واکنش دارودسته ی جولانی به نشر اخبار مربوط به انتهاک منازل مسلمین و کشف عورات زنان مسلمان
به قلم : ابودجانه المهاجر
زمانی که از قضیه ی بتول جنیده در برابر انتهاکاتی که از سوی امنی های حکومت انقاذ جولانی به او شده بود حمایت کردیم واکنش کسانی که آنها را حافظ ناموست می دانی – در حالی که نیستند – چه بود ای بینا؟
عده ای در واکنش به نشر این دسته از اخبار گفتند که آیا این نقطه وعیبی بر هیئت می گذارد؟ می گویم بالطبع نه، چون هیئت جولانی متاسفانه پراست از نقاط و عیبها و خطاهایش بر خاص و عام آشکار شده اند . بخصوص در موضوع تبعیت از نقشه های کشورهای کافرخارجی و فساد امنی های آن و انتهات حرمات منازل که امری مفضوح و مشهوری شده است و تا الان هم لا اقل یک معذرت خواهی از اینهمه انتهاک به ناحق حرمات منازل مسلمین ندیده ایم .
بلکه بالعکس بارها دیده ایم که شرعی ها و مفتی های دارودسته ی جولانی به دفاع از چنین جرمها و تبرئه ی مجرمین پرداخته و انگار می خواهند چنین پیامی را به همه برسانند که انتهاک حرمات منزل مسلمین و عورات زنان مسلمان امری مباح است . والله المستعان …..
باز می گویند آیا برای منافع حزبی چنین کارهائی کرده ایم ؟ می گوئیم طبعا نه . چون این خواهر آخری کهبه این شیوه اسیرش کرده اید در اساس از چهره های شناخته شده ی مدافعین از هیئت جولانی و مشروع حکومت انقاذ بود که از لحاظ فکری مخالف ما هم بود و از نظر تنظیمات نیز ربطی به ما نداشت، بلکه بخشی از تنظیمات گروه جولانی بود، اما در هر صورت خواهر ما در اسلام بود و ما تنها به خاطر رضای الله از چنین خواهری و سایران خواهرانمان دفاع کرده و می کنیم .
باز می گویند شما ها از هوای نفس خود در این قضیه دفاع کرده اید. در پاسخ باید بگویئم که اگر خواهان پیروی از هوای نفس بودیم به جای دفاع اقدام به محکوم کردن و شماتت این خواهر می کردیم و مثلا می گفتیم این است ثمره ی آنهمه اخلاص و دفاع از دارودسته ی جولانی که هر گاه در کوچکترین مساله ای با آنها مخالف باشی فورا دستگیر و زندانی و… می شوی .
اما معاذ الله از شماتت این خواهران مسلمان . با آنکه آنها را در انتخاب مسیرشان می بینیم باز اینها خواهران ما و عرض و ناموس ما هستند و هرگز به آبروریزی و زندانی شدن و انتهاک حرمات آنها راضی نبوده و نیستیم و باز تکرار می کنیم که هدف ما في سبيل الله دفاع از حق وقانون شریعت الله و این خواهران مسلمان است والله يعلم ما تخفي الصدور …..
باز می گویند شماها در پی مکسب مادی هستید؟ باید در پاسخ گفت : دفاع از عرض و ناموس مسلمین فرضية مرفوضة ی همیشگی است و هیچ کسی به منافع مادی در قبال انجام چنین فریضه ای فکر نمی کند بفضل الله ….
منازل مسلمین دارای حرمة هستند وهیچ مجاهدی برای جهاد خارج نشده است الا برای صیانت و پاسداری از حرمة منازل مسلمین و حرمة زنانشان نباشد . کسانی که به صورت ناگهانی وارد منازل مسلمین می شوند بدون آنکه به زنان و دختران فرصت پوشاندن خودشان را بدهند این از روشهای طاغوتهاست .
ما هر
کسی را که خیال می کند در راه الله تعالی جهاد می کند و باز با این مجرمین است با حدیث رسول الله صلی الله علیه وسلم تذکر می
دهیم که می فرماید : حُرْمَةُ
نِسَاءِ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ كَحُرْمَةِ أُمَّهَاتِهِمْ وَمَا
مِنْ رَجُلٍ مِنْ الْقَاعِدِينَ يَخْلُفُ رَجُلًا مِنْ الْمُجَاهِدِينَ فِي
أَهْلِهِ فَيَخُونُهُ فِيهَا إِلَّا وَقَفَ لَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فَيَأْخُذُ
مِنْ عَمَلِهِ مَا شَاءَ فَمَا ظَنُّكُمْ .
حرمت زنان مجاهدین بر قاعدین (کسانی که به جهاد نرفته اند)
مانند حرمت مادران آنها است ، نیست مردی از قاعدین که جانشین مجاهدی در سرپرستی
اهل او بوده باشد پس به مجاهد در اهلش خیانت کند مگر آنکه متوقف می شود روز قیامت
تا آنکه مجاهد از حسنات او برداشت کند تا آنکه راضی باشد چیست ظن و گمان شما ؟
پس ای دارودسته ی جولانی بدانید که زیادی مظالم وتعديات و انتهاکاتی که در حق مسلمین مرتکب شده اید سرانجام گریبانتان را می گیرد، خواه در دنیا و قطعا در قیامت، اما برایتان بهتر است کاری نکنید که بگویند ابوجهل از شما باشرف تر بود و مردانگی بیشتری داشت چون از اینکه دیگران بگویند وارد منزلی شده و باعث ترساندن زنان و دختران شده شرم داشت و وارد منزل رسول الله صلی الله علیه وسلم نشد، اما شماها شرم ندارید . جدای از دین و جهاد ناظرین باید گفته شود: بسیاری از افعال دارودسته ی جولانی را هیچ مرد صاحب مردانگی و غیرت و کرامتی نمی پذیرد .
حالا چگونه است که گروه چند نفره ی فتاحی و … زیر بار چنین پستی و رذالتی رفته اند؟ باید کمی اندیشید .
إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِما تَعْمَلُونَ