اسرائیل قاتل اجیر شده غرب و پایگاهی که ثبات منطقه‌ای را تهدید می‌کند

اسرائیل قاتل اجیر شده غرب و پایگاهی که ثبات منطقه‌ای را تهدید می‌کند

به قلم: ابوابراهیم هورامی

گاهی لازم می شود که ما دشمنان خود را از زبان سایر دشمنانمان بشناسیم چون این دشمنان همیشه با هم به خاطر منافع دنیوی در اختلاف هستند و دست به افشاگری هائی علیه هم می زنند و آنچه ممکن است آنها را با هم متحد کند دشمن مشترک آنها و منافع مشترکشان است.

با آنکه حکومت سکولار و مرتد ترکیه به عنوان قویترین بازوی ترکیه در ناتو به همراه آمریکا و رژیم صهیونیستی و سایر کفار از دشمنان شماره یک مومنین اهل دعوت و جهاد است و با این وجود بر سر منافعی گاه با این شرکای خود دارای اختلافاتی می شود و حقایقی از زبان هر یک بیان می شود که قابل توجه است.  

پس از شروع حملات رزیم صهیونیستی به دارالاسلام ایران، دولت باغچلی، رهبر حزب جنبش ملی‌گرای ترکیه (MHP)، با صدور بیانیه‌ای تند، اسرائیل را به عنوان «قاتل مزدور امپریالیسم جهانی» و «پایگاهی که ثبات منطقه‌ای را تهدید می‌کند» توصیف کرد.

 باغچلی تأکید کرد که اقدامات اسرائیل، از جمله تشدید درگیری با ایران، پیش‌شرط‌های یک جنگ هسته‌ای جهانی را ایجاد می‌کند. به گفته وی، اسرائیل قوانین بین‌المللی را به رسمیت نمی‌شناسد، اخلاق و حقوق بشر را نادیده می‌گیرد و موجودیت رژیم صهیونیستی بر اساس «جنگ، خشونت و نسل‌کشی» است.

باغچه‌لی گفت: «تقریباً غیرممکن است که کشوری مانند اسرائیل پیدا شود که آشکارا قوانین و اصول انسانی را نقض کند.»

 تجاوز اسرائیل علیه ایران، در واقع منعکس کننده مسیر سیاست خارجی تل آویو است که با هدف بی‌ثبات کردن کامل خاورمیانه و زمینه سازی جهت تجزیه ی خاورمیانه و ایجاد به اصطلاح «اسرائیل بزرگ» انجام می‌شود.

اگر دشمنی با مسلمین و بخصوص دارالاسلام ایران نماند، ترکیه که پس از حمایت از گروه‌های وفادار به آنکارا، موقعیت خود را در سوریه تقویت کرده است، به عنوان محتمل‌ترین دشمن اسرائیل در منطقه دیده می‌شود اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نیز، در اوایل اکتبر ۲۰۲۴ هشدار داد که پس از لبنان و غزه، ترکیه می‌تواند هدف بعدی اسرائیل باشد.

 رئیس جمهور ترکیه همچنین گفت که نتانیاهو از هیتلر پیشی گرفته است و «اسرائیل» به کشوری تبدیل شده است که راهزنی خود را به مناطق وسیع‌تری از منطقه گسترش می‌دهد.

  در ابتدا، این سخنان به عنوان لفاظی برای مخاطبان داخلی تلقی می‌شد، اما رویدادهای اخیر، از جمله حمله رژیم صهیونیستی به ایران، آنها را مرتبط کرده است.

واقعیت این است که دارالاسلام ایران همان جماعت و سپری محکم در برابر زیاده خواهی های آمریکا و صهیونیستها در خاورمیانه است که رسول الله صلی الله علیه وسلم در مورد این جماعت و رهبر این جماعت حاکم بر دارالاسلام می فرماید: «إِنَّمَا الإِمَامُ جُنَّةٌ يُقَاتَلُ مِنْ وَرَائِهِ وَيُتَّقَى بِهِ» امام (رهبر) سپر و محافظی است که از پشت سر او جنگیده می‌شود و به او پناه برده می‌شود.  

هیچ کسی در آمریکا حق بیان حقایق در مورد رژیم صهیونیستی را ندارد حتی بزرگان ارتش

هیچ کسی در آمریکا حق بیان حقایق در مورد رژیم صهیونیستی را ندارد حتی بزرگان ارتش

به قلم: براهندک بلوچ

آمریکا صلحی می خواهد که تابع قدرت نظامی او باشد؛ یعنی زبان زور را متوجه می شود و با زبان زور صحبت می کند و صلح برای او یعنی تامین منافع و اهدافش از طریق زور و قدرت نظامی .

به همین دلیل می بینیم که بر خلاف تمام قوانین بین المللی امروز صبح به سه مرکز اتمی دارالاسلام ایران حمله کرد. البته مراکزی خالی.

به هر حال، برای آمریکا، حق یعنی آنچه در راستای اهدافش باشد نه آنچه که وجود دارد. در این زمینه نمونه ی تازه ای از نیروهای برجسته ی آمریکا وجود دارد که می تواند ماهیت اصلی آمریکا را نشان دهد و اینکه چرا این وحشی امروز به حمایت از رژیم صهیونیستی به دارالسلام ایران حمله کرد؟

«سندیکای اخبار یهود» گزارش داد که ارتش آمریکا سرهنگ ناتان مک‌کورمک، رئیس بخش مصر و شام از اداره برنامه‌ریزی J5 ستاد مشترک ارتش آمریکا، را به دلیل دیدگاه‌های یهودستیزانه‌اش از کار معلق کرده است

این سندیکا، دغلبازانه و با تحریف اصل اتفاقی که رخ داده، بیان حقایق در مورد رژیم صهیونیستی سکولار را با عنوان «یهودستیزانه» بیان کرد.

این افسر عالی رتیه ی آمریکا با شناخت دقیقی که از این رژیم جعلی صهیونیستی دارد با نامی مستعار، پیام‌های افشاگرایانه ای در مورد صهیونیستها نشر داد مانند: «اقدامات اسرائیل در دهه‌های اخیر باعث اتهامات پاکسازی قومی و نسل‌کشی شده است» و «بدترین «متحد» ما. تنها چیزی که این «همکاری» برای ما به ارمغان آورده، دشمنی میلیون‌ها نفر در خاورمیانه، آسیا و آفریقا است» را در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد.

او بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، و نزدیکانش را حامی ایده برتری نژاد یهود معرفی کرد. او در پست‌های دیگر خود نوشت: «اسرائیل می‌خواهد فلسطینی‌ها را بیرون کند و سرزمین اسرائیل را از وجود آنها پاک کند.»

او نوشت: «اسرائیل یک فرقه مرگ است.»

سخنگوی ستاد مشترک ارتش آمریکا به این نشریه گفت: «ما از وضعیت آگاه هستیم و تحقیقات آغاز شده است. تا زمانی که این تحقیقات ادامه دارد، او این سمت را نخواهد داشت.»

این همان آمریکای آزاد مورد پست شلمغزها و خودکم بینهاست.

رژیم صهیونیستی پادگان آمریکا در منطقه و همچنین سگی شکاری است که کارهای کثیف آمریکا و ناتو در منطقه را انجام می دهد به همین دلیل مورد مراقبت آمریکا و شرکایش قرار می گیرد به نحوی که کسی اجازه نمی یابد واقعیتی این رژیم اشغالگر را نیز بیان کند.

اسرائیل در حمله اسرائیل به ایران مانند یک راهزن عمل می‌کند و موجودیت خود را به خطر می‌اندازد

واکنش اردوغان در حمله اسرائیل به ایران : اسرائیل مانند یک راهزن عمل می‌کند و موجودیت خود را به خطر می‌اندازد

به قلم: کیوان مریوانی

زمانی که شیطان طی اتفاقی در مورد خواندن آیت الکرسی حقی را به یکی از مسلمین بیان کرده بود رسول الله صلی الله علیه وسلم به آن مسلمان گفت: «صدقک و هو کذوب» او تو را راست گفته است، در حالی که دروغگو است.

اردوغان نیز در مورد جنگ ایزائی و از ابتدا شکست خورده ی دارالحرب رژیم اشغالگر فلسطین به دارالاسلام ایران سخنان حقی را گفت که می توان به او هم گفت: «صدقک و هو کذوب» چون این کذاب از متحدین استراتژیک رژیم اشغالگر فلسطین و آمریکاست و سخنان او اکثرا تاتر سیاسی است و جنبه ی رسانه ای دارد.

با این وجود ما این حقهایی که این کذاب گفته را بیان می کنیم.

اردوغان پس از جلسه کابینه اش، به حمله اسرائیل به ایران واکنش نشان داد گفت:

«”اسرائیل که مانند یک قلدر عمل می‌کند، واقعاً نمی‌فهمد چه می‌کند.» او افزود: «این کار موجودیت و آینده خود را به خطر می‌اندازد.» اردوغان در ادامه گفت: «مدت‌هاست که جنگ‌های جدی در منطقه ما وجود داشته است. جنگ بین روسیه و اوکراین ادامه دارد و هر دو طرف را خسته کرده است. تنش‌ها بین پاکستان و هند همچنان یک تهدید بالقوه است.

اسرائیل اکنون به همسایه ما ایران حمله کرده است. ما از همان ابتدا تأکید کرده‌ایم که بحث در مورد برنامه هسته‌ای ایران باید در میز مذاکره برگزار شود.

ما با بسیاری از رهبران ملاقات کرده‌ایم و در حال مذاکره هستیم. در این جلسات، ما بر تهدید تجاوز اسرائیل که اکنون به سطح راهزنی رسیده است، تأکید کرده‌ایم

. هیچ کس نمی‌تواند نتایج تلاش‌ها برای حل اختلافات از طریق بمباران را پیش‌بینی کند.

اسرائیل که با حمایت نامحدود غرب به ایران حمله کرد و غزه را نابود کرد، واقعاً نمی‌داند چه می‌کند. شاید به اشتباهات خود پی ببرد، اما تا آن زمان خیلی دیر خواهد بود.

هیچ کشوری محدود به مرزهای خود نیست. هر حادثه‌ای در منطقه، عمیقاً بر همه جوامع تأثیر می‌گذارد. حمله به مردم فلسطین و سرزمین‌های آنها محدود به ساکنان فلسطین نیست. همین امر در مورد ایران نیز صادق است.

گام‌هایی که در منطقه ما بدون در نظر گرفتن این حقایق برداشته می‌شود، به بدترین فجایع منجر خواهد شد. اسرائیل با هر خونریزی، موجودیت خود و آینده جامعه خود را گام به گام به خطر می‌اندازد. پایان ظلم، پشیمانی عمیقی است.”

بله، بدون شک هم اکنون، یا در زمان و مکان مناسب، هم آمریکا و هم رژیم کودک کش صهیونیستی از غلطی که در حمله به دارالاسلام ایران کرده اند پشیمان خواهند شد.

آمریکا در حمله به نیروگاههای اتمی ایران به کاهدان زد و به مسلمین دنیا پیامی داد

آمریکا در حمله به نیروگاههای اتمی ایران به کاهدان زد و به مسلمین دنیا پیامی داد

به قلم: مسعود سنه ای

زمانی که صهیونیستها در مرداب جنگ با دارالاسلام ایران گیر کرده اند و سگییونیستها به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا نکرده اند و در عوض سرزمینهای اشغالی تحت سلطه ی اسرائیل بر اثر موشکهای دارالاسلام ایران چنان ویران شده اند که تاریخ رژیم صهیونیستی تا کنون چنین ویرانی در سرزمینهای تحت اشغال خود ندیده است؛ آمریکا با حمله به سه نیروگاه اتمی ایران قصد دارد این فرزند نامشروع خودش را از این مرداب بیرون بکشد.

آمریکا دست به چنین غلطی زد که قطعا در زمان و مکان مناسبی پشیمانش خواهیم کرد باذن الله، اما با این وجود آمریکا به مکانهای خالی از هر گونه تکنولوژی و … حمله کرد که در اصطلاح می گویند به کاهدان زده است.

قبلا نشریه آمریکایی واشنگتن پست اعلام کرده بود : “بدون تکمیل ذخایر از سوی ایالات متحده اسرائیل قادر خواهد بود دفاع موشکی خود را برای ده یا دوازده روز دیگر حفظ کند، اگر ایران سرعت حملات خود را حفظ کند.”

یعنی رژیم سگیونیستی تنها ۱۰ تا ۱۲ روز قادر است بدون حمایت آمریکا در برابر موشکهای دارالاسلام دوام بیاورد، آنهم اگر دارالاسلام ایران تعداد حملات موشکی خود را افزایش ندهد!

امروز و در روز دهم جنگ، آمریکا با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی به صورت وحشیانه ای وارد جنگ با دارالاسلام ایران شد و حملاتی به سه مرکز اتمی ایران انجام داد که تنها خود را رسوا کرد بدون آنکه صدمه ای جدی به پروژه ی اتمی ایران وارد کرده باشد.

آمریکا و صهیونیستها در این جنگ هیچ چیزی به دست نیاوردند چون به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند و این عین شکست آشکار برای این گنده گوهای وحشی است.

نکته ای که در کنار این لازم به دقت و اهمیت بالائی است اینکه: در تجمعی که در کنار ترامپ در حال نظارت بر حمله به نیروگاههای دارالاسلام ایران بودند یکی از ژنرالهای ارشد با انگشتان خود علامت شیطان پرستان را به سوی اهداف مورد حمله قرار گرفته شده ی ایران نشان داد!

می دانید یعنی چه؟

یعنی اینها خود را نماینده ی شیطان در برابر توحید و اسلام می دانند.

یعنی جنگ آنها جنگ کفر و ایمان است نه جنگ دو کشور با هم.

یعنی آنها نماینده ی شیطان هستند؛ و ایران نمایندگان «شریعت الله»

ای مسلمان در این جنگ در کدام جبهه قرار گرفته ای؟

آیا مسلمین سراسر دنیا بیدار نمی شوند؟

بیانیه سازمان انرژی اتمی دارالاسلام ایران در پی حمله آمریکا به سایت‌های هسته‌ای ایران

بیانیه سازمان انرژی اتمی دارالاسلام ایران در پی حمله آمریکا به سایت‌های هسته‌ای ایران

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به دنبال حملات ددمنشانه دشمن صهیونیستی طی چند روز گذشته، سحرگاه امروز سایت‌های هسته‌ای کشور در فردو، نطنز و اصفهان طی اقدامی وحشیانه و مغایر با قوانین بین‌المللی، به ویژه معاهده عدم اشاعه سلاح‌های اتمی(NPT)، مورد تهاجم دشمنان ایران اسلامی قرار گرفت.

این اقدام مغایر با قوانین بین‌المللی متأسفانه در سایه بی‌تفاوتی و بلکه همراهی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شده است.

دشمن آمریکایی از طریق فضای مجازی توسط رئیس جمهور این کشور، مسئولیت حمله به سایت‌های یادشده را که بر اساس موافقتنامه پادمان و معاهده NPT تحت نظارت مستمر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌باشد را بر عهده گرفته است.

انتظار می‌رود جامعه جهانی ضمن محکوم کردن بی‌قانونی‌های مبتنی بر قواعد جنگل، ایران را در احقاق حقوق حقه خود همراهی نماید.

سازمان انرژی اتمی ایران به ملت بزرگ ایران این اطمینان را می‌دهد که علیرغم توطئه‌های خبیثانه دشمنان، با همت هزاران دانشمند و متخصص انقلابی و باانگیزه خود اجازه نخواهد داد که مسیر توسعه این صنعت ملی که حاصل خون شهیدان هسته‌ای است متوقف شود.

این سازمان در دفاع از حقوق ملت شریف ایران اقدامات لازم از جمله پیگیری‌های حقوقی را در دستور کار خود قرار داده است.

پیام مهم حمایت طالبان پاکستان از جهاد دارالاسلام ایران بر علیه آمریکا و صهیونیستها

پیام مهم حمایت طالبان پاکستان از جهاد دارالاسلام ایران بر علیه آمریکا و صهیونیستها

به قلم: محمد اسامه

طالبان پاکستان گروهی جهادی مهم و مطرح اهل سنت است که چندین سال است بر علیه آمریکا و مزدوران داخلی آمریکا در پاکستان در حال جهاد است.

این گروه که بزرگترین و مهمترین جماعت جهادی پاکستان است در رسانه الفجر، به صورت رسمی حمایت خود را از ایران در جنگ با آمریکا و صهیونیستها اعلام کرده و گفته است اکنون باید فرقه‌گرایی و اختلافات شیعی سنی را کنار بگذاریم و پشت ایران بایستیم زیرا این فقط مشکل ایران یا یک کشور خاص نیست، بلکه مشکل کل امت است و با نگرانی اعلام کرده است که جای تاسف بسیار است که مسلمانان از ایران حمایت نمی‌کنند.

قبل از این مفتی محمد تقی عثمانی که شخصیتی بسیار مهم و تأثیرگذار در میان اهل‌تسنن پاکستان و شرق ایران است درباره جنگ ایران و صهیونیستها گفته بود:

«ایران، با وجود زیان‌هایی که از تجاوز اسرائیل دیده، پاسخ قاطع و محکمی به اسرائیل می‌دهد. این نخستین‌بار است که اسرائیل می‌فهمد ضربه خوردن یعنی چه. جهان اسلام نباید در برابر اهداف پنهان اسرائیل و نقشه‌هایش ناتوان بماند. این یک فرصت دیگر است تا همه کشورهای مسلمان متحد شده و به تهدید اسرائیل پایان دهند.»

علاوه بر این مولانا فضل الرحمن، رهبر برجسته مذهبی و رئیس حزب سیاسی جمعیت علمای اسلام، از سفارت ایران بازدید کرده و در جنگ ایران و اسرائیل با ایران ابراز همبستگی کرد.

اینی پیام مهمی برای اهل سنت دنیاست که بدانند جنگ آمریکا و صهیونیستها بر علیه اهل غزه و ایران جنگ کفر و اسلام و جنگ امت اسلامی با دنیای کفر به رهبری آمریکاست و همه ی مسلمین باید در جبهه ی ایران قرار گیرند و هر مسلمانی که در این جنگ در کنار ایران قرار نگیرد به وظایف شرعی خود عمل نکرده و چنانچه جبهه ی کفر به خاطر کناره گیری و تماشاچی بودن آنها به صورت شایسته ای دفع و نابود نشود آنها مسئول نزد الله و خانواده و سرزمین خود و تاریخ خواهند بود.

تلاش تبلیغی گروه منافقین جولانی و… که به نفع جبهه ی آمریکا و اسرائیل بر علیه جبهه ی امت به رهبری ایران پارس می کنند

تلاش تبلیغی گروه منافقین جولانی و… که به نفع جبهه ی آمریکا و اسرائیل بر علیه جبهه ی امت به رهبری ایران پارس می کنند

کاتب: ابومحمود کندزی

جنگ اسرائیل با ایران خیلی آشکار است که جنگ بین کفر با اسلام است اما باطل‌پرستان، همیشه تلاش می‌کنند که برای مانع قرار گرفتن در برابر حق تمام تلاش شان را به کار بیاندازند و اگر در راه هر نوع دروغ، بهتان، افتراءات و غیره سخنان را بیابند پس آورده و بر اهل حق برچسب می‌زنند، تا مانع رفتن مردمی شوند که به سوی الله تعالی می‌روند؛ اما این موانع ریگی شان هیچ‌گاه در برابر حقایق مقاومت کرده نمی‌توانند!

ایران در حال جنگ امت اسلامی با اسرائیل وحشی است که از جانب آمریکای وحشی تر حمایت می شود و بر تمام مسلمین جهان هم واجب است همچنانکه امارت اسلامی افغانستان و طالبان پاکستان و حماس و جهاد اسلامی و … در کنار جهاد ایران قرار گرفته اند آنها هم در جبهه ایران ایستاد شوند.

اما باطل پرستان از گروه منافقین با شعار«اللهم ادفع الظالمین بالظالمین» یک کوشش شوم کرده اند و تلاش کرده‌اند که با بیان مسائل اختلافی شیعی سنی و یا مسائل اجرائی حکومتی ایران در گذشته که راست و دروغ در آن است مردم را فریب دهند و تلاش برای بدنامی حق کنند، به امید آنکه جبهه ی حق را تضعیف و جبهه ی کفر را تقویت کنند و با سکوت در برابر جنایات صهیونیستها گاه سعی دارند جنگ باطل آمریکا و سگش اسرائیل را در برابر مجاهدین جبهه ی ایران مشروعیت دهند.

اینها در تمام سخنان زهر آلود خود هیچ نوع دلیل شرعی نه‌آورده اند که دلیل بر ناحق بودن جبهه ی جهادی ایران بر علیه کفار باشد و نه سندی شرعی را پیش کرده‌اند که ناحق بودن ملحجق شدن به جبهه ایران و تماشاچی بودن خودشان از آن ثابت گردد، بلکه به اصطلاح عام یک کوه را با کوه دیگر زده‌اند (قادر به ثابت کردن هیچ چیزی نشده اند) و فقط زهر پراکنی می کنند.

اگر از شبکه های ماهواره ای خاینی چون کلمه و نور و توحید و… عبور کنیم بیشتر این گروه در فضای مجازی را طرفداران جولانی (کرزای و غنی دمشق) تشکیل می دهند که آمریکا و ناتو آنها را مشخصا برای جنگ با دشمنان خودش و اسرائیل تربیت کرده و بر سرحکم آورده است.

گروه جولانی در کنار الجبهة الاسلامیة، جبهة النصره و جیش الحر با حمایت اربکیان آمریکایی، ترک‌های سکولار و غیره مستقیما در الغوطه، حلب، القلمون و غیره مناطق برعلیه مجاهدین راستین جنگیدند، خانه های مجاهدین را غارت کردند، خواهران را بی عفت ساختند و صدها مهاجرین و انصار را کشته و اجساد شان را در چاه ها انداختند.

اینها در راه آمریکا و ناتو و اسرائیل قتال می کردند و همین الان هم سگ آمریکا و ناتو و محافظ مرزهای اسرائیل هستند و در حالی که اسرائیل در حال قتل عام مسلمین غزه و ایران است این خائنین روبری اسرائیل اشغالگر در خاک سوریه با آرامش در دمشق و قنیطره و درعا و السویداء میخورند می‌نوشند و و گاه با صهیونیستهای اشغالگر چکر می‌زنند، البته این حقایق را کسی میفهمد که کمی هم از حالات شام آگاه باشد.

همین گروه جولانی که الان بوقهای اسرائیل بر علیه ایران شده اند صدها تن از افراد مسلح القاعده را دستگیر کرده و کشتند، پس حکم آنان چیست؟ مردار و یا کدام چیزی دیگر؟!!!  شما در این مورد صفحات رسانه های شام را دیده می‌توانید که جولانی چقدر جاسوس بزرگ است، و این گواهی خانگی شان است.

اینکه اخیراً رسانه های حق طلب چهره حیله گر جولانی را در معرض دید عموم قرار داده و خیانت او و گروهش آنان را آشکار کرده اند، گروه جولانی نیز شاهد اضطراب گسترده در صفوف خود شدند که دستگیری جنگجویان آنها دلیل خوبی است بر اینکه آنها را به نام داعش دستگیر کرده اند و اکنون برای هر جنگجوی جولانی مشخص شده است که آنها کیستند، برای چه کسی می جنگند و بطلان آنها برایشان مانند خورشید روشن شده است، به همین دلیل آمریکا تعهد داده که از جولانی در برابر مجاهدین حمایت کند! و همین، ارزش تمام ادعاها، لاف ها و اظهارات شان در مسائل جهادی و حمایت از اهل غزه و حکومت اسلامی و … را با صفر ضرب میکند.

این خائنین با چنین کارنامه ای هم اکنون به نفع اسرائیل بر علیه ایران پارس می کنند.

یک بام دو هوای مرتدین سکولار کُرد در ارتباط اهل غزه با ایران و بارزانی ها و… حمایت از اسرائیل در جنگ با ایران

یک بام دو هوای مرتدین سکولار کُرد در ارتباط اهل غزه با ایران و بارزانی ها و… حمایت از اسرائیل در جنگ با ایران

 به قلم: سلیمان یعقوبی

هم اکنون که جنگ کفر جهانی از کانال اسرائیل با ایران که فعلا نماد اسلام و دفاع از ارزشهای اسلامی شرع شده تمام سکولاریستهای مرتد و گروه منافقین عملا در کنار اسرائیل قرار گرفته اند؛ عده ای علنا این را اعلام کرده اند و دسته ای هم با راه انداختن جنگ تبلیغی و عیب و ایراد گیری از سیاستهای داخلی و خارجی و مسائل اقتصادی و … ایران، هم جبهه ای بودن خودشان با اسرائیل را نشان می دهند.

یکی از مواردی که این مرتدین سکولار قصد دارند با آن جنایات اسرائیل در ایران را توجیه کنند ارتباط حماس و رهبران غزه با ایران است و می گویند ما هم به خاطر ایران از حماس و جهاد اسلامی فلسطین متنفریم.

همه می دانیم که این موجودات سکولار خودشان را در رسانه هایشان آزادیخواه معرفی می کنند اما در جبهه ی اشغالگران کشورشان قرار گرفته اند؛ یعنی خیانت و تضاد تا این حد بزرگ؛ در عین حال با اهل غزه مخالفند چون برای آزادی سرزمینشان از اشغالگران خارجی تا پای جان در حال مبارزه هستند و در این مبارزه از ایران کمک گرفته اند!

  بله، اینها می گویند به خاطر ایران از حماس متنفرند اما به خاطر ایران از بارزانی ها و نیچیروان بارزانی و یکیتی و… بدشان نمی آید که با ایران در ارتباط هستند و اگر ایران نبود همان سالها داعش هولیر(اربیل) و کل اقلیم کُردستان عراق را تسخیر کرده بود و…!

این سکولاریستها قطعا باید لال شوند زمانی که این تضاد را می بینند، اما چون حیا ندارند ممکن است ارتباط بارزانی ها و… با ایران را نشانه ی زیرکی آنها بدانند؛ یک بام و دو هوا همین است.

پس مشکل این سکولاریستهای مرتد نه عرب است و نه ایران، بلکه اینها مدتهاست در حال نابودی عقیدتی و فکری قرار دارند و مدتهاست تبدیل به دستمال توالت آمریکا واسرائیل شده اند و کارهای کثیف این دشمنان را انجام می دهند.

جنگ کنونی و مستقیم اسرائیل با ایران که به نمایندگی از آمریکا و دولتهای مزدور عرب و غیر عرب منطقه وارد عمل شده است نه تنها این سکولاریستهای مرتد را رسوا کرد بلکه چهره ی منافقین  و سکولار زده های داخلی را نیز برملا کرد.

امروزه هر کسی را دیدید که از حمله ی آمریکا و اسرائیل به ایران با یک کلمه حمایت می کند بدانید یا یک سکولاریست مرتد است یا یکی از گروه منافقین؛ و در این جنگ، یا جبهه ی اینهاست یا جبهه ی ضد آمریکائی – صهیونیستی به پرچمداری ایران؛ و جبهه ی سومی وجود ندارد.

علت اتحاد آمریکا و اسرائیل و صهیونیستها عرب  بر علیه ایران

علت اتحاد آمریکا و اسرائیل و صهیونیستها عرب  بر علیه ایران

به قلم: خالد سیف الله المسلول

این جنگ مستقیم بین دارالاسلام ایران و رژیم صهیونیستی که جهاد با زبان و مال و جان را بر مومنین «فرض عین» کرده است نه تنها صف دارودسته ی منافقین تماشاچی و نظاره گر به اصطلاح بی طرف را از گروه مومنین جدا کرد بلکه بسیاری از شبهات این خائنین را نیز برملا کرد. شبهاتی که این پستهای بی شرف جهت توجیه تماشاچی بودن خودشان به عوام ارائه داده اند.

این گروه خائن ترسو تنها با شبهاتی به توجیه این خیانت تماشاچی بودن خودشان بسنده نکرده اند بلکه با حمله ی زبانی و عیب و ایراد گیری از دارالاسلام ایران و بزرگنمایی اختلافات فقهی و بررسی تاریخ فرقه های مختلف شیعیان غلاة و… عملا تبدیل به سرباز بخش جنگ روانی و تبلیغی جبهه ی صهیونیستها شده اند.

یکی از این شبهات مشترک گروه منافقین به ظاهر مسلمان و طیف سکولاریستهای مرتد این است که می گویند دليل اتحاد آمریکا و اسرائیل و حکام عرب بر علیه حماس و حوثی ها و ج. ا. ایران  كشتاری است كه توسط حماس و حوثی ها و ایران انجام شده است.

قبل از هر چيزي بايد بگوئيم كه اين تحالفاتي كه امروزه توسط قدرتهاي جهاني سكولار و نوچه هاي محلي اشان صورت مي گيرد، برعليه حماس و ایران و جبهه ی مقاومت نيست بلكه بر عليه خود اسلام و قانون اسلام است. در اينجا به تحليل اخبار رسانه اي كه از طرف كفار سکولار جهانی و مزدوران و خائنين محلي بر عليه این حاکمیتها منتشر مي شود نمي پردازيم ،اما با چند پرسش به روشن شدن  جواب شما كمك مي كنيم :

  • همین الان چرا هیچ تحالفی بر علیه جنایات روزانه ی صهیونیستهای وحشی در غزه صورت نمی گیرد؟
  • چرا هيچ اتحاد بين المللي بر عليه جنايات بودائيان و حكومت سكولار برمه صورت نگرفت؟
  •    چرا هيچ اتحاد بين المللي بر عليه جنايات نصاراي آفريقاي مركزي صورت نگرفت؟
  •   چرا هيچ اتحاد بين المللي بر عليه جنايات حكومت سوسياليست چين در تركستان شرقي صورت نگرفت؟
  • چرا هيچ اتحاد بين المللي بر عليه جنايات سيسي سكولار در قتل عام مردم غير مسلح صورت نگرفت؟
  •   چرا هيچ اتحاد بين المللي بر عليه جنايات روسيه در چچن و قفقاز صورت نگرفت؟
  •   و دهها مورد ديگر .

تمام اين موارد و موارد مشابه به دليل اين بوده است كه قاتل كافر است و مقتول مسلمان!

به آساني مي توان فهميد كه اتحاديه اي كه هم اكنون تحت رهبري آمريكا و ناتو و با  مشاركت مزدوران محلي  چون حكومت آل سعود، امارات، تركيه و…. و به پیش قراولی رژیم کودک کش صهیونیستی بر علیه دارالاسلام ایران صورت گرفته است جنگي بر جماعت يا دولتي خاص كه متهم به تروريسم شده است نيست، چون اگر كشتن مردم بي گناه ترور و انجام دهنده اش تروريست باشد در اين صورت اكثر كشورهاي جهان و احزاب رنگارنگ سکولاری که وجود دارند در دايره ي تروريسم جايي مي گيرند و آمريكا سردسته ي تروريستها به شمار مي رود و به دنبال آن رژیم صهیونیستی و اتحاديه ي اروپا (ناتو) و روسيه و چين و آل سعود و … نيز جزو بدترين تروريستهاي جهاني و منطقه اي به شمار مي روند .

آيا انسان سالمي گمان مي كند كه چنين جنايتكاران تروريستي  مشغول كار بشر دوستانه اي جهت جلوگيري از كشته شدن بيشتر مسلمين  مي باشند!؟

بايد آشكارا اعلام نمود كه اين گونه اتحاديه ها  اعلان جنگ بر عليه قانون شريعت اسلام و لا اله الا الله  و محافظت از قانون سكولاريسم و جلوگیری از بیداری اسلامی در منطقه است که فعلا دارالاسلام ایران پرچمدار آن است.

این دشمنان بر علیه اصل اسلام اتحادیه بسته اند و جنگ آنها با دارالاسلام ایران جنگ اسلام و کفر است و مسائل هسته ای و موشکی دارالاسلام ایران بهانه های پوچی هستند که حتی خود کفار نیز آنرا باور ندارند.

آیا حملات موشکی ایران به سرزمینهای اشغالی فلسطین مردم را از دین متنفر نمی سازد؟

آیا حملات موشکی ایران به سرزمینهای اشغالی فلسطین مردم را از دین متنفر نمی سازد؟

به قلم: محمد اسامه

بعضی وقتها انسان از سخنان سبکسرانه ی گروه منافقین و بخصوص مزدورانی که به بوقهای اشغالگران کشورشان تبدیل شده اند نمی داند بخندد یا تنفرش را با شدیدترین روش بر سرشان خالی کند.

این خائنین پست فطرت دارند می بینند که رژیم سکولار کودک کش و وحشی صهیونیستی در حملات خود کودکان و زنان و پیر و جوان غزه را قتل عام می کند و چشم بر تمام جنایات اینها بسته اند چون می گویند اینها عرب هستند و… اما در عین حال دارند می بینند که این رژیم وحشی سکولار کودک کش در حال کشتار زنان و کودکان و مردم غیر نظامی و حمله به بیمارستانها و مناطق مسکونی کشورش است و اینهمه توحش باعث نمی شود که او از سکولاریسم و این وحشی های سکولار متنفر شود اما دفاع حاکمیت مردم ایران از سرزمینش که تا کنون تنها مراکز نظامی و اقتصادی صهیونیستها را مورد هدف قرار داده است باعث تنفر از اسلام می شود!

ای مرتدین و ای خائنین به دین و ملت، شما این دفاع ما از سرزمینمان را ناروا و باعث تنفر از اسلام می دانید اما خوب بدانید:

در خلال دهه های گذشته کفار سکولار جهانی و منطقه ای و محلی چون شماها خیلی بر ما مسلمین ستم کرده اید و کارنامه ی شماها از جنایات مختلف سیاه است و الله تعالی می فرماید:

  • فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم واتقوا الله واعلموا أن الله مع المتقین
  •  همچنان فرموده است: یا أیها الذین آمنوا قاتلوا الذین یلونکم من الکفار ولیجدوا فیکم غلظة واعلموا أن الله مع المتقین
  •  هم چنان فرموده است: محمد رسول الله والذین معه أشداء علی الکفار رحماء بینهم

 و بدون شک رسول الله صلی الله علیه وسلم اگر ظالمین و کفار اصلی را بخشیده باشد اما خائنین را هرگز نبخشیده حتی اگر یک قوم  مثل بنی نضیر یا بنی قریظه یا بنی قینقاع بوده باشد چه رسد به افراد متفرقه، و ما هرگز شما خائنین به دین و ملت را که هم اکنون در جبهه ی اسرائیل وحشی و آمریکای وحشی تر از آن قرار گرفته اید نخواهیم بخشد

رسول الله به این شکل  گردن هایی را قطع کرده و دسته هایی را به قتل رسانده است، این است الگوی ما در برخورد با متجاوزین و خائنین.

اگر از هر قوم آزادی خواهی بپرسید که با اشغالگران خارجی و خائنینی که در کنار دشمنان اشغالگر کشورتان قرار گرفته اند چکار می کنید قطعا پاسخ آنها این نیست که گل و شیرینی تقدیمشان می کنیم.

پس ایستادن در برابر اشغالگر خارجی و مزدوران آنها نه تنها باعث تنفر از اسلام و عقیده ای نمی شود بلکه باعث گرایش بیشتر مردم به آن عقیده و حاکمیت خواهد شد؛ مگر نمی بینید بعد از جنگ تحمیلی صهیونیستها بر علیه ایران چگونه مردم ایران یکپارچه در کنار حاکمیت خود ایستاده اند؟

این یکی از برکات دفاع عزتمندانه از دین و غیرت و شرف و ناموس و کرامت و دارالاسلام است که الله طی این جنگ به دنیا نشان داد.

پس : «موتوا بغیضیکم»

و اما آخرین اقامه ی حجت بر شما خائنین که در داخل دارالاسلام ایران قرار داید: تا فردا عصر، یکم تیرماه ۱۴۰۴ش، خودتان را تحویل نیروهای امنیتی دارالاسلام ایران دهید و با همکاری با نیروهای امنیتی کشور از تخفیف خاصی که برایتان در نظر گرفته شده است استفاده کنید قبل از آنکه شکار شوید.

از این آخرین فرصت برای جبران خیانتی که کرده اید استفاده کنید قبل از آنکه از دستتان برود.