پس پرهیز از جنگ به بهانه ی هزینه های جنگ آنهم به قیمت انحراف از مسیر شریعت الله و امت وسط و ذلیلی و تسلیم شدن جایگاهی در اسلام ندارد و تنها منطق شکست خوردگان روحی و خودباختگان در برابر آمریکا و دارودسته ی منافقین است.

اشک تمساح وزیر خارجه حکومت سکولار انگیس فریب افکار عمومی

اشک تمساح وزیر خارجه حکومت سکولار انگیس فریب افکار عمومی

به قلم: خالد سیف الله المسلول

وزیر خارجه انگلیس با اشک‌های تمساح و سخنان ریاکارانه‌اش دربارهٔ قحطی در غزه، در حالی دم از انسانیت می‌زند که خود و دولت استعمارگرش از بزرگ‌ترین پشتیبانان رژیم صهیونیستی هستند. این جنایتکاران حامی اسرائیل، هزاران کودک، زن، پیر و جوان مظلوم فلسطینی را که هر روز زیر بمب و محاصره به خاک و خون کشیده می‌شوند نمی‌بینند و حتی یک کلمه در محکومیت این قتل‌عام بر زبان نمی‌آورند.

این سخنان، چیزی جز پرده‌ای برای پنهان‌کردن افکار پلید و نیات شوم آنان نیست. اما دنیا بداند: این ریاکاری و اشک‌های دروغین، دیگر امت اسلامی را فریب نمی‌دهد. ملت‌های مسلمان امروز بیدار شده‌اند و دشمنان خود را شناخته‌اند. آنان می‌دانند که پشت پردهٔ اشغال فلسطین، همین استعمارگران سکولار انگلیس، آمریکا، فرانسه و حکام خائن و مزدور محلی قرار دارند.

به خواست خداوند متعال، این بیداری اسلامی روزی فرا خواهد رسید که بساط اسرائیل از سرزمین‌های اسلامی برچیده شود و هم‌پیمانان غربی و سکولار آن نیز به زباله‌دان تاریخ سپرده شوند. امت اسلامی، عزت و آزادی خود را با مقاومت و ایستادگی به دست خواهد گرفت و به دشمنان ثابت خواهد کرد که خون مظلومان غزه و فلسطین هرگز هدر نخواهد رفت.

پس ای مسلممین، فریب اشک‌های تمساح وزیر خارجهٔ انگلیس را نخورید؛ این همان استعمارگر خون‌آشام سکولاری است که امروز در کنار صهیونیستهای سکولار، دستش به خون هزاران کودک و زن و پیر و جوان غزه آلوده است.

این کفار سکولار جنایت پیشه از قحطی حرف می‌زنند،اما قتل‌عام ملت مظلوم فلسطین را نادیده می‌گیرند؛ آنان از انسانیت دم می‌زنند، اما خود شریک اصلی جنایات صهیونیستهای سکولار هستند.

پس فراموش نکنیم که پشت این همه ظلم و اشغال، آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایر شرکای آنها به همراه حکام خائن و سکولار منطقه ایستاده‌اند.آنان می‌خواهند با اشک‌های دروغین و سخنان ریاکارانه، افکار پلید خود را پنهان کنند، اما به خواست خدا:

ملت‌های مسلمان دیگر بیدار شده‌اند، دیگر فریب نمی‌خورند، دیگر سکوت نمی‌کنند.

آمریکا و توطئه و توهم تولید جولانی دیگر در افغانستان

آمریکا و توطئه و توهم تولید جولانی دیگر در افغانستان

به قلم: ابومحمود کندزی

هم اکنون که دارالاسلام ایران در حال مذاکره با آمریکاست همچنین دارالاسلام ا.ا.افغانستان نیز در حال مذاکرات سنگین و همه جانبه با امریکا در موضوعات مختلف است .

آمریکا جهت فشار بر دارالاسلام ا.ا.افغانستان و رسیدن به اهداف خود یک سیاست فشار چند لایه آماده کرده است که سه لایه از ان اجرا شده است: لایه نخست ان قطع کمکهای امریکا به افغانستان بود و لایه دوم ان منع سفر اتباع آمریکایی و حضور شرکت‌های آمریکایی تا اطلاع ثانوی است همچنین لایه سوم این فشارها منع سفر مقامات افغان به خارج از کشور است.

مومنین افغانستان بدانند که آمریکا و غرب، بعد از آن‌که شام را با پرورش مزدورانی چون «جولانی» به فتنه کشاندند، امروز در اندیشه‌اند که در افغانستان نیز یک جولانی تازه بسازند.اما به الله قسم، این نقشهٔ شوم‌شان هرگز به ثمر نخواهد نشست.

ان شاءالله آنان در افغانستان ذلیل و رسوا خواهند شد، چنان‌که در گذشته شکست خوردند و با ذلت گریختند.

الله جل جلاله می‌فرماید:وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ (آل‌عمران/ ۵۴) آنان مکر کردند و خدا هم مکر کرد، و خدا بهترین تدبیرکنندگان است.

پس مطمئن باشید هیچ جولانی در سرزمین خراسان و افغانستان زاده نخواهد شد، زیرا این خاک با خون مجاهدین آبیاری شده و نصرت الهی همراه مردان صادق است.

پروسه ی تفرقه انگیز و خائنانه ی حاکمان دست نشانده و سکوت علمای سوء و زبانبازی گروه منافقین

پروسه ی تفرقه انگیز و خائنانه ی حاکمان دست نشانده و سکوت علمای سوء و زبانبازی گروه منافقین

به قلم: محمد اسامه

چرا امروز ابن‌سلمان، سیسی، احمدالشرع و امثال آنان دست در دست رژیم صهیونیستی نهاده‌اند؟

چرا اینان به جای ایستادن در کنار امت اسلامی، هم‌سنگر دشمنان اسلام شده‌اند؟

آیا این چیزی جز خیانت به خون شهیدان و خیانت به امت رسول الله صلی الله علیه وسلم است؟

و چرا بسیاری از علمای این سرزمین‌ها در برابر این خیانت‌ها سکوت کرده‌اند و یا بلندگوی آنها شده اند؟

آیا این همانهایی نیستند که قرآن از آنان یاد کرده است؟ که : إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَىٰ مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ ۙ أُولَٰئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ (بقره/ ۱۵۹) یقیناً کسانی که آنچه را ما از دلایل آشکار و [وسیله] هدایت نازل کردیم، پس از آنکه همه آن را در کتاب [تورات و انجیل] برای مردم روشن ساختیم، پنهان می کنند [تا مردم به قرآن و پیامبر ایمان نیاورند] خدا لعنتشان می کند، و لعنت کنندگان هم لعنتشان می کنند.

این سکوت خیانت‌آمیز همان چیزی است که رسول الله ﷺ هشدار داده بود: مَن كتمَ علمًا ألجمَهُ اللَّهُ يومَ القيامةِ بلجامٍ من نارٍ.[۱] کسی که دانشی را پنهان کند، روز قیامت با لجامی از آتش در دهانش بسته خواهد شد.

دسته ای از این علمای سوء و درباری کسانی از گروه منافقین زبانبازی هستند که رسول الله صلی الله علیه وسلم در موردشان فرموده است: إنَّ أخْوَفَ ما أخافُ عليكُم بعدي، كلُّ منافقٍ عليمُ اللِّسانِ.[۲] بیشترین چیزی که بر امتم می‌ترسم، منافقی است که زبانش دانا و فصیح است.

اینهایی که امروز در کنار طاغوت‌ها و خائنان ایستاده‌اند و زبانشان ابزار توجیه ظلم و سازش شده است، همان‌هایی هستند که اسلام را فروخته و دین را به درهم و دینار تبدیل کرده‌اند که الله در موردشان می فرماید: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ كَثِيرًا مِنَ الْأَحْبَارِ وَالرُّهْبَانِ لَيَأْكُلُونَ أَمْوَالَ النَّاسِ بِالْبَاطِلِ وَيَصُدُّونَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ ۗ (توبه/۳۴) ای اهل ایمان! یقیناً بسیاری از عالمان یهود و راهبان، اموال مردم را به باطل [و به صورتی نامشروع] می خورند و همواره [مردم را] از راه خدا بازمی دارند.

در این صورت اگر کسانی از اسلام آمریکایی – صهیونی جدید با نام شیعه یا سنی در شبکه های نور و کلمه و اهل البیت و سلام و … را دیدی که با دین تجارت می کنند و هدفی غیر از دامن زدن به اختلافات فقهی میان مسلمین و مشغول کردن مسلمین به مسلمین و ایجاد تفرق و جنگ داخلی میان مسلمین و رها کردن کفار اشغالگر سکولار خارجی و طاغوتهای سکولار حاکم بر مسلمین ندارند بدانید که با چه موجودات زبانبازی طرف هستید.

اینها سربازان جنگ روانی دشمن هستند که از کانال حکومتهای دست نشانده اتحاد و وحدت اسلامی ما را هدف قرار داده اند که بعد از نصرت الله بزرگترین ابزار دنیوی قدرت ماست.


[۱]  أخرجه ابن حبان (۹۶)، والحاكم (۳۴۶)، والبيهقي في ((المدخل إلى السنن)) (۵۷۵)

[۲]  الألباني، صحيح الترغيب ۱۳۲

غزه ما را به وحدت اسلامی در برابر ظلم صهیونیستها فرا می خواند

غزه ما را به وحدت اسلامی در برابر ظلم صهیونیستها فرا می خواند

به قلم: صلاح الدین مجاهد

اگر به حمایت همه جانبه ی کفار سکولاری چون آمریکا و اتحادیه ی اروپا و سایر سکولاریستهای مرتد محلی از جنایات رژیم صهیونیستی نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که تمام این سکولاریستها(مشرکین) خارجی و محلی هم پیمان با صهیونیستها هستند که با تمام مومنین در حال جنگند و ما هم بر اساس دستور الله « وَقَاتِلُوا الْمُشْرِكِينَ كَافَّةً كَمَا يُقَاتِلُونَكُمْ كَافَّةً» (توبه/۳۶) باید با تمام این کفار سکولار(مشرک) متحد صهیونیستها وارد جهاد و جنگ مسلحانه شویم.

دقت داشته باشیم که بر اساس آیات متعدد قرآن کریم و احادیث صحیح رسول الله صلی الله علیه وسلم و اجماع اهل سنت و جماعت تا قبل از تولید تفکر نجدیت در عربستان سعودی، مشرک و مشرکین دسته ای از کفار ۵گانه هستند که در ایه ۱۷ سوره حج و… به آنها جدای از سایر کفار اشاره شده که امروزه به این کفار «مشرک» گفته می شود: سکولار

به هر حال زمانی که اینها همگی با هم متحد شده اند ما هم باید بگوئیم:   

من مسلمانم!

عزت و قدرت من در وحدت ماست!

تفرقه و فرقه‌گرایی، ذلت و شکست ماست!

من مسلمان محمدی‌ام، پیرو قرآن و سنت رسول‌الله صلی الله علیه وسلم!

الله متعال می‌فرماید:

  •  وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا(آل عمران/۱۰۳)
  • وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ (انفال/۴۶)

رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمودند: إنَّ المُؤْمِنَ لِلْمُؤْمِنِ كَالْبُنْيَانِ يَشُدُّ بَعْضُهُ بَعْضًا. وشَبَّكَ أصَابِعَهُ.(بخاری۴۸۱- مسلم ۲۵۸۵)

امروز صهیونیست‌های سکولار با کمک همان کفار سکولار خارجی و داخلی در غزه خون می‌ریزند، کودکان را می‌کشند، خانه‌ها را ویران می‌کنند و ملت فلسطین را به مرگ تدریجی محکوم کرده‌اند.

الله تعالی می‌فرماید: وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِين (نساء/۷۵)

ای امت اسلامی!

  • وحدت ما، شمشیر ماست در برابر ظلم!
  •  جهاد ما، عزت ماست!
  • تفرقه ما، پیروزی دشمن است!

فریاد ما باید یکی باشد:

مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر صهیونیسم، زنده باد وحدت امت اسلامی، زنده باد جهاد فی سبیل‌الله.

ای امت اسلام!  ثمره ی تفکر نجدیت درباری آل سعود چه بوده؟

ای امت اسلام!  ثمره ی تفکر نجدیت درباری آل سعود چه بوده؟

به قلم: ابومحمود کندزی

بپرسید از پیروان محمد بن عبدالوهاب نجدی:

از روزی که این تفکر منشعب شده از مذهب امام احمد بن حنبل رحمه الله در سرزمین وحی سر برآورد، چه ثمره‌ای برای امت داشت؟

آیا جز این بود که یک خاندان مجعول و بی‌ریشه بر حرمین شریفین مسلط شد؟

آیا جز این بود که در همان زمان، خنجری از پشت بر قلب خلافت عثمانی زدند؟

ای مسلمانان!

نجدیت نه پرچم جهاد علیه کفار سکولار و نه علیه صلیبی‌ها و صهیونیست‌ها برافراشت، نه عزت امت را بازگرداند؛

بلکه:

خون مسلمانان را با تاویلات اشتباه حلال دانست،

برادرکشی را با تکفیر نابجای مسلمین فریضه ساخت،

و دروازه‌های سرزمین وحی را به روی استعمار انگلیس و سپس آمریکا باز کرد!

ثمره این تفکر چه بود؟

۱. سقوط خلافت عثمانی در حجاز!

۲. تسلط آل‌سعود مزدور بر حرمین شریفین!

۳. تبدیل قبله‌گاه مسلمانان به پایگاه کفار!

۴. خاموش شدن صدای جهاد علیه استعمار، و شعله‌ور شدن آتش جنگ میان خود مسلمانان!

ای امت محمد ﷺ!

امروز باید فریاد زد:

نه به نجدیت درباری آل سعود!

نه به آل‌سعود خائن!

نه به سرزمین وحی در اسارت آمریکا و انگلیس!

و باید گفت:

آری به قرآن!

آری به سنت صحیح رسول الله صل یالله علیه وسلم!

آری به وحدت امت!

آری به آزادسازی حرمین شریفین از چنگال آل‌سعود و نجدی‌های مزدور!

بیانیه‌ای از سوی رهبر انقلابی اتحادیه ی شافعی ها و زیدی های حاکم بر صنعا پایتخت یمن برای امت اسلامی

بیانیه‌ای از سوی رهبر انقلابی اتحادیه ی شافعی ها و زیدی های حاکم بر صنعا پایتخت یمن برای امت اسلامی

به قلم: فضل احمد هراتی

امروز، در حالی‌که خون کودکان و زنان بی‌گناه در غزه بر زمین جاری است و ملت مظلوم فلسطین در محاصره کامل به سر می‌برد، رهبر اتحادیه ی شافعی ها و زیدی های حاکم بر صنعا پایتخت یمن، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، با بیانیه‌ای کوبنده، جهان اسلام را به بیداری و مسئولیت‌پذیری فراخواند.

او سکوت بیش از دو میلیارد مسلمان را در برابر جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی محکوم کرد و آن را هم‌ردیف با همکاری آشکار برخی دولت‌های عربی دانست که با قراردادهای اقتصادی و سیاسی، دست دشمن صهیونیستی را برای ریختن خون فلسطینیان باز گذاشته‌اند. عبدالملک الحوثی با صراحت تأکید کرد که سکوت و بی‌عملی در برابر فاجعه غزه، خیانت آشکار به دین، به امت اسلامی و به انسانیت است.

رهبر انصارالله ضمن هشدار نسبت به فاجعه انسانی در غزه، اعلام کرد که بیش از ۲۵۰ هزار کودک فلسطینی در خطر مرگ تدریجی بر اثر گرسنگی و سوء تغذیه قرار دارند و این جنایت، لکه ننگی است بر پیشانی هر دولت و ملتی که دم از اسلام و انسانیت می‌زند اما در برابر آن خاموش مانده است.

او از امت اسلامی خواست تا صفوف خود را در کنار جبهه مقاومت – از ایران و یمن گرفته تا حزب‌الله لبنان و حماس قهرمان – متحد سازند و با تمام توان به یاری ملت فلسطین و مقاومت در غزه بشتابند. عبدالملک الحوثی تأکید کرد که فلسطین سنگر اول امت اسلامی است و اگر امروز رها شود، فردا نوبت مکه، مدینه، دمشق، بغداد و کابل خواهد بود.

این بیانیه هشداری است روشن برای همه ملت‌های مسلمان:

یا امروز در کنار فلسطین می‌ایستیم و عزت خود را حفظ می‌کنیم،

یا فردا در برابر دشمن صهیونیستی و اربابانش، ذلت و نابودی را تجربه خواهیم کرد.

فراخوان و فریاد امروز ما باید یکی باشد: اتحاد و تشکیل جبهه ای واحد از تمام مسلمین در برابر دشمنانی واحد